AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Del Skrevet 22. juni Min mann ble 40 år på onsdag og vi skal ha selskap i dag. Dette har vært planlagt lenge. Men min manns søster og mann har meldt avbud. Grunnen er at de skal hjelpe ett familiemedlem å flytte. Er det rart at min mann er skuffet? Han vil ikke innrømme at han er skuffet, men jeg ser det på han. Anonymkode: b58f0...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Del Skrevet 22. juni Så kjipt gjort av dem. Anonymkode: b5b71...745 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så kjipt gjort av dem. Anonymkode: b5b71...745 Enig. Jeg kjenner at jeg får tårer i øynene på vegne av mannen min. Men han vil ikke vise at han er lei seg. Vi har stilt opp på alle deres bursdager og konfirmasjoner 🤔 Anonymkode: b58f0...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Del Skrevet 22. juni For meg har i hvert fall ikke bursdag vært viktig etter at jeg fylte 18. 40-års dagen feiret jeg ikke engang. Anonymkode: f7178...10e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Del Skrevet 22. juni Nei,vil at det helst skal gå i stillhet 🙈 Anonymkode: c5278...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Del Skrevet 22. juni I min verden er ikke bursdager viktige, men 40 er et rundt tall og litt viktigere. Viktigere enn flytting for venner. Anonymkode: acb9e...79d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Del Skrevet 22. juni Ikke rart han er skuffet. Anonymkode: b01b6...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 22. juni #8 Del Skrevet 22. juni Hadde helt klart prioritert 40-årsdag foran å hjelpe til med flytting hvis jeg ikke rakk begge deler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 22. juni #9 Del Skrevet 22. juni Er vel ikke spesielt viktig, men det er jo klart det er skuffende at så nære avmelder til et selskap. Er ikke hvert år man har rundt år, eller selskap, såvidt jeg vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Del Skrevet 22. juni Flytting er noe man MÅ gjøre da. Å feire noe er noe man kan gjøre. Uviktig Anonymkode: 5d890...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 22. juni #11 Del Skrevet 22. juni bursdag i seg selv er ikke viktig når man er over 10 år, men å bryte en avtale for å heller gjøre noe annet er skikkelig ufint av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flytting er noe man MÅ gjøre da. Å feire noe er noe man kan gjøre. Uviktig Anonymkode: 5d890...6c2 man MÅ ikke flytte akkurat den dagen noe mer enn man MÅ feire. Anonymkode: ffbb8...4bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Enig. Jeg kjenner at jeg får tårer i øynene på vegne av mannen min. Men han vil ikke vise at han er lei seg. Vi har stilt opp på alle deres bursdager og konfirmasjoner 🤔 Anonymkode: b58f0...c6c Må være lov å signalisere at det er skuffende. Anonymkode: b5b71...745 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juni #14 Del Skrevet 22. juni Meldte de avbud i dag, eller sa de fra da invitasjonen kom? Bursdag er ikke nødvendigvis så viktig når man er voksen, men å holde avtaler er det. Hadde jeg takket ja til et søskens runde bursdagsfeiring, ville jeg hatt høy terskel for å avlyse, men hadde det kollidert med en allerede inngått avtale er det ikke gitt at jeg hadde endret den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Del Skrevet 22. juni For meg er ikke bursdag så viktig at jeg hadde reagert negativt om min søster eller bror ikke kom pga andre planer - selv ikke en 40 års dag. Men det er jo individuelt hvordan man anser bursdager. Jeg syns de er mer sånn "føler man må feire og inviterer bare fordi- dager" - for alle andre enn barn. Barns bursdager settes høyt og prioriteres. Voksnes - ikke fullt så viktig for meg verken å feire eller å møte opp i. Anonymkode: bb5a2...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. juni #16 Del Skrevet 22. juni Jeg forstår skuffelsen godt. Før var ikke bursdagen så viktig for meg ( har funnet sted i stillhet.....) men i de senere årene har det betyd mer og mer for meg. Både å markere nære sin bursdag men også min egen. Jeg slår et rungende slag for viktigheten av bursdager jeg!! Bursdager er super viktig i min bok. Og spesielt på runde dager når en inviterer til festivitas. Jeg hadde helt klart følt på en viss skuffelse men hadde nok ikke sagt så mye dog. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #17 Del Skrevet 22. juni Jeg mener at det å feire bursdag for voksne er tullete. Men har jeg takket ja til selskap, så kommer jeg. Anonymkode: 2d867...a63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #18 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): man MÅ ikke flytte akkurat den dagen noe mer enn man MÅ feire. Anonymkode: ffbb8...4bf Det vet vel du og jeg lite om? Anonymkode: 5d890...6c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #19 Del Skrevet 22. juni for meg personlig så er ikke voksen bursdag særlig viktig men det kommer vel litt an på øyet som ser. Men kanskje de hadde lovet å hjelpe med å flytte før innbydelsen til bursdag? da er det like kjipt å avlyse. Anonymkode: bb1ea...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Del Skrevet 22. juni For meg er ikke bursdag viktig. Jeg setter mer pris på om noen hjelper meg flytte enn om de kommer i bursdagen min. Men jubilanten har rett til å være skuffet, og inviterte gjester har rett til å melde avbud. Anonymkode: 4211d...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå