AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Del Skrevet 22. juni Jeg skal klage inn matematikkarakteren, har tatt faget som privatist (antageligvis hurtigklage? Aldri klagd på en karakter før, så usikker på hvordan det fungerer). Flere steder står det at det skal være en grønn klageknapp under karakteren inne på privatistportalen, og at klagen skal gjøres der inne. Men jeg finner ikke denne knappen, og heller ingen andre muligheter for å klage. Er det noen som har klaget på privatisteksamen, og vet hvordan det fungerer? Ser fristen for hurtigklage går ut 25., så kjenner litt på stresset. Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbo1 Skrevet 22. juni #2 Del Skrevet 22. juni Sjekket på privatist.inschool.visma.no, rett under karakteren står det en blå knapp med "Send inn klage". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Del Skrevet 22. juni Turbo1 skrev (51 minutter siden): Sjekket på privatist.inschool.visma.no, rett under karakteren står det en blå knapp med "Send inn klage". Jeg får ikke opp denne knappen...? Så merkelig... Er det i matematikk, eller? Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Del Skrevet 22. juni Altså P-matte. Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Del Skrevet 22. juni Slik ser den ut hos meg, altså ingen knapp om klaging noe sted 😓 Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Del Skrevet 22. juni . Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slik ser den ut hos meg, altså ingen knapp om klaging noe sted 😓 Anonymkode: 2fd03...42c Er dette inne på Privatistportalen? Anonymkode: d31c9...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er dette inne på Privatistportalen? Anonymkode: d31c9...e67 Ja. Fra nettsiden, den ser litt anderledes ut på mobil. Men er fra privatist.inschool.visma.no Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Del Skrevet 22. juni Du skal klage på en 5'er? Anonymkode: 32057...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Del Skrevet 22. juni Slik ser det ut på mobilversjonen, ingen knapp der heller. Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal klage på en 5'er? Anonymkode: 32057...392 Ja, jeg skal klage på en 5'er. Har 5 fra før, så har ingenting å tape på å prøve Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg skal klage på en 5'er. Har 5 fra før, så har ingenting å tape på å prøve Anonymkode: 2fd03...42c Skjønner Anonymkode: 32057...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg skal klage på en 5'er. Har 5 fra før, så har ingenting å tape på å prøve Anonymkode: 2fd03...42c Legger ved resultatet for forhåndssensur til 2p.. Anonymkode: 93b8d...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Legger ved resultatet for forhåndssensur til 2p.. Anonymkode: 93b8d...9c1 Jeg er klar over det, og misforstå meg rett; femmer er et godt resultat! Men det hjelper ikke når det hindrer meg i å komme inn på drømmestudiet, så defor tenker jeg at jeg ikke har noe å tape på å prøve Anonymkode: 2fd03...42c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Del Skrevet 22. juni Jeg har gjort det samme TS, klagde på en 5’er! Rart du ikke hadde den blå knappen med «Send inn klage» på siden din? Var bare den jeg trykket på. Regner med at da er det hurigklage, siden karakteren må lastes opp på Samordna Opptak innen 1. juli. Anonymkode: b4927...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Del Skrevet 22. juni Ta kontakt med eksamenskontoret/privatistkontoret i fylket ditt og be om hjelp. Anonymkode: ffb66...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 22. juni #17 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg skal klage på en 5'er. Har 5 fra før, så har ingenting å tape på å prøve Anonymkode: 2fd03...42c Du kan jo risikere å få en dårligere karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #18 Del Skrevet 22. juni Seff skrev (11 minutter siden): Du kan jo risikere å få en dårligere karakter. Det spiller jo ingen rolle med tanke på at jeg allerede har en femmer fra før av i følge veileder kunne jeg da bare velge å ikke hente ut karakteren. Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #19 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har gjort det samme TS, klagde på en 5’er! Rart du ikke hadde den blå knappen med «Send inn klage» på siden din? Var bare den jeg trykket på. Regner med at da er det hurigklage, siden karakteren må lastes opp på Samordna Opptak innen 1. juli. Anonymkode: b4927...e6f Ja, syns det var veldig rart! Men får bare ta kontakt med eksamenskontoret til mandag, håpe de har en løsning på det! Anonymkode: 2fd03...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, syns det var veldig rart! Men får bare ta kontakt med eksamenskontoret til mandag, håpe de har en løsning på det! Anonymkode: 2fd03...42c Ja, gjør det! De har helt sikkert en løsning🙂 Anonymkode: b4927...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå