Gå til innhold

Har du blitt gravid uten synlig el slim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du blitt gravid uten synlig el slim? Er klar over at el slim ikke alltid er synlig, men jeg begynner jo å lure på om det kan være noe. Varierer sånn fra syklus til syklus.

Anonymkode: 4ffb3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ❤️ bekymret meg veldig over dette. Aldri sett noe EL slim, selv ikke når jeg har stukket finger inn for å finne det. 

Har et nydelig barn som bevis på at ting fungerer inni der!

Anonymkode: 93251...da7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja ❤️ bekymret meg veldig over dette. Aldri sett noe EL slim, selv ikke når jeg har stukket finger inn for å finne det. 

Har et nydelig barn som bevis på at ting fungerer inni der!

Anonymkode: 93251...da7

Takk❤️

kan jeg spørre hvor lenge dere prøvde? 

Anonymkode: 4ffb3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, aldri hatt EL slim. 

Anonymkode: 2fcd9...d26

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det klaffet på 3mnd likevel.😊 Jeg var også bekymret, så aldri det beryktede EL-slimet. Gravid i uke 33 nå!

Anonymkode: 40db4...639

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med første barnet. Hadde fått beskjed av gynekolog at jeg ville ha vansker med å bli gravid, hvis ikke jeg traff en veldig viril mann😅 traff den mannen ❤️ etter det fikk jeg el-slim og så kom det ett barn til☺️

Anonymkode: 5f2f9...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør absolutt prøve prefert! Mange som har blitt gravid med det. 

Anonymkode: 7590a...08d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller nesten aldri hatt el-slim, og de gangene jeg har hatt det så har det kanskje bare vært en gang i måneden, og kjempelite. Ble gravid.

Føler det med el-slim er en greie damer hyper opp på Internett. Min fertilitetslege sa at jeg helt sikkert har el-slim, selv om jeg ikke merker det, og beroliget meg med at dette ikke var noe å bekymre seg over.

Anonymkode: c1252...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk gravid denne PP’en og trodde ikke det gikk da jeg til tross for positiv eltest ikke hadde noe elslim, som jeg ellers alltid har. Men forrige gravditet hadde jeg ordentlig mye elslim den PP’en jeg ble gravid. 

Anonymkode: 8f757...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt noe særlig synlig slim. Har to barn. 

Anonymkode: 6da94...3f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har aldri hatt el-slim. Hadde ubeskyttet sex to ganger samme mnd og ble gravid etter det, med null peiling på når el skulle være. Så ganske tilfeldig at det klaffet.

Anonymkode: 82518...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har sett el-slim kanskje et par ganger i livet, aldri sett det etter vi begynte å prøve og jeg har testet etter eggløsning. Har likevel blitt gravid to ganger. Jeg stresset en del med dette siden det står "kvinner kan ikke bli gravide uten el-slim" når man googler. Men man kan i alle fall bli gravid uten synlig el-slim! 

Anonymkode: 5ed17...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...