Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🔥 En liten update ; 

Jeg spurte om han ville treffes og det ville han men han hadde litt småting hjemme han måtte ordne. Jeg sajeg likte han såpass godt at jeg ikke orket å date andre, han sa i retur at han likte meg godt han også. Noen timer senere spurte han om jeg kom opp på besøk til han, vært der en gang bare. Jeg føler det går den riktige veien. Ikke alltid vi må drømme menn for fort🙏

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til. Stygt redd ut ifra hvordan du beskriver relasjonen dere i mellom at du blir såra. Håper jeg tar feil! 

Anonymkode: 41d4b...2f3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til. Stygt redd ut ifra hvordan du beskriver relasjonen dere i mellom at du blir såra. Håper jeg tar feil! 

Anonymkode: 41d4b...2f3

Hvis det var kun sex han var ute etter tror jeg han hadde vært mer stille. Han har et hjerte også, han ser ut til å være god. Vi har nå truffet hverandre 5 ganger, så er heldigvis ikke et bruk/kast. Han sa han likte meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🔥 En liten update ; 

Jeg spurte om han ville treffes og det ville han men han hadde litt småting hjemme han måtte ordne. Jeg sajeg likte han såpass godt at jeg ikke orket å date andre, han sa i retur at han likte meg godt han også. Noen timer senere spurte han om jeg kom opp på besøk til han, vært der en gang bare. Jeg føler det går den riktige veien. Ikke alltid vi må drømme menn for fort🙏

Anonymkode: 99aa8...389

Så du besøkte han i kveld, og det føltes greit? 

Anonymkode: f7850...c54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis det var kun sex han var ute etter tror jeg han hadde vært mer stille. Han har et hjerte også, han ser ut til å være god. Vi har nå truffet hverandre 5 ganger, så er heldigvis ikke et bruk/kast. Han sa han likte meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Å kjære. Han kan veldig godt bruke deg for sex selv om dere har truffet hverandre 5 ganger. Si at han liker, søte meldinger og hjerter og styr en del av gamet. Traff du han i går kveld?  Hvordan var det?

Anonymkode: 41d4b...2f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis det var kun sex han var ute etter tror jeg han hadde vært mer stille. Han har et hjerte også, han ser ut til å være god. Vi har nå truffet hverandre 5 ganger, så er heldigvis ikke et bruk/kast. Han sa han likte meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Noen inngår situationship med noen i 2 år for sex, uten å føle noe.

Anonymkode: 9182b...d05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis det var kun sex han var ute etter tror jeg han hadde vært mer stille. Han har et hjerte også, han ser ut til å være god. Vi har nå truffet hverandre 5 ganger, så er heldigvis ikke et bruk/kast. Han sa han likte meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Det vet du ikke.

Anonymkode: dfe26...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Å kjære. Han kan veldig godt bruke deg for sex selv om dere har truffet hverandre 5 ganger. Si at han liker, søte meldinger og hjerter og styr en del av gamet. Traff du han i går kveld?  Hvordan var det?

Anonymkode: 41d4b...2f3

Jeg skal besøke han til uka, men aner ikke hva som skjer videre. Han ser ut til å like meg også, ikke lett å finne det perfekte svaret på om han liker meg eller kun vil ha meg som en sexvenn, men føler det er gjensidig og at vi liker hverandre. Åssen skal damer da forvente når de treffer ny og med hvilkne krav? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg skal besøke han til uka, men aner ikke hva som skjer videre. Han ser ut til å like meg også, ikke lett å finne det perfekte svaret på om han liker meg eller kun vil ha meg som en sexvenn, men føler det er gjensidig og at vi liker hverandre. Åssen skal damer da forvente når de treffer ny og med hvilkne krav? 

Anonymkode: 99aa8...389

Du kan jo prøve å ikke gå all in fra starten av, men heller prøve å la ting utvikle seg naturlig? Ikke skulle snakke om følelser før følelsene har rukket å oppstå? Ikke spekulere i og tolke hver lille ting og bli usunt opphengt og nevrotisk?

Anonymkode: 0e0d2...822

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle forskjellige å ulike måter å vise en betatthet/forelskelse. Noen holder litt mer tilbake, andre ikke. Går da ut ifra at å bli spurt om å komme hjem til han og omvendt er positivt. Hvordan skal ellers menn vise sin interesse? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er jo alle forskjellige å ulike måter å vise en betatthet/forelskelse. Noen holder litt mer tilbake, andre ikke. Går da ut ifra at å bli spurt om å komme hjem til han og omvendt er positivt. Hvordan skal ellers menn vise sin interesse? 

Anonymkode: 99aa8...389

Du skrev du ble bedt hjem til han i går kveld, så da ble det ikke noe av? 

Man kan bli bedt hjem til noen uten at det betyr annet enn at han liker ditt selskap. Trenger ikke være kjærlighet fra han sin side. 

Men du tenker det er helt fint å være sexvenn? 

Anonymkode: f7850...c54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du skrev du ble bedt hjem til han i går kveld, så da ble det ikke noe av? 

Man kan bli bedt hjem til noen uten at det betyr annet enn at han liker ditt selskap. Trenger ikke være kjærlighet fra han sin side. 

Men du tenker det er helt fint å være sexvenn? 

Anonymkode: f7850...c54

Du, nå er jeg der at jeg vil føle meg litt smått utroskap om jeg hadde ligget med en annen mann. Så sikker er jeg på at det er "oss to" Han sendte en kjempe god natta hilsen, merker han åpner fort og gir meg akkurat den type oppmerksomhet som alle ville likt. Ikke overdrevent heller. Jeg tror han liker meg. Vi skal ses om få dager, om under 2 uker siden sist. Kan vi ikke heller prøve å se lyst på dette? Ikke være så fordomsfulle? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi er jo alle forskjellige å ulike måter å vise en betatthet/forelskelse. Noen holder litt mer tilbake, andre ikke. Går da ut ifra at å bli spurt om å komme hjem til han og omvendt er positivt. Hvordan skal ellers menn vise sin interesse? 

Anonymkode: 99aa8...389

Det er så vanskelig, for de som bare er ute etter sex inviterer også de de ønsker å ligge med hjem. Så det er ikke et bevis på at det må være kjærlighet, siden sex er noe andre uten føelsler også gjør. 

Beviset ligger i at han blir, hva han sier og gjør, at han viser han er glad i deg. Er lojal og behandler deg bra. Det er vel noe som viser seg med tiden. Men folk blir jo også lurt i forhold hvor partneren er utro, tok til takke med osv. Så ja, det er vanskelig. 

Men prøv å også tenk om du liker han ts, og ikke vær for opphengt i om han bare liker deg.

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er så vanskelig, for de som bare er ute etter sex inviterer også de de ønsker å ligge med hjem. Så det er ikke et bevis på at det må være kjærlighet, siden sex er noe andre uten føelsler også gjør. 

Beviset ligger i at han blir, hva han sier og gjør, at han viser han er glad i deg. Er lojal og behandler deg bra. Det er vel noe som viser seg med tiden. Men folk blir jo også lurt i forhold hvor partneren er utro, tok til takke med osv. Så ja, det er vanskelig. 

Men prøv å også tenk om du liker han ts, og ikke vær for opphengt i om han bare liker deg.

Anonymkode: 9182b...d05

Takk, dette var et litt mer nøytralt svar. Det er jo ikke et sjokk om han begynner å like meg. Mannen er 28år og nokså ung, jeg er eldre. Mulig han selv trenger en trygghet i livet nå. Han er absolutt ikke en fuckboy type. Det at han inviterer meg hjem burde jo bare tolkes bra, dessuten kunne jeg ikke helt tenke meg å møtes på restaurant inne nå. Det er klart det må gå litt tid før jeg forventer at han skal bli glad i meg, men kan ikke vente det nå etter 4 uker og 5 treff. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, dette var et litt mer nøytralt svar. Det er jo ikke et sjokk om han begynner å like meg. Mannen er 28år og nokså ung, jeg er eldre. Mulig han selv trenger en trygghet i livet nå. Han er absolutt ikke en fuckboy type. Det at han inviterer meg hjem burde jo bare tolkes bra, dessuten kunne jeg ikke helt tenke meg å møtes på restaurant inne nå. Det er klart det må gå litt tid før jeg forventer at han skal bli glad i meg, men kan ikke vente det nå etter 4 uker og 5 treff. 

Anonymkode: 99aa8...389

Tror du at du kan bli glad i han?

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det at han inviterer meg hjem burde jo bare tolkes bra,

Hvordan skal han ellers ligge med deg mener du?

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som var greia igår var at jeg skrev til han at jeg gikk ut ifra at han ikke var så interessert i mer. Siden alt gikk så tregt. Men fikk da tilbake "neinei, det var ikke sånn han følte det. Han ville sagt det til meg om han ikke var interessert. Han ville møte meg snarest men om vi kunne data det litt på sparket. Han sender kyss og så videre. Han har hatt full anledning nå til å avslutte fordi jeg var på vei til å gjøre det, da ble han superivrig på snap plutselig. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det som var greia igår var at jeg skrev til han at jeg gikk ut ifra at han ikke var så interessert i mer. Siden alt gikk så tregt. Men fikk da tilbake "neinei, det var ikke sånn han følte det. Han ville sagt det til meg om han ikke var interessert. Han ville møte meg snarest men om vi kunne data det litt på sparket. Han sender kyss og så videre. Han har hatt full anledning nå til å avslutte fordi jeg var på vei til å gjøre det, da ble han superivrig på snap plutselig. 

Anonymkode: 99aa8...389

Det er morsomt å se hvordan du tilpasser historien din til forskjellige tråder for at det skal fremstå at han er interessert.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det som var greia igår var at jeg skrev til han at jeg gikk ut ifra at han ikke var så interessert i mer. Siden alt gikk så tregt. Men fikk da tilbake "neinei, det var ikke sånn han følte det. Han ville sagt det til meg om han ikke var interessert. Han ville møte meg snarest men om vi kunne data det litt på sparket. Han sender kyss og så videre. Han har hatt full anledning nå til å avslutte fordi jeg var på vei til å gjøre det, da ble han superivrig på snap plutselig. 

Anonymkode: 99aa8...389

Hadde du ikke et avtale med han nå til uka? 

Anonymkode: f7850...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det som var greia igår var at jeg skrev til han at jeg gikk ut ifra at han ikke var så interessert i mer. Siden alt gikk så tregt. Men fikk da tilbake "neinei, det var ikke sånn han følte det. Han ville sagt det til meg om han ikke var interessert. Han ville møte meg snarest men om vi kunne data det litt på sparket. Han sender kyss og så videre. Han har hatt full anledning nå til å avslutte fordi jeg var på vei til å gjøre det, da ble han superivrig på snap plutselig. 

Anonymkode: 99aa8...389

Da gjelder det å spørre hva han er interessert i.

Anonymkode: 0e0d2...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...