AnonymBruker Skrevet 30. juni #21 Del Skrevet 30. juni Jeg likte navnet lenge – inntil jeg fikk en kjæreste som het Tonje (nå ekskjæreste). Nå kan jeg ikke fordra navnet lenger, trist at en person måtte ødelegge det for meg. Anonymkode: 94c63...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #22 Del Skrevet 8. juli Ekstremt 80 talls. Litt shabby og håpløst utenfor Norge. Ikke veldig brukbart her heller da ungen høres ut som hun er 50 år. Anonymkode: 7d9bc...780 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #23 Del Skrevet 8. juli Tonje er kjempefint. Jeg liker også Tanja. Det er fin klang i begge navnene. Anonymkode: 50bfb...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #24 Del Skrevet 8. juli Tonje er kjempe fint. Anonymkode: 5344e...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #25 Del Skrevet 8. juli Jeg heter Tonje og har alltid likt navnet, både når jeg var liten og nå som voksen. Anonymkode: e3769...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #26 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 0.01): Det fungerer ikke i andre land eller på andre språk. Anonymkode: 36472...947 Men hvilken rolle spiller det? Jeg har også et navn som ikke «fungerer i andre land» men det ordner seg likevel. Jeg skjønner jo når folk henvender seg til meg, selv om navnet maltrakteres litt. Ikke sikkert alle nordmenn kan uttale José eller Niamh korrekt heller, men det går som regel greit likevel. ts, jeg er ganske nøytral til navnet Tonje, synes det er helt ok, ville ikke valgt det selv. Anonymkode: 1e275...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #27 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 0.15): Hva tenker dere om dette navnet? Anonymkode: 06116...4db Syns det er fint Anonymkode: e68a1...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #28 Del Skrevet 10. juli Jeg synes det blir tåpelig å skulle ta hensyn til at navnet "ikke fungerer" i andre land. Velg gode, norske navn, uavhengig av hvordan de klinger i andre land. Det gjør jo folk andre steder også, de gir vel blaffen i om navnet de velger høres greit ut for en utlending. Anonymkode: 33df3...0a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 10. juli #29 Del Skrevet 10. juli Jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #30 Del Skrevet 14. juli Tonje er et nydelig navn. Kjente ei som het det, og hun så ikke selv hvor fin person hun er. Anonymkode: 2ab96...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå