Gå til innhold

Multi dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. En jeg dater ble lørdag plutselig veldig opptatt når h*n skulle få besøk av en venn. Vi sexta også midt i det heteste så svarer h*n ikke på 50 min. Beklager seg men dette gjentar seg gjennom hele kvelden. Jeg forstår om h*n har besøk men da ville jeg sagt ifra. synes måten h*n er på er litt urovekkende,  Jeg er redd h*n holder på med flere iom jeg har fått beskjed om at h*n gjerne sender bilder/video av intime deler men er sjenert med og dele for mye privat. H*n ble anderledes og rar etter besøk ikveld og jeg blir da tenksom.  Er det bare jeg som overtenker? 

Anonymkode: 5dfe4...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden maser du på han når han har besøk?

Anonymkode: 9de24...8e4

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Ut i fra det du skriver synes jeg måten DU er på er mer urovekkende enn hans væremåte. Du visste jo åpenbart at han hadde besøk, så hvorfor skulle han si fra noe mer enn det? At man ikke vil sende intime bilder og videoer av seg sel øv, og attpåtil når man har besøk, kan da umulig være noe rødt flagg??

Anonymkode: 5614c...421

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sexter med noen med besøk? Wtf

Anonymkode: 31b86...5e6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. En jeg dater ble lørdag plutselig veldig opptatt når h*n skulle få besøk av en venn. Vi sexta også midt i det heteste så svarer h*n ikke på 50 min. Beklager seg men dette gjentar seg gjennom hele kvelden. Jeg forstår om h*n har besøk men da ville jeg sagt ifra. synes måten h*n er på er litt urovekkende,  Jeg er redd h*n holder på med flere iom jeg har fått beskjed om at h*n gjerne sender bilder/video av intime deler men er sjenert med og dele for mye privat. H*n ble anderledes og rar etter besøk ikveld og jeg blir da tenksom.  Er det bare jeg som overtenker? 

Anonymkode: 5dfe4...8c1

ja har sikkert besøk av en fuck friend som han holder på med mens han blir kjent med deg. Bare at ting er fokusert på sexting og sex er rødt flagg nok for meg at han ikke er seriøs med deg. Enda.. til han blir det må du nok bare godta og dele på snoppen hans... Sånn er dagens dating så bare å akseptere med en gang.  Morrsomt med sexting er jeg for meg hvis det tar 50 min og få ett svar ha ha ha.. komisk.  Fatter ikke hva folk får ut av sexting i det heletatt jeg.. tenner ikke en milimeter på det. Så det gjør jeg aldri med menn mer. 

Anonymkode: ca58c...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. En jeg dater ble lørdag plutselig veldig opptatt når h*n skulle få besøk av en venn. Vi sexta også midt i det heteste så svarer h*n ikke på 50 min. Beklager seg men dette gjentar seg gjennom hele kvelden. Jeg forstår om h*n har besøk men da ville jeg sagt ifra. synes måten h*n er på er litt urovekkende,  Jeg er redd h*n holder på med flere iom jeg har fått beskjed om at h*n gjerne sender bilder/video av intime deler men er sjenert med og dele for mye privat. H*n ble anderledes og rar etter besøk ikveld og jeg blir da tenksom.  Er det bare jeg som overtenker? 

Anonymkode: 5dfe4...8c1

Trodde du han skulle fortsette å sexte mens vennen var der....? 

Anonymkode: 18b27...859

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sexter du med noen som har besøk?

Anonymkode: ae94f...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart h*n ble annerledes om du maste hele kvelden. Har man besøk eller sosialiserer med andre så er man opptatt med det. Her har du tråkket i salaten om du er oppriktig interessert. Jeg hadde avsluttet raskt om en date krever full oppmerksomhet når jeg sosialiserer med andre. 

Anonymkode: 62b44...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor sexter du med noen som har besøk?

Anonymkode: ae94f...6d3

Leser dere i det hele tatt i legget før dere svarer? Jeesus  

Han hadde ikke besøk når vi skrev nei! men fikk det plutselig ! 

dessuten fikk jeg en unnskyldning idag på hvorfor det ble så stille og at det burde vært anderledes iom hvordan samtalen var.  så kan resten her ta seg ei velfortjent bolle og mentalisere litt  

 

Anonymkode: 5dfe4...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke rart h*n ble annerledes om du maste hele kvelden. Har man besøk eller sosialiserer med andre så er man opptatt med det. Her har du tråkket i salaten om du er oppriktig interessert. Jeg hadde avsluttet raskt om en date krever full oppmerksomhet når jeg sosialiserer med andre. 

Anonymkode: 62b44...e23

Les svaret under du. 🥲🫵🏼

Anonymkode: 5dfe4...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

 

Anonymkode: 5dfe4...8c1

Vi skal mentalisere litt?men hva med deg selv som ikke tåler at han ikke vier all sin tid til deg når han har besøk?

Anonymkode: ae94f...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...