AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg snakka med en mann i 2 mnd etter vi møttes første gang. Vi er godt voksne begge to (30-50). Snakket om alt mulig gjennom hele dagen, med mye seksuelt innhold, bilder osv. Vi møttes, koste oss veldig, hadde god kjemi både i og utenfor senga. Dette har han også snakket etterpå om hvor fint vi hadde det. Og kjemien kunne man ikke ha faket. Likevel føler jeg kommunikasjonen mellom oss har vært litt rar siden. Han tar fremdele kontakt, men mindre. Lite seksuelt innhold, og responderer mindre enn før møtet. Når jeg spurte om dette, svarte han at han fremdeles er interessert og vi snakket om "neste gang" osv, men han snakket også om at "spenningen ble til virkelighet" uten at han kunne forklare det så mye mer. Noen andre med lignende erfaringer? Var det virkelig bare én ting han ville? (noe som forundrer meg veldig, for han virker virkelig ikke typen til det, og gjorde mye tiltak for å få møtt meg). Anonymkode: d96f4...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Del Skrevet 22. juni 2024 Så han mistet interessen etter sex? Helt vanlig... Anonymkode: 2da59...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. juni 2024 #3 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg tolker det som at han bare vil ha sex,men hva vet jeg. Du må også huske på at noen folk går over lik bare for å få ligge litt. Det er akkurat det som tiltrekker de. "Jakten", spenningen. Nå har altså spenningen blitt til virkelighet og det er på tide med ett nytt bytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 22. juni 2024 #4 Del Skrevet 22. juni 2024 (endret) Hvor ofte er det dere møtes, og hvor lenge er det siden sist? Leser jeg riktig at det er 2 mnd siden dere møttes og har kun møttes én gang? Endret 22. juni 2024 av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #5 Del Skrevet 22. juni 2024 Meowmere skrev (1 minutt siden): Hvor ofte er det dere møtes, og hvor lenge er det siden sist? Vi har møttes kun en gang etter vi møttes første gang for over 2 mnd siden, med overnatting. For en liten uke siden. Anonymkode: d96f4...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 22. juni 2024 #6 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har møttes kun en gang etter vi møttes første gang for over 2 mnd siden, med overnatting. For en liten uke siden. Anonymkode: d96f4...028 Jeg tror at hans interesse for deg var legitim, men avstandsforhold(?) er ikke lett, og er definitivt ikke for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #7 Del Skrevet 22. juni 2024 Han fikk vel det han var ute etter.... Anonymkode: f556d...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #8 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi har møttes kun en gang etter vi møttes første gang for over 2 mnd siden, med overnatting. For en liten uke siden. Anonymkode: d96f4...028 Men hvorfor ligge med han på første møte da? Anonymkode: 2da59...cb6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #9 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men hvorfor ligge med han på første møte da? Anonymkode: 2da59...cb6 Fordi vi hadde lyst på hverandre 🤷♀️ og når vi bor så langt unna lå det i korta når vi først møttes.. Anonymkode: d96f4...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #10 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Fordi vi hadde lyst på hverandre 🤷♀️ og når vi bor så langt unna lå det i korta når vi først møttes.. Anonymkode: d96f4...028 Og da ser du resultatet... Anonymkode: 2da59...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #11 Del Skrevet 23. juni 2024 Jeg tenker at han var interessert i å møte deg hovedsakelig fordi han ut i fra kommunikasjonen deres kunne regne ut at det ble sex. Fordi det var høy sannsynlighet for at det ble sex, så han igjennom avstanden og sannsynligheten for å bygge et forhold. Menn siter med å få sex på dating apper. Og ja, selvfølgelig kan du ha sex på første date om du har lyst, men vær også klar på å føle deg brukt om du egentlig var på jakt etter noe mer. I dette tilfelle hadde du fått svar på om han var interessert i å bli bedre kjent med deg om du drøyde sexen noe dater. Ville han vært interessert i den tredje daten med deg om dere ikke hadde hatt sex.. Du merker nok mer iver fra han igjen når han evt vil treffes for sex igjen. Anonymkode: 05843...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå