Gå til innhold

Har jeg såret han skikkelig nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han trenger ikke space, han trenger at du viser at du bryr deg. Om du lar han få space så kommer han til å tro at du synes det er godt han ikke tar kontakt. 

Anonymkode: 95e16...0c7

Jo han trengte space og var Takknemlig for at jeg ga han det og at jeg ikke ble "needy". Han trengte tid til å bearbeide alt. Han syns derimot det var veldig fint jeg tok kontakt og snakket med han om dette. Jeg ba om tilgivelse, vi fikk en nydelig prat og han har faktisk forståelse for at man har behov for å lufte til en god venninne av og til. Ja han ble såret men han har jobbet seg gjennom det og han gir meg ikke opp ❤️ts

Har forøvrig oppdatert lenger opp også.... 

TS

Anonymkode: aa36c...141

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hun har oppdatert!!! 

Anonymkode: ec10b...028

Greit!!! Hun trenger forsatt å høre det sånn hun får det inn med teskje til neste gang hun sårer han

Anonymkode: 95e16...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo han trengte space og var Takknemlig for at jeg ga han det og at jeg ikke ble "needy". Han trengte tid til å bearbeide alt. Han syns derimot det var veldig fint jeg tok kontakt og snakket med han om dette. Jeg ba om tilgivelse, vi fikk en nydelig prat og han har faktisk forståelse for at man har behov for å lufte til en god venninne av og til. Ja han ble såret men han har jobbet seg gjennom det og han gir meg ikke opp ❤️ts

Har forøvrig oppdatert lenger opp også.... 

TS

Anonymkode: aa36c...141

Så bra det ordnet seg. Håper du jobber med deg selv sånn du lærer... 

Anonymkode: 95e16...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Greit!!! Hun trenger forsatt å høre det sånn hun får det inn med teskje til neste gang hun sårer han

Anonymkode: 95e16...0c7

Du syns ikke det holder med tre sider på KG der jeg får gjennomgå så til de grader? Jeg HAR forstått at jeg har vært en idiot, såret han og det kommer ikke til å skje igjen.... 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så bra det ordnet seg. Håper du jobber med deg selv sånn du lærer... 

Anonymkode: 95e16...0c7

Will do. 

Takk for meg. TS

Anonymkode: aa36c...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man må lære seg å regulere egne følelser TS og ikke bruke andre som søppelbøtte. Alle må lære det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo han trengte space og var Takknemlig for at jeg ga han det og at jeg ikke ble "needy". Han trengte tid til å bearbeide alt. Han syns derimot det var veldig fint jeg tok kontakt og snakket med han om dette. Jeg ba om tilgivelse, vi fikk en nydelig prat og han har faktisk forståelse for at man har behov for å lufte til en god venninne av og til. Ja han ble såret men han har jobbet seg gjennom det og han gir meg ikke opp ❤️ts

Har forøvrig oppdatert lenger opp også.... 

TS

Anonymkode: aa36c...141

Fint å høre. Men det du må forstå er følgende:

Det han gjorde var å vise deg tillit. Det du gjorde var å vise at tilliten hans var brysom for deg, og i tillegg brøt du tilliten ved å formidle dette om ham til en utenforstående

Det at han tilgir og har lyst til å satse på deg er vel og bra, men dette betyr ikke at samme grad av tillit kommer tilbake.

Så hvis dette er noe du virkelig ønsker å satse på bør du fokusere på å vise deg tillit verdig i tiden som kommer. Altså vise ham at du er til å stole på, og at du ønsker at han skal stole på deg. 

Og for guds skyld, ikke flere tillitsbrudd…

Anonymkode: 6780d...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at noen mennesker ikke regulerer seg selv emosjonellt på egen hånd. De må bruke andre for å ventilere følelser. Vi kjenner alle en som er sånn, min forrige kjæreste er sånn. Og selv om man blir såret så vet man at de ikke er nok selvstendige i sin regulering for å makte å sitte alene med tanker følelser og frustrasjoner.

Derfor sårer det ikke så dypt selv om det er veldig ensomt å ha en sånn partner, som man vet må gå til andre med konflikter og dumme ting man har sagt. Selv om man sier unnskyld. Det er litt egoistisk gjort fordi da lever konfliktene videre og det er alltids noen som mener noe stygt om en. Selv om man har løst problemet mellom seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (3 minutter siden):

Og kvinner lurer på hvorfor menn ikke åpner seg og snakker om følelser?

Jeg vil tro deg er mange kvinner som ikke løper til venninner og utleverer parforholdet men ja, du har et poeng! 

Anonymkode: 3e83e...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (3 minutter siden):

Og kvinner lurer på hvorfor menn ikke åpner seg og snakker om følelser?

Ja, menn må jo sitte og høre på uendelig mye følelsessnakk. Og nåde dem om de klager.

Anonymkode: 73ada...949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...