Gå til innhold

Foreslått trekant for mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg ønsker å skuffe 2 mennesker samtidig så inviterer jeg begge foreldrene mine på middag! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygdefrue skrev (15 minutter siden):

Om jeg ønsker å skuffe 2 mennesker samtidig så inviterer jeg begge foreldrene mine på middag! 

Hæ? 

Anonymkode: db841...b31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hæ? 

Det er en gammel vits.

Anonymkode: 49520...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg har trekant av og til, med begge kjønn. Jeg som luftet dette for noen år siden, ville ha med en ekstra mann :) Han tenkte lengde på dette....godtok det mot at vi også måtte ha med kvinne.

Så nå gjør vi dette av og til som krydder, tar inn på hotel og inviterer med oss en/ei ekstra vi har funnet via nettet ❤️. Dette handler om sex og lyster...som gir oss kick. Men kan gå noen mndr mellom hver gang, men å suge en mann mens jeg blir knullet....helt rått...samme å bli slikket av en annen kvinne. Siste som slikket og fingret meg var ei på 29år 😍. Hun var deilig og trent.

Lev livet! Er alt jeg kan si, grå mus i slutten av 30åra 😅

Anonymkode: 7bf00...9c7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min mann og jeg har trekant av og til, med begge kjønn. Jeg som luftet dette for noen år siden, ville ha med en ekstra mann :) 

å suge en mann mens jeg blir knullet....helt rått..

Lev livet! Er alt jeg kan si, grå mus i slutten av 30åra 😅

Ah, dette er en helt intens fantasi for meg om dagen 🤤

Anonymkode: 4c228...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Er han fornøyd med deg og glad i deg, hva er vitsen??  vil du utfordre sjalusien? Kan være greit å ha noe som bare er for dere to eller? 

Anonymkode: 84891...e41

Hva i guds navn har fornøyd med og glad i deg med seksuell nytelse å gjøre?

Anonymkode: dfed2...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som ikke ønsker trekant, hvorfor tror du alle menn liker det? For meg er det uaktuelt å se andre knulle dama mi, uansett om det er mann eller kvinne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann og har hatt sex med to damer samtidig. Deilig det! Kjenner jo kjapt hvem av de som er best, hopper fra hull til hull. Veldig forskjell... Ville ikke hatt trekant med samboer. Kun hvis hun ville da. Eller om vi var swingers osv og det var en måte begge ønsket å leve.

Har og vært to hetero menn på ei dame. Med ei dame jeg var sammen med (men jeg var på vei ut) . Der blir mye styr med sånt. Morsomme erfaringer. Både positivt og negativt. 

Anonymkode: 2877d...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ts her. Mannen liker ideen godt, men vi er forsåvidt enige om at det virker litt komplisert å finne noen som har lyst å bli med på dette. 1. bør helst ikke være en i nær relasjon 2. bør være en vi har god kjemi med og som har lyst på min mann rett og slett. Mulig det blir med fantasien. Merker at jeg tenner på ideen om han med en annen kvinne..

Prøv Fetlife da vel, kan fungere 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ligget med to kvinner samtidig. Det blir jo helt feil. Ville ikke ligget med to menn samtidig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ah, dette er en helt intens fantasi for meg om dagen 🤤

Anonymkode: 4c228...c85

Prøv det.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er mann og har hatt sex med to damer samtidig. Deilig det! Kjenner jo kjapt hvem av de som er best, hopper fra hull til hull. Veldig forskjell... Ville ikke hatt trekant med samboer. Kun hvis hun ville da. Eller om vi var swingers osv og det var en måte begge ønsket å leve.

Har og vært to hetero menn på ei dame. Med ei dame jeg var sammen med (men jeg var på vei ut) . Der blir mye styr med sånt. Morsomme erfaringer. Både positivt og negativt. 

Anonymkode: 2877d...052

Så du syntes det gikk greit med to damer? Det ble ikke for mye jobb på deg? Mener selvfølgelig at damene må være veldig deltagende hvis sånt skal bli bra, men likavell, du synes det var bra med to damer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg personlig driver å finne en kjekk man til min kone, det er ingen lett sak.

Hun snakket om det lenge, men det er som skal velge tredje mann 

Det er mye må faller i smaken.

Anonymkode: 74bde...efd

Har du prøvd på nordencuckold.com? Spørs hva dere/hun er ute etter.

Anonymkode: 696ce...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 14.40):

Det er helt utelukket for mannen her iallefall. Før han møtte meg var tanken på trekant fristende men da han møtte meg og fant ut at jeg er bifil var det uaktuelt. 

Anonymkode: 03932...f22

Med andre ord, når mannen din fant ut at du var bifil og dette var noe som du kunne like, nei da var det uaktuellt.

Skjønner ikke helt tankegangen til mannen din, jeg hadde blitt helt i hundre av å tenke på at dama ville nyte en annen dame og jeg fikk være med på moroa.

Anonymkode: 75e20...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 23.6.2024 den 19.50):

Det kan da også to damer medføre. 

Har inntrykk av at menn jeg har hatt forhold til ikke var så begeistret for tanken fordi jeg er bifil. Ironisk nok var slikt gjerne en fin fantasi frem til det gikk opp for dem at jeg ikke ønsket dette kun som en slags gavepakke til dem, men for meg selv også. Så det hadde altså vært mer greit dersom jeg ikke likte det selv og kun gjorde det for dem. 🤪 Dette et veldig veldig bakvendt i forhold til hva jeg selv tenker rundt sex og fantasier. Jeg ville ikke gjort noe som mannen egentlig ikke ønsket, men kun gjorde for meg. For min del er det selvfølgelig at begge skal ha glede av det seksuelle vi gjør. 

Ja det kunne jo også vært en lesbisk dame, og da hadde jo ikke prestasjonsangsten vært lik stor. Eller en bifil dame, da kunne jo alle kost seg. 

Men jeg er kanskje litt sjenerøs på bifilområdet mot hva mange andre er.

Anonymkode: f4947...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det kunne jo også vært en lesbisk dame, og da hadde jo ikke prestasjonsangsten vært lik stor. Eller en bifil dame, da kunne jo alle kost seg. 

Dette var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg må iallefall si at jeg har reagert på at menn synes det at jeg var bifil var helt topp, og fikk trekantstjerner i øynene, frem til det gikk opp for dem at det ikke var til service for dem. Helt merkelig fenomen, og akkurat angående dette må jeg si at menn ikke akkurat har vist seg veldig kloke og gode, angående at trekanter altså er topp, bare ikke kvinnen også koser seg med det, for da blir de sjalu. En veldig egoistisk tankegangen som har satt meg veldig ut, siden for meg er hva begge liker og nyter det eneste som er aktuelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (11 timer siden):

Ja jeg må iallefall si at jeg har reagert på at menn synes det at jeg var bifil var helt topp, og fikk trekantstjerner i øynene, frem til det gikk opp for dem at det ikke var til service for dem. Helt merkelig fenomen, og akkurat angående dette må jeg si at menn ikke akkurat har vist seg veldig kloke og gode, angående at trekanter altså er topp, bare ikke kvinnen også koser seg med det, for da blir de sjalu. En veldig egoistisk tankegangen som har satt meg veldig ut, siden for meg er hva begge liker og nyter det eneste som er aktuelt. 

Merkelig fenomen ja. Jeg har heldigvis ikke merket det hos meg selv, eller de parene vi har hatt omgang med. Hos oss er hun en såpass drivende faktor i dette, at hvis hun ikke liker og nyter, så blir det heller ikke flere trekanter, eller mangekanter. Det holder mitt incentiv oppe, for å heie fram hennes utbytte av dette. 

Anonymkode: 49520...c88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 100% unaturlig å kun forholde seg til en og samme partner gjennom livet, så trekant er en fin-fin løsning der man i stede for å være utro eller forlate sin partner heller inkluderer den andre og nyter stunden sammen. 

Hadde flere valgt denne løsningen fremfor å late som om man " aldri ville vært intim med andre" ville langt flere forhold overlevd, og man hadde kommet enda nærmere hverandre ved å dele opplevelser der man får oppleve partners lyst fra en annen side enn i hverdagens A4-sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble invitert med på trekant med to damer for en del år siden. Var en stor skuffelse for meg som mann. Følte meg som tredje hjul på vogna og ble mest sittende å se på. Ikke noe til gjentakelse. 

Derimot har jeg hatt et par bra MMF-trekanter. Der kommer man mer til rett. En kvinne som er skikkelig på kan holde på gjennom hele økta, mens mennene kan komme litt til og fra - hver for seg og samtidig. 

M47

Anonymkode: bd6d5...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...