AnonymBruker Skrevet 25. juni #101 Del Skrevet 25. juni Topper og daler skrev (På 22.6.2024 den 18.20): Alternativet for mannen din er antakelig å ligge musestille og runke under dyna når du har sovna. Ser jeg ingenting galt ved. Et behov for en kjapp utløsning fikser man like greit/ best selv. Å ha sex handler om betydelig mer enn å bare få en utløsning. Det skal tilfredsstille flere behov og ikke minst være fint, deilig og ønsket av begge. Jeg onanerer jevnlig når behovet kun er å lette trykket, og det gjør ikke vårt forhold noe negativt. Når vi har sex er det fordi begge to ønsker å ha sex, og ikke kun jakter en kjapp utløsning. Isåfall må vi begge ønske og trenge akkurat det. Da er det greit. Ikke når bare ene ønsker/trenger det. Jeg er ikke tømmestasjon/runkemaskin for min mann. Sex er noe vi begge skal nyte og ha utbytte av. Anonymkode: 71c84...989 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 25. juni #102 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sex er noe vi begge skal nyte og ha utbytte av. Hvor har jeg sagt at bare den ene skal ha utbytte. Stråmannsargumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #103 Del Skrevet 25. juni Topper og daler skrev (22 minutter siden): Hvor har jeg sagt at bare den ene skal ha utbytte. Stråmannsargumentasjon. I og med at du skriver at hans alternativ er å runke under dyna, som om det er noe galt/trist ved det, virker det som du mener at hun heller skulle gitt ham den utløsning, uansett om hun har lyst eller ikke. Jeg ser absolutt ingenting galt ved at ene/begge fikser seg en utløsning ved behov for kun dette. Som nevnt er det også for meg helt greit å fikse hverandre når det er gjensidig behov for dette, men jeg ser ikke noe trist/negativt ved at man runker/onanerer seg til kjapp utløsning selv. Alternativet med at han tar en stille runk under dyna er helt ok det. Sex har vi når begge ønsker sex. Ikke når ene trenger en kjapp utløsning, og andre ikke. Anonymkode: 71c84...989 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #104 Del Skrevet 25. juni Da vi var gift og hadde små barn, hadde vi ikke sex overhode. Og resultatet ble skilsmisse. Anonymkode: 87787...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå