AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Del Skrevet 22. juni Den er cirka 2 år gammel og jevnlig brukt, og nå oppdaget jeg et brunt belegg i bunnen og lurer på om det er rust? Er det mulig å få det bort? Anonymkode: 89cc9...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 22. juni #2 Del Skrevet 22. juni Det er kalkbelegg. Jeg pleier å koke opp vann og ha i en spiseskje med sitronsyre som løser opp belegget. Skyll vannkokeren godt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Del Skrevet 22. juni Kan man bruke noe annet enn sitronsyre? Jeg har ikke det hjemme Ts Anonymkode: 89cc9...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 22. juni #4 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kan man bruke noe annet enn sitronsyre? Jeg har ikke det hjemme Ts Anonymkode: 89cc9...89b Eddik kan du også bruke, men da må du ha i en god slump og la det stå en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå