Gå til innhold

Er bursdag viktig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare jeg som synes det er turn off med menn som blir såret fordi søsken ikke kommer i bursdag? 

Anonymkode: 105bf...f74

Bare du.

Anonymkode: 60d6e...a98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg ville hva jeg takket ja til først ha styrt. Sa jeg ja til å hjelpe med flytting før jeg visste om feiring? Ja, da må jeg stå i det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes runde dager er viktige, i alle fall når det er snakk om nær familie eller nære venner. Å hjelpe noen andre venner å flytte høres ut som en dårlig unnskyldning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det at man har bursdag som er det viktige, men at noen nedprioriterer en for noe som høres uviktig ut. Tror ikke ts eller mannen hadde reagert om de visste det var akutt flytting i forbindelse med en eller annen tragedie.

Jeg prøver å forbi gå min bursdag i stillhet hvert år (over 40, singel, bursdag i fellesferien og familien bor andre steder og kommer ikke) men jeg har noen venner som insisterer på feire meg hvert år og det er så utrolig fint ❤️ De gjør det jo for at de er glade i meg. Om noen av de hadde avlyst av lignende grunn så skal jeg innrømme at jeg har blitt veldig skuffet. Da ville jeg ikke følt meg så veldig prioritert.

Synes mannen til ts har all rett til å være skuffet. 

Anonymkode: 83811...4d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...