Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja hva vil han da? Var det så galt av han å sende kysstegn? Prøvd å bli klok på denne mannen. Jeg har fokus på kun han og ikke hvordan andre menn har vært mot meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Han er av og på, hva er det du ikke skjønner? Han vet ikke om han vil treffe deg, sier han må vente på vettet for å vurdere deg, skyver deg vekk, så lar du ham dra deg inn igjen med søte ord og kyssetegn? 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han er av og på, hva er det du ikke skjønner? Han vet ikke om han vil treffe deg, sier han må vente på vettet for å vurdere deg, skyver deg vekk, så lar du ham dra deg inn igjen med søte ord og kyssetegn? 

Anonymkode: 0b046...cb1

Det kom bare veldig brått og uventet. Har forståelse av at han vil avvente å se men innrømmer jeg liker å høre fra han også. Alternativet er hakket verre. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet heller ikke om du liker han!

Dere har møttes noen få ganger!

Du hadde aldri tenkt dette om noen andre. Du hadde ikke fått ei ny bestevenninne etter tre møter. 

Du må date noen over tid, bli kjent med de. De må bli kjent med deg. 

 

Anonymkode: 92e52...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet heller ikke om du liker han!

Dere har møttes noen få ganger!

Du hadde aldri tenkt dette om noen andre. Du hadde ikke fått ei ny bestevenninne etter tre møter. 

Du må date noen over tid, bli kjent med de. De må bli kjent med deg. 

 

Anonymkode: 92e52...57f

Ja og det skrev jeg til han, man kan ikke vente å få følelser frem etter 4 møter. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kom bare veldig brått og uventet. Har forståelse av at han vil avvente å se men innrømmer jeg liker å høre fra han også. Alternativet er hakket verre. 

Anonymkode: 99aa8...389

Du er bare ensom, og avhengig av oppmerksomhet. Du vet ikke hvordan han er å leve med. 

Er du 7 år eldre enn han, har dere mest sannsynlig helt forskjellig omgangskrets og. Det er mye som skal klaffe i ett forhold.

Du burde date flere om gangen.

Anonymkode: 92e52...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja og det skrev jeg til han, man kan ikke vente å få følelser frem etter 4 møter. 

Anonymkode: 99aa8...389

Nei men du vet om du vil bli mer kjent med noen.

Og han har mista lysten til å bli bedre kjent.

Men har dere god kjemi i senga, og han vet du ligger klar, er det jo ikke rart du får noen snapper. 

Ventepølser er fine å ha.

Anonymkode: 92e52...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er bare ensom, og avhengig av oppmerksomhet. Du vet ikke hvordan han er å leve med. 

Er du 7 år eldre enn han, har dere mest sannsynlig helt forskjellig omgangskrets og. Det er mye som skal klaffe i ett forhold.

Du burde date flere om gangen.

Anonymkode: 92e52...57f

Mulig når han innser hva han mister han vil angre. Han virker litt ubesluttsom

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig når han innser hva han mister han vil angre. Han virker litt ubesluttsom

Anonymkode: 99aa8...389

Miste hva? Han har møtt deg 4 ganger, han kjenner deg jo ikke engang.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mulig når han innser hva han mister han vil angre. Han virker litt ubesluttsom

Anonymkode: 99aa8...389

Han er ikke ubesluttsom.

Det er ingenting å miste.

Du er ei han så vidt har møtt. Sex med noen, binder ikke en mann.

Anonymkode: 92e52...57f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 21.38):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Det er lov. 

Anonymkode: 395f2...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 1.53):

Burde jeg da bare være helt stille eller gå i "forsvar" med spør hvor han er ?

Ingen av delene, du spør rett ut om han dater andre og hvis han sier ja sier du at du ønsker å være eksklusive nå. 

Anonymkode: 4f764...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger uansett ballen hos han, ei lita stund iallefall. Han vet jeg vil treffe han og han har mulighet. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mulig når han innser hva han mister han vil angre. Han virker litt ubesluttsom

Anonymkode: 99aa8...389

Og hva er det? Beklager å si det men dere kjenner ikke hverandre, du blir satt på vent som andre sier, grei å ha i bakhånd og du aksepterer jo oppførselen, faller for fine ord og drømmetanker, og er med på tralten, hvorfor skal han gi opp noe som ikke krever innsats en gang? Han skriver frøken og slenger på en kyssesmiley, og her sitter du og smelter over det og tror han angrer på alt.

Jaja jeg er tøff og slem, jeg har vært der selv, dette blir aldri bedre. Still et krav så stikker han. 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du tenåring, TS? Du virker fryktelig ung og naiv.

Anonymkode: 7220c...e6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 16.07):

Dere må jo bli enig om å være eksklusive først. Synes folk kan date flere om gangen før det er avklart 

Anonymkode: f41e3...fa5

Jeg er i 30-årene, og for meg er det en selvfølge å pause Tinder/chatting med andre og i hvert fall ikke treffe andre mens jeg blir kjent med en fyr!

Allerede nå har jeg pauset etter jeg begynte å snakke mer med en fyr før helgen, enda vi ikke har møttes. Dette fordi det er jo han jeg er nysgjerrig på og vil bli mer kjent med. Jeg bryr meg ikke så mye om hva han gjør tidlig, for dette er et valg jeg tar fordi jeg ønsker å være sånn mot en potensiell partner. Men jeg tar det fullstendig for gitt at han ikke møter andre etter vi har møttes hvis vi fortsatt skal ses. Dater han andre så er han ikke investert, jeg er ikke ute etter tull og spill.

Om man har det så travelt at man må date flere samtidig, da er man rimelig desperat. Å ta seg tid til å snakke med en mulig date et par uker i fred og ro, møtes en gang eller to, og så ta avgjørelsen om man fortsatt vil bli kjent videre eller ha "alle muligheter åpne/lete etter noe bedre". Det siste medfører jo også at man naturlig sier, nei takk, det her var hyggelig, men jeg ønsker ikke gå videre. 

Anonymkode: 9075f...2ca

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja og det skrev jeg til han, man kan ikke vente å få følelser frem etter 4 møter. 

Anonymkode: 99aa8...389

Eh jo. Nysgjerrig-følelse etter chat. Betatt etter første møte hvis kjemi. Økt betatt etter andre møte. Definitivt gryende forelskelse hvis jeg velger sex, for det er det garantert i etterkant. 

Å utvikle følelser videre, nærhet, tilknytning, tillit, er noe som kommer over tid når man blir kjent. Men man må jo være litt betatt eller småforelsket etter fire møter og flere ganger med sex, ellers er det bare å skru av. Og ja, følelser er skjøre i starten. Skikkelig skjøre! Skal ikke mye mer enn en feil setning til før man mister det, men så lenge det pågår så vil det jo øke, sammen med de dypere tingene når man etterhvert knytter bånd. 

Du har da følelser etter fire møter, hvorfor forventer du ikke det av han?

Anonymkode: 9075f...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo fullstendig avhengig av oppmerksomhet fra menn. Denne type oppførsel kommer til å påvirke barna dine på negativt vis, men nå er jeg overbevist at du er et stakkars troll som holder på som dette.

Troll eller ikke, patetisk er det uansett.

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 22.38):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

jeg hadde avsluttet hvis jeg fikk vite at han traff ande samtidig som han hadde hatt sex med meg etter å ha møttes flere ganger. Har man litt respekt for andre så gjør man ikke sånn i mitt hodet. Hvordan skal en vite om man betyr noe for dem når de holder på sånn? Man blir jo bare 1 av mange da for han. Nei det gidder jeg ikke ass. Ender  bare opp med å såret ser jeg for meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eh jo. Nysgjerrig-følelse etter chat. Betatt etter første møte hvis kjemi. Økt betatt etter andre møte. Definitivt gryende forelskelse hvis jeg velger sex, for det er det garantert i etterkant. 

Å utvikle følelser videre, nærhet, tilknytning, tillit, er noe som kommer over tid når man blir kjent. Men man må jo være litt betatt eller småforelsket etter fire møter og flere ganger med sex, ellers er det bare å skru av. Og ja, følelser er skjøre i starten. Skikkelig skjøre! Skal ikke mye mer enn en feil setning til før man mister det, men så lenge det pågår så vil det jo øke, sammen med de dypere tingene når man etterhvert knytter bånd. 

Du har da følelser etter fire møter, hvorfor forventer du ikke det av han?

Anonymkode: 9075f...2ca

Han er kanskje noe ubestemmelig? Han vil møtes igjen nå. Og ikke kutte kontakt

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er kanskje noe ubestemmelig? Han vil møtes igjen nå. Og ikke kutte kontakt

Anonymkode: 99aa8...389

Kommer du til å ligge med han?

Anonymkode: 0e0d2...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...