Gå til innhold

Jeg gjorde en dun ting og nå er det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhold er bare tull. Så mye smerte ut av den latterlige, konservative ideen. Slutt å jage etter disse verdiene, og du vil se at du vil få det bedre. Vær din egen sjef, og ikke kompromiss med noen andre.

Anonymkode: 63076...f95

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er det du har drept?

Anonymkode: 2aeec...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer helt an på dynamikken mellom dere. Noen tåler lite. Andre tåler kanskje litt for mye. Folk har ulike verdier. Og dynamikken i et par kan være veldig ulikt et annet par. Det man ikke tåler kan gå på verdier. På evner. På klokskap. På livsplaner som er vanskelig å forene. På personlighetsforskjeller.

Jeg skjønte lite av hvorfor min eks gikk fra meg (han gikk pga ting jeg ikke kan påvirke, og jeg ville selv ikke gått pga det). Men det er hans valg og hans rett til å bestemme sine kriterier for et forhold han vil være i. Akkurat som din kjæreste/eks kan gå over det han synes er viktig. Om du synes han hadde rett i å reagere sterkt, tenk over om du vil endre noe. Hvis ikke, finn den som matchet der du er og den du er. 

Anonymkode: 63243...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig umulig å svare på - selv om du hadde fortalt hva du har gjort. Det er ikke sånn at man kun gjør noe galt om man er utro. 

Om du har gjort noe moralsk forkastelig som å la en kollega ta skylden for en feil du har gjort og endt opp med advarsel, underslag eller løyet for å fri, så kan det ha endret hans syn på deg og hans respekt for deg. 

Hva enn du gjorde, så er det ikke forenelig med hans idé om en partner og han gjorde det slutt. Og det er hans rett. Han velger hva som er riktig for ham og du var heldigvis ærlig nok til at han kunne ta et valg for seg selv. 

Anonymkode: 61f5b...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det eneste gangen du har dummet deg ut?  Da gir han deg ikke mye slakk. Du var ærlig, du skjønte det var dumt gjort, men han har ingen tilgivelse å gi.

Da har du lært en ting - ærlighet varer ikke lengst. Skulle du dumme deg ut en gang til, hold kjeft og håp på at det blåser over, synd, men sant.

Anonymkode: fe770...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gjort noe så dumt at du ikke kan si det som anonym på et forum, så er det egentlig helt forståelig at han slo opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, for et tøvete innlegg (på grunn av alt for lite informasjon), og for en idiotisk fyr. 

For det første er det jo umulig å vurdere før du sier hva det dumme var? Hadde du gangbang med ti andre menn? Javel da skjønner jeg han. Glemte du sende en e-post på jobb? Total overreaksjon fra hans side, men da er det uansett fint du er kvitt en sånn idiot. 

For det andre er spøsmålet om han brukte han dette som en unnskyldning for å endelig gjøre det slutt? Noen er slik, de trenger liksom en unnskyldning og tar den minste unnskyldningen de får, så lenge de får noe, slik at de kan endelig gjøre det slutt. Det er en drittsekk måte å gjøre det slutt på, men da er det uansett fint at du er kvitt en sånn idiot. 

For det tredje blir spørsmålet om han faktisk ikke så etter en mulighet til å gjøre det slutt, men hadde en genuin overreaksjon og faktisk mente det han sa, og at dette ene og alene var grunnlag for å gjøre det slutt. Da er han en ekte drittsekk, og da er det uansett fint at du er kvitt en sånn idiot. 

Med mindre det faktisk var sånn at du gjorde en helt grusom ting så blir konklusjonen at fyren er en jævla dritt, men da er det uansett fint at du er kvitt en sånn idiot. 

Anonymkode: 0f412...7b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke gjorde noe spesielt så hanglet Kansje forholdet fra før av og han vil være fri og frank i sommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oi, er det eneste gangen du har dummet deg ut?  Da gir han deg ikke mye slakk. Du var ærlig, du skjønte det var dumt gjort, men han har ingen tilgivelse å gi.

Da har du lært en ting - ærlighet varer ikke lengst. Skulle du dumme deg ut en gang til, hold kjeft og håp på at det blåser over, synd, men sant.

Anonymkode: fe770...6cc

Om hun har gjort et lovbrudd feks så er det helt vanlig å ikke akseptere det.

Anonymkode: 934ba...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...