AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Del Skrevet 21. juni Hva tenker dere om dette navnet? Anonymkode: 06116...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Del Skrevet 22. juni Liker det ikke. Anonymkode: 4c5cf...20b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Del Skrevet 22. juni Jeg liker både Tonje, Tone og Tove Anonymkode: d5200...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 22. juni #4 Del Skrevet 22. juni Myke, gode lyder. Artig at man ikke helt vet opphavet (kan være både latinsk og norrønt, ifølge Wikipedia) - men er i alle fall bare i bruk i Skandinavia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Del Skrevet 22. juni Liker ikke navnet, til tross for at jeg kjenner flere Tonjer, og alle Tonjene er både hyggelige og greie. Anonymkode: 315c6...b5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Del Skrevet 22. juni Liker det ikke. Anonymkode: e8403...17e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Del Skrevet 22. juni Liker det sammen med Kristin. Hater det alene. Anonymkode: 55dc7...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Liker det sammen med Kristin. Hater det alene. Anonymkode: 55dc7...9f3 Tonje Kristin? Anonymkode: e8403...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Del Skrevet 22. juni Bare gode assosiasjoner med navnet så jeg liker det ☺️ Anonymkode: b2019...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Del Skrevet 22. juni Tenker med varme, på den søte og smilende jenta jeg gikk på skole med for mange år siden. Føler navnet er ganske nøytralt. Anonymkode: 85581...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tonje Kristin? Anonymkode: e8403...17e Det hørtes utrolig teit ut Anonymkode: 5b5e1...737 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 22. juni #12 Del Skrevet 22. juni Fra Antonia. Jeg synes det er fint. Litt 70-talls, men det gjør jo ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Del Skrevet 22. juni Jeg synes navnet er fint. Det er litt 70-80-talls, men det er ikke noe problem i seg selv. Heller det enn Mathea Emilia, spør du meg. Anonymkode: b9843...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Del Skrevet 23. juni Tonje og Tone er to navn som ikke er så mye brukt lenger, synes det er fine navn. Anonymkode: 33df3...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #15 Del Skrevet 24. juni Synes Tonje er kjempefint! Klinger mykt Anonymkode: 8b1a8...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Del Skrevet 25. juni fint Anonymkode: e0d21...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #17 Del Skrevet 26. juni Kjempefint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. juni #18 Del Skrevet 26. juni Jeg liker det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 30. juni #19 Del Skrevet 30. juni Liker godt litt sånn vanlige navn som Tonje og Stine og Heidi osv. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #20 Del Skrevet 30. juni Det fungerer ikke i andre land eller på andre språk. Anonymkode: 36472...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå