AnonymBruker Skrevet 21. juni #41 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han mener dette er å lyve til sjefen fordi barnet vårt ikke er syk.. og han er veldig overbevist om at sjefen hans ikke vil forstå, dersom han er ærlig å sier det som det er (at jeg skal ta abort). ts Anonymkode: d5728...05d Sjefen har ikke lov til å kreve å vite årsak. Han må jo bare si at han må bli hjemme pga du skal på sykehuset den dagen og han må passe barnet. Man bretter ikke ut privatliv til sjefen, det har ikke sjefen noen krav på å få vite. Anonymkode: 58f47...091 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #42 Del Skrevet 21. juni Prøver å sitte på hendene her men ærlig talt, det er kanskje like greit at dere ikke skal ha flere barn sammen. Fyren er jo totalt idiot. 1. Du skal ha en gynekologisk undersøkelse første timen og det er ikke tilrettelagt for at barn kan vøre tilstede. 2. Når siste pille tas må du ha noen hos deg, for noen er ikke en medisinsk abort så voldsomt ille men det er også mange som opplever det svært ille. For min del hjalp ikke smertestillende, alt kom opp. Jeg var alene i to timer og på den tiden hadde jeg klaser med oppkast i stua, i senga og blødd ut sengetøyet. Jeg klarte ikke stå oppreist. Venninnen min som kom ringte rett til legevakten og legen kom hjem til meg (de ville sende ambulanse men jeg ville helst slippe). Legen satte morfin og ble værende en time, han var sjokkert over hvor dårlig jeg var. Så, barn kan du ikke ha med på sykehuset og helst bør du ha barnet hos venner etterpå også. Det er veldig traumatisk for ett barn å dersom det får sett sin mor så dårlig. Anonymkode: 1754f...d83 7 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 22. juni #43 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han mener dette er å lyve til sjefen fordi barnet vårt ikke er syk.. og han er veldig overbevist om at sjefen hans ikke vil forstå, dersom han er ærlig å sier det som det er (at jeg skal ta abort). ts Anonymkode: d5728...05d Så å lyve til sjefen er litt vanskelig moralsk, men å sprute sperm inn i ts for så å kreve at hun fjerner fosteret er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #44 Del Skrevet 22. juni Wow…. Hva er det med noen menn og manglende evne til empati og omsorg. Anonymkode: 85fe2...6ef 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. juni #45 Del Skrevet 22. juni Barnet kan IKKE være med på sykehuset. Her må mannen bare ta seg kraftig sammen. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #46 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ønsker ikke å meddele det til alle, da jeg i en normal situasjon aldri ville tatt abort. Jeg har heller ikke delt sykdommen min med folk enda, fordi alt er veldig ferskt. Min mor vet om det, men hun bor ikke i område så hun har ikke mulighet å komme hit for å være barnevakt disse dagene. Jeg håper samboer skal endre syn og være hjemme, men han mener jeg ber han om å «skulke» jobben sin- da han eller barnet ikke er syke. Jeg fikk time i dag, men skal se om jeg får kontakt med dem i helga, hvis ikke skal jeg snakke med avdelingen på mandag. Håper til den tid at samboer har endret mening!:) takk for svar❤️ ts Anonymkode: d5728...05d Sykt barn-dagene gjelder jo også når barnepasser er syk, så det er helt legitimt fravær Anonymkode: 52fed...1b6 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #47 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal ta abort nå til uka, enighet mellom meg og samboer. Men samboer vil ikke ta fri fra jobb for å bli med meg, vi har et barn som ikke går i barnehage som jeg er i permisjon med. Barnet er 1,5 år gammel, har ingen som kan være barnepass. Jeg synes samboer skal være hjemme i det minste slik jeg slipper å ta med meg barnet på sykehuset for å utføre en abort, var et vanskelig valg fra før men grunnet sykdom hos meg er abort dessverre det riktige valget. Ønsker naturligvis å slippe ha med meg barnet mitt når jeg skal utføre en abort, det føles helt feil, og samboer viser minimal forståelse over det. Sier jeg kan ta bussen eller taxi til og fra sykehuset. Er jeg urimelig som ønsker at han skal ta seg fri? Og hjelpe til ift. barnet som er hjemme? Vet ikke hvordan jeg takler aborten hverken fysisk eller psykisk, og ser for meg det vil være tøft å skulle være alene med en liten unge samtidig som jeg tar en abort?? Anonymkode: d5728...05d Han er urimelig. Man skal ha noen med seg i timene etter en abort når man er hjemme igjen. Selv jeg som bor 20 min fra sykehuset fikk ikke ta buss hjem etterpå. Du skal ikke være alene. Hvis ikke han kan bidra, hjelpe og støtte, får han ta barnet og du be om å få bli på sykehuset tik aborten er over da du ikke har noen som kan være med deg. Og han... Han burde skamme seg! Anonymkode: 59885...a3f 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #48 Del Skrevet 22. juni TS, jeg er oppriktig nysgjerrig: Hvordan behandler han deg ellers? Du nevnte et helseproblem som har oppstått nylig, har han vist deg omsorg angående det? Anonymkode: 4d852...e22 11 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 22. juni #49 Del Skrevet 22. juni Jeg hadde en MA for noen år siden, og da må man gjennom abortprosessen for å få ut fosteret. Jeg fikk på sykehuset beskjed om at jeg kunne gå igjennom prosessen hjemme dersom jeg hadde noen til å passe på meg. Hvis ikke måtte jeg bli innlagt på sykehuset, og det var ikke forenelig med å ha barn med seg. Jeg vet at hvis enslig omsorgsperson blir innlagt på sykehus kan barnevernet være behjelpelig med barnepass. Men det høres jo helt tullete ut å måtte be om noe sånt når far er i bilde og attpåtil bor i samme hus! Det sier noe om hans manglende omsorgsevne. Vi sendte sønnen vår bort til besteforeldre, og mannen min var hjemme for å passe på meg. Jeg vil ikke skremme, men vil du skal forstå situasjonen du muligens skal igjennom og at det virkelig ikke er forenelig med å skulle passe barn. Jeg ble helt immobilisert på badet i 6-7timer. Jeg hadde rier, jeg gråt av både smerte og sorg, jeg kastet opp, og det kom MYE blod. Det lignet mer på en fødsel enn hva jeg trodde det skulle gjøre. Jeg satt sikkert 4 av timene på do, og de resterende timene på gulvet i dusjen. Naken og blodet fikk bare renne. Jeg bæsjet også på meg. Jeg hadde ikke greid å løpe etter ett lite barn for å passe på det, jeg hadde ikke greid å lage mat, jeg fungerte ikke akkurat da. Også synes jeg heller ikke du skal måtte utsette det, da dette bare blir verre for deg desto større fosteret vokser seg. Din opplevelse trenger ikke å bli som min altså. Jeg hadde kommet til uke 13, men det så ut som fosteret hadde dødd rundt uke 9. Jo tidligere det skjer jo enklere ser jeg for meg at det er fysisk, og attpåtil er vi forskjellige. Jeg vil bare at dere skal vite hva dere kan forberede dere på. Og i tilegg kan det skje komplikasjoner, det er jo derfor de ikke vil la deg gå igjennom en fremprovosert abort alene. Han skulker heller ikke jobben. Syk barnepasser går inn under sykt barn dager. At sjefen hans ikke vil forstå høres latterlig ut. Håper det går bra med deg ❤ 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #50 Del Skrevet 22. juni Da ringer du avdeling gen på mandag og forhører deg om hvordan forløpet vil bli når du kommer og om det er greit du tar med barnet ditt. Hvis det ikke er greit sier du det til din mann, så må han finne ut av det. Anonymkode: f6dff...f83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #51 Del Skrevet 22. juni To av mine venninner har tatt abort, jeg var med en av dem. Hun fikk sterke smertestillende (oxynorm), og bare det er ikke forenlig med å være alene med barn fordi man blir litt «rusa» og ør/trøtt. Dessuten besvimte hun mens det pågikk. Så jeg vil si at det er 100% uforenlig å være alene uten barn, og direkte uforsvarlig å være alene MED barn under en abort. Anonymkode: 15dc7...b08 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 22. juni #52 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det får du jo ikke velge selv… Anonymkode: 92f32...15a Jo det får du. Men det annonseres ikke. Det er kostbart i forhold til medisinsk. Bare å si at man ønsker kun kirurgisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 22. juni #53 Del Skrevet 22. juni For det første: mannen din kan være hjemme uten å lyve til arbeidsgiver. Sykt barn dager gjelder også for syk barnepasser. Så når du er på sykehus har han en legitim grunn til å bruke sykt barn dag For det andre: en mann så blottet for empati har jeg aldri vært borti. Du bør helt seriøst revurdere forholdet hvis alt dette stemmer. Og hvorfor i alle dager finner du deg i sånt? "Håper han forandrer mening"? Spiller ingen rolle om han skifter mening eller ikke, han SKAL passe sin egen unge når du er på sykehus. Han har faktisk ikke noe valg Ser tråden ble laget igår. Har du fått snakket med ham? 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #54 Del Skrevet 22. juni Hva med å heller abortere bort mannen? Fy faen for en empatiløs idiot. Anonymkode: 11919...d97 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #55 Del Skrevet 22. juni Herregud. Han der fortjener en skikkelig skjennepreken! Jeg ville ikke hatt barnet mitt i hus engang om jeg skulle gjennom en abort pga smertene det ga. Du kan selvsagt ikke ha med deg barnet på sykehuset og du skal ikke være alene under gjennomføringen av aborten hjemme, langt mindre ha eneansvaret for et barn! Anonymkode: 4eb81...19d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dannon Skrevet 22. juni #56 Del Skrevet 22. juni Her bør i hvert fall mannen fjernes kirurgisk. Han der hadde ikke jeg vært sammen med et sekund lenger. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #57 Del Skrevet 22. juni Hmmmmmm skrev (1 time siden): Jo det får du. Men det annonseres ikke. Det er kostbart i forhold til medisinsk. Bare å si at man ønsker kun kirurgisk. Jeg fikk valget. Jeg valgte kirurgisk selv. Narkose. Våkna. Var ferdig. Sov litt til. Også fikk jeg dra hjem. Blødde vel noen dager etterpå. Men en helt ok opplevelse. Anonymkode: b38e3...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. juni #58 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg skal ta abort nå til uka, enighet mellom meg og samboer. Men samboer vil ikke ta fri fra jobb for å bli med meg, vi har et barn som ikke går i barnehage som jeg er i permisjon med. Barnet er 1,5 år gammel, har ingen som kan være barnepass. Jeg synes samboer skal være hjemme i det minste slik jeg slipper å ta med meg barnet på sykehuset for å utføre en abort, var et vanskelig valg fra før men grunnet sykdom hos meg er abort dessverre det riktige valget. Ønsker naturligvis å slippe ha med meg barnet mitt når jeg skal utføre en abort, det føles helt feil, og samboer viser minimal forståelse over det. Sier jeg kan ta bussen eller taxi til og fra sykehuset. Er jeg urimelig som ønsker at han skal ta seg fri? Og hjelpe til ift. barnet som er hjemme? Vet ikke hvordan jeg takler aborten hverken fysisk eller psykisk, og ser for meg det vil være tøft å skulle være alene med en liten unge samtidig som jeg tar en abort?? Anonymkode: d5728...05d Her synes jeg din samboer må ta seg sammen og ta en velferdsdag vekke fra jobb. Sorry men familien kommer alltid før jobben 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #59 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg skal ta abort nå til uka, enighet mellom meg og samboer. Men samboer vil ikke ta fri fra jobb for å bli med meg, vi har et barn som ikke går i barnehage som jeg er i permisjon med. Barnet er 1,5 år gammel, har ingen som kan være barnepass. Jeg synes samboer skal være hjemme i det minste slik jeg slipper å ta med meg barnet på sykehuset for å utføre en abort, var et vanskelig valg fra før men grunnet sykdom hos meg er abort dessverre det riktige valget. Ønsker naturligvis å slippe ha med meg barnet mitt når jeg skal utføre en abort, det føles helt feil, og samboer viser minimal forståelse over det. Sier jeg kan ta bussen eller taxi til og fra sykehuset. Er jeg urimelig som ønsker at han skal ta seg fri? Og hjelpe til ift. barnet som er hjemme? Vet ikke hvordan jeg takler aborten hverken fysisk eller psykisk, og ser for meg det vil være tøft å skulle være alene med en liten unge samtidig som jeg tar en abort?? Anonymkode: d5728...05d Her får du si fra at enten blir han hjemme med ungen eller så blir det ingen abort. Man tar jo ikke med seg unger på sånt. Makan til mannfolk 😡 Anonymkode: 9398b...9b4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #60 Del Skrevet 22. juni Det er noe av det sykeste jeg har lest her inne faktisk. Du må seriøst re-vurdere forholdet ditt. Anonymkode: 28bc9...1fb 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå