AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Del Skrevet 22. juni Dere som vanligvis har litt brunt blod dagene før mens, hadde dere også det da dere ble gravide? Anonymkode: 77ce4...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Del Skrevet 22. juni Nei Anonymkode: 04bfd...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 22. juni #3 Del Skrevet 22. juni Nei, men har opplevd det rundt uke 5/6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 22. juni #4 Del Skrevet 22. juni Hadde liten blødnin uke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Del Skrevet 22. juni Mest sannsynlig er det mensen på vei. Ta en test. Anonymkode: f5486...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Del Skrevet 22. juni Ja, jeg hadde det i begge svangerskap. Anonymkode: eae65...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Del Skrevet 22. juni Jeg har aldri blødd en dråpe som gravid. Så enhver blødning eller spotting har alltid vært dårlig nytt for meg Anonymkode: 3957b...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Del Skrevet 23. juni Opplevde det da jeg hadde kjemisk. Hadde positive tester fra 10-14 dpo, men begynte å spotte rundt 12 dpo som kom og gikk helt til jeg fikk en ordentlig blødning 16 dpo. I mitt til nå friske svangerskap har det ikke kommet en eneste dråpe. Anonymkode: 1e92b...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå