Gå til innhold

Foreslått trekant for mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann har alltid vært klinkende klar på at han ikke ønsker å involvere andre i vårt sexliv, verken menn eller kvinner.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd akkurat dette, konemor ville ha med en til på soverommet. Vi har både reist sammen og hatt mange FANTASTISKE opplevelser sammen

Anonymkode: f925c...ad8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% dealbreaker for min del. Sex er mellom meg og partner.

Anonymkode: 7e583...18f

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utelukket for mannen her iallefall. Før han møtte meg var tanken på trekant fristende men da han møtte meg og fant ut at jeg er bifil var det uaktuelt. 

Anonymkode: 03932...f22

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde sikkert vært gøy med to damer, men... Jeg tror kanskje det hadde blitt litt mye og at jeg hadde følt meg i veien. Jeg vet ikke. Hadde nok følt meg mer komfortabel med en ekstra mann og det er også det jeg har mest erfaring med. Tror nok det hadde funket best for min nåværende partner også.

Anonymkode: cf6b8...23d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann som har hatt trekant der alle var single, men vil ikke gjøre det i forhold. Rett og slett ikke spennende, også kan det gå utover forholdet. 

Anonymkode: 31497...b49

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt med å leke med ideen og kanskje blitt med på å gjennomføre den... jeg er åpen for å prøve det meste. Men en KKM-trekant er egentlig ikke så fristende. Det er ikke noe jeg har hatt som en fantasi noen gang og ikke noe jeg har behov for å prøve. En person å ha sex med holder for meg. Dyp og lidenskapelig sex med en.
Jeg ville nok også følt litt på det presset om å kunne tilfredsstille to, kunne gi nok oppmerksomhet til begge og ikke kunne konsentrere meg om bare en.

Jeg tror du har gått i ei lita felle å tro at alle menn drømmer om å omfavne nakne damer. Vi er kanskje enkle på en del områder, men vi er langt fra en homogen gruppe. Ikke alle kvinner drømmer en trekant med to menn. Umiddelbart skulle man kanskje tro at siden kvinner ofte liker pikk, så ville to pikker vært dobbelt så bra... men så enkelt er det neppe.

 

M42

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å ha med flere kvinner i leken. Jeg har nok til flere, og det er flott når de leker med hverandre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ønsker en 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen.

Du er nok for han, hvorfor en til, om ikke det er du som ønsker det? 

Anonymkode: d7bd4...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis hun ønsker en 

Du er nok for han, hvorfor en til, om ikke det er du som ønsker det? 

Anonymkode: d7bd4...fb1

Fordi dama neppe hadde tatt med noen som var mer attraktiv enn hun selv. Så hva er da vitsen for mannen?

Anonymkode: dfed2...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi dama neppe hadde tatt med noen som var mer attraktiv enn hun selv. Så hva er da vitsen for mannen?

Anonymkode: dfed2...d44

Ts her..

det vi var enige om begge to både mannen og jeg var at hun måtte være veldig tiltrekkende og fin personlighet. Utenom dette…ja så var han lunken. Men mulig jeg har misforstått altså, trodde dette var noe mange menn drømte om. Jeg er helt hetero altså, men kunne godt tatt med en kvinne til hvis det var noe mannen ønsket. Synes ikke sex trenger å være så seriøst å gravalvorlig alltid. Og for min del tror jeg ikke jeg hadde blitt sjalu. 

Anonymkode: db841...b31

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det store flertallet ikke ønsker å dele partneren med noen. Mange kan ha det som fantasi, men få ønsker å oppleve fantasien. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

Du respekterer hans valg om han ikke vil. Snakk med han og ikke kvinneguiden 

Anonymkode: c34ae...ecb

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her..

det vi var enige om begge to både mannen og jeg var at hun måtte være veldig tiltrekkende og fin personlighet. Utenom dette…ja så var han lunken. Men mulig jeg har misforstått altså, trodde dette var noe mange menn drømte om. Jeg er helt hetero altså, men kunne godt tatt med en kvinne til hvis det var noe mannen ønsket. Synes ikke sex trenger å være så seriøst å gravalvorlig alltid. Og for min del tror jeg ikke jeg hadde blitt sjalu. 

Anonymkode: db841...b31

Jeg tror du har falt i fella og tenker at alle menn fantaserer om dette. Noe som ikke stemmer. 

Anonymkode: 05f1d...07a

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

Det tenner ikke meg men gjerne med to menn og ei dame.  For jeg nyter at dama nyter

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (5 minutter siden):

Det tenner ikke meg men gjerne med to menn og ei dame.  For jeg nyter at dama nyter

Det kan da også to damer medføre. 

Har inntrykk av at menn jeg har hatt forhold til ikke var så begeistret for tanken fordi jeg er bifil. Ironisk nok var slikt gjerne en fin fantasi frem til det gikk opp for dem at jeg ikke ønsket dette kun som en slags gavepakke til dem, men for meg selv også. Så det hadde altså vært mer greit dersom jeg ikke likte det selv og kun gjorde det for dem. 🤪 Dette et veldig veldig bakvendt i forhold til hva jeg selv tenker rundt sex og fantasier. Jeg ville ikke gjort noe som mannen egentlig ikke ønsket, men kun gjorde for meg. For min del er det selvfølgelig at begge skal ha glede av det seksuelle vi gjør. 

 

  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 22.37):

Har opplevd akkurat dette, konemor ville ha med en til på soverommet. Vi har både reist sammen og hatt mange FANTASTISKE opplevelser sammen

Anonymkode: f925c...ad8

Ok? Så svaret ditt på spørsmålet er? 🙄🤦‍♀️

Anonymkode: 0aba3...44e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 22.40):

Det er helt utelukket for mannen her iallefall. Før han møtte meg var tanken på trekant fristende men da han møtte meg og fant ut at jeg er bifil var det uaktuelt. 

Anonymkode: 03932...f22

Ok, og hvorfor det? Det er ofte greit for utenforstående, som ikke vet og skjønner din / deres tankegang, om hvorfor det da ble uaktuelt?

Anonymkode: 0aba3...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...