AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Del Skrevet 22. juni 2024 Hei, er det noen som har gjort det? I går når vi kom hjem fra en trivelig kveld så satt vi oss ned på terrassen og tok en røyk sammen( vi røyker egentlig ikke, bare til fest/i hyggelige lag i blant). Jeg ble kåt og bestemte meg for å gå ned på han❤️ Rev av han buksen og sugde han litt, tok et trekk av røyken og sugde videre. Det var utrolig opphissende å vekselvis suge og røyke😅 Er det noen her som har prøvd det? Anonymkode: ad265...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, er det noen som har gjort det? I går når vi kom hjem fra en trivelig kveld så satt vi oss ned på terrassen og tok en røyk sammen( vi røyker egentlig ikke, bare til fest/i hyggelige lag i blant). Jeg ble kåt og bestemte meg for å gå ned på han❤️ Rev av han buksen og sugde han litt, tok et trekk av røyken og sugde videre. Det var utrolig opphissende å vekselvis suge og røyke😅 Er det noen her som har prøvd det? Anonymkode: ad265...499 Ja det gjør vi hver dag, vi har begge røykefetish. Kjæresten får de villeste orgasmer, sier selv han nesten svimer av. Hele typen vakler og dirrer av orgasme❤️ Anonymkode: fb143...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Del Skrevet 22. juni 2024 Vi pleier å snuse løssnus og gå ned på hverandre,blir litt gris men pytt pytt. Anonymkode: 68909...ff0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #4 Del Skrevet 22. juni 2024 Røyking er farlig, du kan dø av det. Det gir også menneskeskapt oppvarming og heving av vannstanden som gjør at blikkskur på bananøyer på den andre siden av jordkloden vil komme under vann. Ta ansvar!!!! Anonymkode: b0260...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #5 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja det gjør vi hver dag, vi har begge røykefetish. Kjæresten får de villeste orgasmer, sier selv han nesten svimer av. Hele typen vakler og dirrer av orgasme❤️ Anonymkode: fb143...95e Har dere røykefetisj begge to? Digg❤️ hva er det dere liker med det? Røyker typen mens du røyker og suger på penisen da? Anonymkode: ad265...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 22. juni 2024 #6 Del Skrevet 22. juni 2024 (endret) Sluttet å røyke for mange år siden men suger gjerne en mann. Helst ikke røyker da det smaker røyk av en røykers penis 😉 Endret 23. juni 2024 av lh45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappy Skrevet 22. juni 2024 #7 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, er det noen som har gjort det? I går når vi kom hjem fra en trivelig kveld så satt vi oss ned på terrassen og tok en røyk sammen( vi røyker egentlig ikke, bare til fest/i hyggelige lag i blant). Jeg ble kåt og bestemte meg for å gå ned på han❤️ Rev av han buksen og sugde han litt, tok et trekk av røyken og sugde videre. Det var utrolig opphissende å vekselvis suge og røyke😅 Er det noen her som har prøvd det? Anonymkode: ad265...499 Er det mulig 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #8 Del Skrevet 22. juni 2024 Pappy skrev (5 timer siden): Er det mulig Ja det er fullt mulig, anbefales å prøve🔥 Anonymkode: ad265...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. juni 2024 #9 Del Skrevet 23. juni 2024 Har merket at hjertet banker hardere av "sterk" tobakk, så da får jeg automatisk hard ereksjon. Det samme skjer i dagen derpå, da raser hjertet og blir superkåt.. Tobakk og sprit er jo kunstig stimulans. Men hjertet banker jo like villt når jeg blir hyperkåt av opphisselse, men da er det jo hormonene som gir meg den "dopen". Kombinasjonen kunstig og normal stimulans, gir nok litt høyere effekt. Men den normale effekten er jo sunnere å anbefale👍 Jeg har dårlig erfaring med røykefetish.. banksjefens kone ble litt for ivrig, og svidde hull i bilsetet mitt🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 23. juni 2024 #10 Del Skrevet 23. juni 2024 Nei, jeg er mann, og jeg hverken røyker eller suger peniser, men i ungdommen var jeg sammen med ei som skulle slutte å røyke. Hun brukte penisen min som er substitutt. Hver kan hun ble røyksugen, gav hun med en blowjob. Det hjalp å ha noe annet godt i munnen. Det var en herlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #11 Del Skrevet 24. juni 2024 lh45 skrev (På 22.6.2024 den 18.01): Sluttet å røyke for mange år siden men suger gjerne en mann. Helst ikke røyker da det smaker røyk av en røykers penis 😉 Nå tuller du vel? Smaker da ikke røyk av peniser😂 Anonymkode: ad265...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #12 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 9.06): Vi pleier å snuse løssnus og gå ned på hverandre,blir litt gris men pytt pytt. Anonymkode: 68909...ff0 Æsj, det er disgusting! Anonymkode: ad265...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 26. juni 2024 #13 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 23.53): Nå tuller du vel? Smaker da ikke røyk av peniser😂 Anonymkode: ad265...499 Jo det gjør det, det har jeg opplevd. Det nevnes jo også smak på sæd, forskjellig smak hva mannen spiser/drikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #14 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 15.51): Har dere røykefetisj begge to? Digg❤️ hva er det dere liker med det? Røyker typen mens du røyker og suger på penisen da? Anonymkode: ad265...499 ? Anonymkode: ad265...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. juni 2024 #15 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 14.32): Røyking er farlig, du kan dø av det. Det gir også menneskeskapt oppvarming og heving av vannstanden som gjør at blikkskur på bananøyer på den andre siden av jordkloden vil komme under vann. Ta ansvar!!!! Anonymkode: b0260...5a0 Menneskeskapt oppvarming, av røyking?? Nå har jeg nå hørt det også! Tror nok endel tar advarsler og skremsler litt vell mye i overkant her gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. juni 2024 #16 Del Skrevet 27. juni 2024 Jeg røyka tidligere,.men prøvde aldri dette...Falt seg liksom ikke helt naturlig.... Stort sugebehov har jeg alltid hatt derimot 🤤. Kan vel nesten kalle det en slags sugerefleks 🫣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #17 Del Skrevet 27. juni 2024 lh45 skrev (På 26.6.2024 den 2.08): Jo det gjør det, det har jeg opplevd. Det nevnes jo også smak på sæd, forskjellig smak hva mannen spiser/drikker... Det lukter og smaker det man sist har tatt på før mannen tok seg på pikken, enten det er røyk, makrell i tomat eller ostepop. Anonymkode: f1cfe...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel95 Skrevet 27. juli 2024 #18 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 8.48): Hei, er det noen som har gjort det? I går når vi kom hjem fra en trivelig kveld så satt vi oss ned på terrassen og tok en røyk sammen( vi røyker egentlig ikke, bare til fest/i hyggelige lag i blant). Jeg ble kåt og bestemte meg for å gå ned på han❤️ Rev av han buksen og sugde han litt, tok et trekk av røyken og sugde videre. Det var utrolig opphissende å vekselvis suge og røyke😅 Er det noen her som har prøvd det? Anonymkode: ad265...499 Ja det er helt nydelig, elsker å suge og elsker å ta meg en røyk! Verdens beste kombo❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Del Skrevet 27. juli 2024 Ariel95 skrev (19 minutter siden): Ja det er helt nydelig, elsker å suge og elsker å ta meg en røyk! Verdens beste kombo❤️ Suge til det går i munnen❤️ Anonymkode: fb143...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 27. juli 2024 #20 Del Skrevet 27. juli 2024 Enda en trollete tråd, produsert på gutterommet hvor fantasiene stort sett havner på lakenet. Det er nok mang en mor som har vurdert å gjeninnføre tisselaken for gutter i den værste alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå