AnonymBruker Skrevet 22. juni #61 Del Skrevet 22. juni Blåttvann skrev (3 timer siden): Men er det vits å ha sex bare for å ha det da? Da er det vel bedre å bare drite i det kanskje? For oss er det absolutt ikke vits å ha sex «bare for å ha det». Gir oss ingen ting. Jeg kan skjønne at folk som et avhengig av sex for å føle seg elsket osv tyr til kjapp «hverdagssex». Men for oss som ikke har sex som noe kjærlighetsspråk, så er det ingen grunn til å smyge seg til en «kjappis» bare fordi tid og anledning tilfeldigvis er der. Det er utilfredsstillende og ikke noe vi gidder. Vi får langt mer ut av å heller ha sjeldent sex, men sex vi syntes er bra. Anonymkode: d4c0f...967 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #62 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det å onanere det samme som å ha sex med en annen person? . Anonymkode: 170fb...4f6 Selvfølgelig ikke 😊 Om jeg onanerer eller har sex med partner er 2 forskjellige ting. Jeg onanerer også akkurat like sjeldent/ofte uavhengig av hvor ofte/sjeldent jeg har sex med partneren min. Onani har aldri erstattet sex med partner og sex med partneren min erstatter ikke onani. Onani og sex med partneren min har rett og slett ikke samme funksjon for meg. Anonymkode: d4c0f...967 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni #63 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Onani og sex med partneren min har rett og slett ikke samme funksjon for meg. Hvilken funksjon har onani, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #64 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis alt man leser er at sex er limet og at hvis man ikke har det 5 ganger i uka så er det et sykdomstegn, er vel fint å lese om folk som har mindre men har det bra sammen likevel. Anonymkode: 97515...2dd Sex har heldigvis aldri vært noe «lim» for vår del. Sex har aldri hatt en slik funksjon for oss, noe jeg personlig er glad for. Jeg ville syntes det gjorde forholdet alt for sårbart med tanke på hvor mye i livet som kan påvirke seksualfunksjon og sexlivet. Om en av en million ting i livet som kan påvirke sexlivet skjer, så er liksom «limet i forholdet» ødelagt….grøss. Gunnen til at sex ikke har denne alvorlige funksjonen for oss er jo fordi vi tilfeldigvis er like i vår seksualitet når det kommer til hvor uanstrengt og lite høytidlig forhold vi har til det. For oss er det kun noe vi gjør sammen som er god og gøy. Tilfeldigvis er det ingen av oss som syntes «kjappiser» mens man er musestille bak en låst soveromsdør er noe gøy. Derfor driter vi det og koser oss heller max de gangene vi kan. Men jeg vet jo at mange er avhengig av sex i en viss frekvens for å være lykkelig. Mange er avhengige av sex for å føle seg elsket, føle tilknytning osv. for mange har sex hen hel rekke andre funksjoner utover at det er godt og gøy. Da Skjønner jeg jo at man tilstreber kjappiser og «hverdagssex». Anonymkode: d4c0f...967 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni #65 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tilfeldigvis er det ingen av oss som syntes «kjappiser» mens man er musestille bak en låst soveromsdør er noe gøy. Alternativet for mannen din er antakelig å ligge musestille og runke under dyna når du har sovna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #66 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): De første årene hadde vi sex ca 3 ganger i uken i minst en time hver gang, ofte 2. Ikke med penetrering hele tiden selvfølgelig, men med hele pakka. Noen år og 2 barn seinere er det ikke mulig. Vi har i snitt 1 times tid fra ungene er sovnet og det mest presserende av husarbeid er gjort til vi vil legge oss å sove selv. Vi er slitne mesteparten av tiden. Sex bare faller bort selv om begge savner det. Kjappiser er ikke aktuelt for den ene av oss da denne bruker lang tid på å komme i mål og vi vil jo at begge skal ha det bra. Dere som har vært gift noen år og har små barn. Hvor ofte ca har dere sex og ca hvor lenge varer det? Hvordan får dere tid og overskudd til det? Har dere som har kjappiser oftere sex enn dere som bruker lang tid? Anonymkode: 6d06a...9c7 Kan dere koble på leketøy for at det skal gå raskere for den som trenger mest tid? Kan den som trenger mest tid starte for seg selv mens den andre setter på oppvaskmaskinen, rydder bort leker osv, og så kan den joinen etterhvert? Og kan den som trenger lengst tid akseptere at sex ikke alltid må nødvendigvis lede til orgasme, men likevel være fint? Jeg bruker lang tid selv og alt det der, og får aldri orgasme av en kjappis, men da er jeg klar over det, og gjør det fordi det er koselig og spennende og intimt og fint likevel. Og så er det min tur neste gang 😊 Anonymkode: a3952...b0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. juni #67 Del Skrevet 22. juni (endret) Irak skrev (8 timer siden): Jeg er en kreativ sjel, så det har ikke bydd på noen utfordringer fram til nå 😂👏 Jeg liker sex og kommer fort, likevel vil jeg si at det er veldig begrenset hvor mange måter man kan putte penis inn i fitta på. Det er jo faktisk helt det samme som skjer hver gang, om man ser rent praktisk på det. Om man knuller i senga eller i sofaen, på oppvaskmaskinen eller vaskemaskinen, på kjøkkenbordet eller spisebordet, oppetter stueveggen eller veggen i garasjen. De fleste stillinger er også ganske like, selv om benplasseringen og hvordan man tar på hverandre er ulik. Står jeg i doggy er det nøyaktig det samme som skjer enn om jeg står på første trinnet i trappa. Pikken kommer inn bakfra. Det samme skjer når man er i klassisk misjonær eller har beina bak hodet. Pikken inn forfra. Det er kanskje ulikt i seg selv, men ganske likt hva som skjer rent praktisk. Selv for meg som liker bondage, utkledning, rollespill, leketøy osv så kan jeg forstå at det å putte penis i fitta eller få fitta full av pikk ikke for alltid og evig er like spennende. Man kliner litt og tar på hverandre. Suger, slikker, fingrer og dasker. Uansett hva man gjør så har man gjort det på en eller tusen måter før. Ost på brødskiva hver dag er kjedelig det også, selv om du snur osten på skrått for å være litt vill og gal en dag. Tomato tomato. Noen av oss blir ikke lei, men jeg kan faktisk forstå at dette ikke er like spennende for alle. 🤣 Endret 22. juni av Blåttvann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #68 Del Skrevet 22. juni Blåttvann skrev (9 minutter siden): Om man knuller i senga eller i sofaen, på oppvaskmaskinen eller vaskemaskinen, på kjøkkenbordet eller spisebordet, oppetter stueveggen eller veggen i garasjen. De fleste stillinger er også ganske like, selv om benplasseringen og hvordan man tar på hverandre er ulik. Står jeg i doggy er det nøyaktig det samme som skjer enn om jeg står på første trinnet i trappa. Pikken kommer inn bakfra. Det samme skjer når man er i klassisk misjonær eller har beina bak hodet. Pikken inn forfra. Det er kanskje ulikt i seg selv, men ganske likt hva som skjer rent praktisk. det å putte penis i fitta eller få fitta full av pikk ikke for alltid og evig er like spennende. Litt derfor er selve samleiet/penetrasjonen noe av det minst spennende med sex😅. Det er spennende de første kanskje 100 gangene i livet, deretter er det bare små nyanser forskjell fra samleier man har hatt før. Som du sier, selve fysiske følelsen av «penis i vagina» er lik. All denne variasjonen og oppfinnsomheten blir kjedelig Etterhvert den også, når resultatet rent fysisk blir det samme. Da man var ung og relativt uerfaren så var det bare gøy å se hvor mange steder man kunne ha sex og hvor mange stillinger man kunne prøve. Tanken på det i dag blir bare komisk. Mye styr for akkurat samme resultat 😂 Litt samme årsak til at «hverdagssex» 5 ganger i uken er drit kjedelig og blir ned og bortprioritert. Det har selvfølgelig null og nix med fantasi og kreativitet å gjøre. Det har med tenningsmønster å gjøre. Anonymkode: d4c0f...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni #69 Del Skrevet 22. juni Blåttvann skrev (17 minutter siden): Jeg liker sex og kommer fort, likevel vil jeg si at det er veldig begrenset hvor mange måter man kan putte penis inn i fitta på. Det er jo faktisk helt det samme som skjer hver gang, om man ser rent praktisk på det. Om man knuller i senga eller i sofaen, på oppvaskmaskinen eller vaskemaskinen, på kjøkkenbordet eller spisebordet, oppetter stueveggen eller veggen i garasjen. De fleste stillinger er også ganske like, selv om benplasseringen og hvordan man tar på hverandre er ulik. Står jeg i doggy er det nøyaktig det samme som skjer enn om jeg står på første trinnet i trappa. Pikken kommer inn bakfra. Det samme skjer når man er i klassisk misjonær eller har beina bak hodet. Pikken inn forfra. Det er kanskje ulikt i seg selv, men ganske likt hva som skjer rent praktisk. Selv for meg som liker bondage, utkledning, rollespill, leketøy osv så kan jeg forstå at det å putte penis i fitta eller få fitta full av pikk ikke for alltid og evig er like spennende. Man kliner litt og tar på hverandre. Suger, slikker, fingrer og dasker. Uansett hva man gjør så har man gjort det på en eller tusen måter før. Ost på brødskiva hver dag er kjedelig det også, selv om du snur osten på skrått for å være litt vill og gal en dag. Tomato tomato. Noen av oss blir ikke lei, men jeg kan faktisk forstå at dette ikke er like spennende for alle. 🤣 Da har du ikke møtt meg 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni #70 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt samme årsak til at «hverdagssex» 5 ganger i uken er drit kjedelig og blir ned og bortprioritert Onanere under dyna fem ganger uka er derimot dritspennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #71 Del Skrevet 22. juni Topper og daler skrev (1 minutt siden): Onanere under dyna fem ganger uka er derimot dritspennende? Pokker som du er opphengt i «onani under dyna» da😂🙈 Anonymkode: d4c0f...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni #72 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pokker som du er opphengt i «onani under dyna» da😂🙈 Anonymkode: d4c0f...967 Stryk «under dyna» da, og svar på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #73 Del Skrevet 22. juni Topper og daler skrev (1 minutt siden): Stryk «under dyna» da, og svar på spørsmålet. Pokker så opphengt du er i onani. Onani er irrelevant for innleggene mine. Mitt onanimønster er upåvirket av sexen vi har sammen. Jeg onanerer hverken oftere eller sjeldnere ut i fra når vi har sex sammen. Jeg onanerer ikke fordi vi ikke har sex og vi har ikke sex fordi jeg ikke har onanert. Hjelper ikke meg å onanere om jeg vil ha sex med kjæresten min. Hjelper ikke å ha sex med kjæresten om det jeg vil er å onanere. Det er to forskjellige ting. Lyst på det ene innebærer ikke at man har lyst på det andre. Anonymkode: d4c0f...967 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni #74 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er to forskjellige ting. Hvilken funksjon har onani, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #75 Del Skrevet 22. juni Topper og daler skrev (21 minutter siden): Hvilken funksjon har onani, da? Mer en noe annet så møter det lysten min til å onanere, når jeg vil onanere. Er ikke noe hokus pokus. Hadde jeg ville hatt sex med kjæresten, så hadde sex med kjæresten møtt lysten på sex med kjæresten. Det hadde ikke onani gjort. På samme måte som sex med kjæresten ikke hadde møtt min lyst til å onanere. Tror ikke jeg er den eneste i verden som kan ha lyst til både onanere og ha sex med kjæresten. Strengt tatt er det veldig vanlig å ønske både sex med kjæresten og å onanere. Om man sidestiller onani og sex med kjæresten sin, så finnes sikkert de der ute også. Håper ikke du har flere spørsmål om mitt onanimønster nå. Det blir en fryktelig «off topic» fra trådens tema. Anonymkode: d4c0f...967 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni #76 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mer en noe annet så møter det lysten min til å onanere, når jeg vil onanere. Er ikke noe hokus pokus. Hadde jeg ville hatt sex med kjæresten, så hadde sex med kjæresten møtt lysten på sex med kjæresten. Det hadde ikke onani gjort. På samme måte som sex med kjæresten ikke hadde møtt min lyst til å onanere. Tror ikke jeg er den eneste i verden som kan ha lyst til både onanere og ha sex med kjæresten. Strengt tatt er det veldig vanlig å ønske både sex med kjæresten og å onanere. Om man sidestiller onani og sex med kjæresten sin, så finnes sikkert de der ute også. Håper ikke du har flere spørsmål om mitt onanimønster nå. Det blir en fryktelig «off topic» fra trådens tema. Anonymkode: d4c0f...967 Jeg registrerer at du bruker mange store og klisjefylte ord om ingenting uten å svare på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. juni #77 Del Skrevet 22. juni Irak skrev (1 time siden): Da har du ikke møtt meg 😂😂😂😂 Javel, fortell. Få høre noe crazy man ikke har gjort selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni #78 Del Skrevet 22. juni Blåttvann skrev (Akkurat nå): Javel, fortell. Få høre noe crazy man ikke har gjort selv. Nei det bevarer jeg for min spesielle. Noe velger faktisk til og med jeg, og holde for meg selv. Tro det eller ei 👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 22. juni #79 Del Skrevet 22. juni 3-4 ganger i uker. 0,5-2 timer, noen ganger lenger. Vi er ikke vanilla. Hvor lenge kommer helt an på hva man skal dagen etter og hva man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #80 Del Skrevet 22. juni Av og til 5 minutter. Av og til to timer. Kommer helt an på😏 elsker kjappiser tho. Er veldig lett-tent og elsker egentlig å bli dunka😅 også elsker jeg de lengre øktene, fordi de ofte blir mer intime og grisete🤓😛 Anonymkode: 8ec72...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå