Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer du til å ligge med han?

Anonymkode: 0e0d2...822

Nei. Ikke hvis vi finner ut av at vi bare er venner, men det vet han vel ikke selv heller? Kalte meg nettopp knuppegullet med kyss tegn, så mulig jeg er lettere forvirret nå😅

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Ikke hvis vi finner ut av at vi bare er venner, men det vet han vel ikke selv heller? Kalte meg nettopp knuppegullet med kyss tegn, så mulig jeg er lettere forvirret nå😅

Anonymkode: 99aa8...389

Men ellers kommer du til å ligge med han?

Anonymkode: 0e0d2...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei. Ikke hvis vi finner ut av at vi bare er venner, men det vet han vel ikke selv heller? Kalte meg nettopp knuppegullet med kyss tegn, så mulig jeg er lettere forvirret nå😅

Anonymkode: 99aa8...389

Yeah right, du sa du skulle holde igjen når du møtte han, og det varte hva da 2 timer?

Anonymkode: dfe26...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Yeah right, du sa du skulle holde igjen når du møtte han, og det varte hva da 2 timer?

Anonymkode: dfe26...ddb

Så kommer du til å bli skuffet igjen når han blir kald etter dere har hatt sex.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Aner ikke hva han tenker å vil. Det kom bare ut av det blå at han måtte tenke på om han ville treffes til helgen. Først da ble det mye tanker på ei gang . Idag ser det ut til at han sender itt ros, kyss og klem. Hva tenker dere han vil da? Er han usikker eller var det mest sannsynlig sex som var hans motiv for møtet første gang han ville møte meg? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Vet hvor vondt å vanskelig det er når man går inn i en hekt. Denne mannen leker med deg. Han hadde mest sannsynlig andre planer, med ei annen dame, til helgen som gikk i vasken. Så du er reserveløsningen. Komplimenter og kysse-emojier på snap betyr ingenting. Det han vet nå, er at han kan behandle deg akkurat som han vil, og du står med åpne armer å tar han i mot uansett. 
det er langt bedre å være alene enn å være i ett dårlig forhold.

Anonymkode: 41d4b...2f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en frustrerende tråd! Ts er desperat etter kjærlighet og eter mannen levende. Han er kun ute etter sex. Hun leter med lykt og lupe etter halmstrå, finner de på syke plasser, og han ler hele veien til senga.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg aner ikke. Aner ikke hva han tenker å vil. Det kom bare ut av det blå at han måtte tenke på om han ville treffes til helgen. Først da ble det mye tanker på ei gang . Idag ser det ut til at han sender itt ros, kyss og klem. Hva tenker dere han vil da? Er han usikker eller var det mest sannsynlig sex som var hans motiv for møtet første gang han ville møte meg? 

Anonymkode: 99aa8...389

Vi er mange som har svart deg hva han vil, du bare nekter å ta det innover deg.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare skal kutte han ut? 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det handler ikke om å prøve å lete etter tegn. Han ringte meg idag og lurte på hva jeg gjorde. Han viser oppriktig i et anger eller noe annet jeg ikke kan forklare. Bare ikveld har jeg fått 3 snapper fra han, lurer på hva jeg gjør. Noe har skjedd på dette døgnet. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker nesten helt morsatt fra igår. Jeg blir jo noe forvirret... 😬😅

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjære deg! Vet hvor vondt å vanskelig det er når man går inn i en hekt. Denne mannen leker med deg. Han hadde mest sannsynlig andre planer, med ei annen dame, til helgen som gikk i vasken. Så du er reserveløsningen. Komplimenter og kysse-emojier på snap betyr ingenting. Det han vet nå, er at han kan behandle deg akkurat som han vil, og du står med åpne armer å tar han i mot uansett. 
det er langt bedre å være alene enn å være i ett dårlig forhold.

Anonymkode: 41d4b...2f3

Han vil møte meg til helgen🤷‍♀️

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan lure i evigheter eller du kan stille han til vegs. 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han virker nesten helt morsatt fra igår. Jeg blir jo noe forvirret... 😬😅

Anonymkode: 99aa8...389

Og det er vel meninga.. vi som har vært der før kan fortelle deg hvordan det blir.

Mannen er usikker om han vil treffe deg eller ha mer med deg å gjøre, allerede der bør man si takk for seg og stikke, når noen forteller deg rett ut at de ikke er sikker på om du er verdt å bruke tid på, så har de ikke mye respekt og omtanke for deg som person. Og når de da skjønner at de kan drite i deg som det passer, og eneste innsatsen de trenger å gjøre er å kalle deg  noen tåpelige kjælenavn og si at de vil ha deg. At en mann ønsker å ha sex med deg, er IKKE en bekreftelse eller kompliment til deg, det trodde jeg før også når jeg ikke hadde selvtillit, åå han vil ha nærhet, å han vil ha intimitet, han er glad i meg. FEIL, han hadde sikkert stukket kuken i alt med puls som hadde latt ham komme og gå som han vil.

Men nå møter du sikkert denne fyren til helgen, og hvis dere avtaler at dere skal være venner, så har ikke du sex, men hvis han kommer med antydning til annet, så ønsker du det. Og det vil han jo gjøre!! Antydninger!!

"Jeg er usikker nå, men vil ikke gi slipp på det vi har. Jeg får følelsene senere. Jeg får ikke så lett følelser. ( du spør om det kan bli dere, eller er dere og han svarer) Ellers hadde jeg ikke vært her."

Alle andre svar enn "ja, jeg vil ha deg som kjæresten min" er bare dritt de lirer av seg for å få noe der og da. Det kommer ikke noe senere! Det blir ikke noe i fremtiden hvis det ikke er noe der og da! 

Du må tro at du har det bedre enn en mann som ignorerer deg når han ikke er kåt, og legger verdens minste innsats i deg når han er det! Jeg vet hvor jævlig det er, når jeg var ung så fallt jeg for sånt jeg også, drittsekker som sa og gjorde fine ting når de trengte noe, ikke når jeg gjorde det. 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og det er vel meninga.. vi som har vært der før kan fortelle deg hvordan det blir.

Mannen er usikker om han vil treffe deg eller ha mer med deg å gjøre, allerede der bør man si takk for seg og stikke, når noen forteller deg rett ut at de ikke er sikker på om du er verdt å bruke tid på, så har de ikke mye respekt og omtanke for deg som person. Og når de da skjønner at de kan drite i deg som det passer, og eneste innsatsen de trenger å gjøre er å kalle deg  noen tåpelige kjælenavn og si at de vil ha deg. At en mann ønsker å ha sex med deg, er IKKE en bekreftelse eller kompliment til deg, det trodde jeg før også når jeg ikke hadde selvtillit, åå han vil ha nærhet, å han vil ha intimitet, han er glad i meg. FEIL, han hadde sikkert stukket kuken i alt med puls som hadde latt ham komme og gå som han vil.

Men nå møter du sikkert denne fyren til helgen, og hvis dere avtaler at dere skal være venner, så har ikke du sex, men hvis han kommer med antydning til annet, så ønsker du det. Og det vil han jo gjøre!! Antydninger!!

"Jeg er usikker nå, men vil ikke gi slipp på det vi har. Jeg får følelsene senere. Jeg får ikke så lett følelser. ( du spør om det kan bli dere, eller er dere og han svarer) Ellers hadde jeg ikke vært her."

Alle andre svar enn "ja, jeg vil ha deg som kjæresten min" er bare dritt de lirer av seg for å få noe der og da. Det kommer ikke noe senere! Det blir ikke noe i fremtiden hvis det ikke er noe der og da! 

Du må tro at du har det bedre enn en mann som ignorerer deg når han ikke er kåt, og legger verdens minste innsats i deg når han er det! Jeg vet hvor jævlig det er, når jeg var ung så fallt jeg for sånt jeg også, drittsekker som sa og gjorde fine ting når de trengte noe, ikke når jeg gjorde det. 

Anonymkode: 0b046...cb1

Ja joda, men altså han skiftet mening over dagen her. Han kan jo ha angret seg og tenkt litt over det? Det er ingen tvil om at han er gira for noe nå, mulig han bare var litt kåt igår, hvem vet. Han trengte kanskje å få reaksjon fra meg? Jeg merker fort om det kun er sexen de er ute etter. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og det er vel meninga.. vi som har vært der før kan fortelle deg hvordan det blir.

Mannen er usikker om han vil treffe deg eller ha mer med deg å gjøre, allerede der bør man si takk for seg og stikke, når noen forteller deg rett ut at de ikke er sikker på om du er verdt å bruke tid på, så har de ikke mye respekt og omtanke for deg som person. Og når de da skjønner at de kan drite i deg som det passer, og eneste innsatsen de trenger å gjøre er å kalle deg  noen tåpelige kjælenavn og si at de vil ha deg. At en mann ønsker å ha sex med deg, er IKKE en bekreftelse eller kompliment til deg, det trodde jeg før også når jeg ikke hadde selvtillit, åå han vil ha nærhet, å han vil ha intimitet, han er glad i meg. FEIL, han hadde sikkert stukket kuken i alt med puls som hadde latt ham komme og gå som han vil.

Men nå møter du sikkert denne fyren til helgen, og hvis dere avtaler at dere skal være venner, så har ikke du sex, men hvis han kommer med antydning til annet, så ønsker du det. Og det vil han jo gjøre!! Antydninger!!

"Jeg er usikker nå, men vil ikke gi slipp på det vi har. Jeg får følelsene senere. Jeg får ikke så lett følelser. ( du spør om det kan bli dere, eller er dere og han svarer) Ellers hadde jeg ikke vært her."

Alle andre svar enn "ja, jeg vil ha deg som kjæresten min" er bare dritt de lirer av seg for å få noe der og da. Det kommer ikke noe senere! Det blir ikke noe i fremtiden hvis det ikke er noe der og da! 

Du må tro at du har det bedre enn en mann som ignorerer deg når han ikke er kåt, og legger verdens minste innsats i deg når han er det! Jeg vet hvor jævlig det er, når jeg var ung så fallt jeg for sånt jeg også, drittsekker som sa og gjorde fine ting når de trengte noe, ikke når jeg gjorde det. 

Anonymkode: 0b046...cb1

Det er nok mange av oss som ville blitt "svake" der. Kan jeg ikke bare avvente å se? Me blir mer gira og gir mer komplimenter når de er kåte, det gjorde eksen min også, han var veldig okei. Han var helt sikkert spreng kåt igår og ville ha noe fra meg, litt oppmerksomhet. Og det er helt greit. Alt kan ikke gå etter hva vi ønsker. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tre snap? Samme som jeg fikk hos min bestemor. Han er ikke supergira. Han holder deg på gress, men du vil ikke innse det. 
 

 

Anonymkode: d131a...ae2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nok mange av oss som ville blitt "svake" der. Kan jeg ikke bare avvente å se? Me blir mer gira og gir mer komplimenter når de er kåte, det gjorde eksen min også, han var veldig okei. Han var helt sikkert spreng kåt igår og ville ha noe fra meg, litt oppmerksomhet. Og det er helt greit. Alt kan ikke gå etter hva vi ønsker. 

Anonymkode: 99aa8...389

Så det er greit at han bruker deg for sex? For det er det du sier.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 9.29):

Tre snap? Samme som jeg fikk hos min bestemor. Han er ikke supergira. Han holder deg på gress, men du vil ikke innse det. 
 

 

Anonymkode: d131a...ae2

Greit for meg å vite om det er andre han dater nå. Klart kverna går når man begynner å like en person. Jeg må nesten spørre han om han nå har tenkt å date andre eller om han har tenkt å treffe meg igjen... 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...