Gå til innhold

Har du prøvd å suge(penis) og røyke samtidig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, er det noen som har gjort det? I går når vi kom hjem fra en trivelig kveld så satt vi oss ned på terrassen og tok en røyk sammen( vi røyker egentlig ikke, bare til fest/i hyggelige lag i blant). Jeg ble kåt og bestemte meg for å gå ned på han❤️ Rev av han buksen og sugde han litt, tok et trekk av røyken og sugde videre. Det var utrolig opphissende å vekselvis suge og røyke😅 Er det noen her som har prøvd det?

Anonymkode: ad265...499

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei, er det noen som har gjort det? I går når vi kom hjem fra en trivelig kveld så satt vi oss ned på terrassen og tok en røyk sammen( vi røyker egentlig ikke, bare til fest/i hyggelige lag i blant). Jeg ble kåt og bestemte meg for å gå ned på han❤️ Rev av han buksen og sugde han litt, tok et trekk av røyken og sugde videre. Det var utrolig opphissende å vekselvis suge og røyke😅 Er det noen her som har prøvd det?

Ja det gjør vi hver dag, vi har begge røykefetish. Kjæresten får de villeste orgasmer, sier selv han nesten svimer av. Hele typen vakler og dirrer av orgasme❤️

Anonymkode: fb143...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi pleier å snuse løssnus og gå ned på hverandre,blir litt gris men pytt pytt.

Anonymkode: 68909...ff0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Røyking er farlig, du kan dø av det. Det gir også menneskeskapt oppvarming og heving av vannstanden som gjør at blikkskur på bananøyer på den andre siden av jordkloden vil komme under vann. Ta ansvar!!!!

Anonymkode: b0260...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja det gjør vi hver dag, vi har begge røykefetish. Kjæresten får de villeste orgasmer, sier selv han nesten svimer av. Hele typen vakler og dirrer av orgasme❤️

Har dere røykefetisj begge to? Digg❤️ hva er det dere liker med det? Røyker typen mens du røyker og suger på penisen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å røyke for mange år siden men suger gjerne en mann. Helst ikke røyker da det smaker røyk av en røykers penis 😉

Endret av lh45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det mulig

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pappy skrev (5 timer siden):

Er det mulig

Ja det er fullt mulig, anbefales å prøve🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at hjertet banker hardere av "sterk" tobakk, så da får jeg automatisk hard ereksjon. Det samme skjer i dagen derpå, da raser hjertet og blir superkåt.. Tobakk og sprit er jo kunstig stimulans. Men hjertet banker jo like villt når jeg blir hyperkåt av opphisselse, men da er det jo hormonene som gir meg den "dopen". Kombinasjonen kunstig og normal stimulans, gir nok litt høyere effekt. Men den normale effekten er jo sunnere å anbefale👍

Jeg har dårlig erfaring med røykefetish.. banksjefens kone ble litt for ivrig, og svidde hull i bilsetet mitt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er mann, og jeg hverken røyker eller suger peniser, men i ungdommen var jeg sammen med ei som skulle slutte å røyke. Hun brukte penisen min som er substitutt. Hver kan hun ble røyksugen, gav hun med en blowjob. Det hjalp å ha noe annet godt i munnen. Det var en herlig tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lh45 skrev (På 22.6.2024 den 18.01):

Sluttet å røyke for mange år siden men suger gjerne en mann. Helst ikke røyker da det smaker røyk av en røykers penis 😉

Nå tuller du vel? Smaker da ikke røyk av peniser😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 9.06):

Vi pleier å snuse løssnus og gå ned på hverandre,blir litt gris men pytt pytt.

Anonymkode: 68909...ff0

Æsj, det er disgusting!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 23.53):

Nå tuller du vel? Smaker da ikke røyk av peniser😂

Jo det gjør det, det har jeg opplevd. Det nevnes jo også smak på sæd, forskjellig smak hva mannen spiser/drikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 15.51):

Har dere røykefetisj begge to? Digg❤️ hva er det dere liker med det? Røyker typen mens du røyker og suger på penisen da?

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 14.32):

Røyking er farlig, du kan dø av det. Det gir også menneskeskapt oppvarming og heving av vannstanden som gjør at blikkskur på bananøyer på den andre siden av jordkloden vil komme under vann. Ta ansvar!!!!

Anonymkode: b0260...5a0

Menneskeskapt oppvarming, av røyking?? Nå har jeg nå hørt det også! Tror nok endel tar advarsler og skremsler litt vell mye i overkant her gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyka tidligere,.men prøvde aldri dette...Falt seg liksom ikke helt naturlig....

Stort sugebehov har jeg alltid hatt derimot 🤤. Kan vel nesten kalle det en slags sugerefleks 🫣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
lh45 skrev (På 26.6.2024 den 2.08):

Jo det gjør det, det har jeg opplevd. Det nevnes jo også smak på sæd, forskjellig smak hva mannen spiser/drikker...

Det lukter og smaker det man sist har tatt på før mannen tok seg på pikken, enten det er røyk, makrell i tomat eller ostepop.

Anonymkode: f1cfe...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 8.48):

Ja det er helt nydelig, elsker å suge og elsker å ta meg en røyk! Verdens beste kombo❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ariel95 skrev (19 minutter siden):

Ja det er helt nydelig, elsker å suge og elsker å ta meg en røyk! Verdens beste kombo❤️

Suge til det går i munnen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en trollete tråd, produsert på gutterommet hvor fantasiene stort sett havner på lakenet.
Det er nok mang en mor som har vurdert å gjeninnføre tisselaken for gutter i den værste alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...