Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du mener han eller jeg burde visst bedre? 

Han er jo litt usikker og vil se slt an. Mulig han ville komme her til fredag.  Så jeg tenker det muligens har dukket opp ei dame- nesten forhåpentligvis - som gjør at han legger meg bort litt. Han ville ikke ha 2 på ei gang, det har han fortalt... 

Anonymkode: 99aa8...389

Begge. Han bør ikke lure deg om han vet han gjør, å du bør kanskje prøve å være mer kritisk. Men om du ikke vet at menn lyver, så blir det noe annet. Men nå når du kanskje gjør, prøv å ikke tro på dem med en gang.

Har hørt at om det er kjærlighet er du ikke forvirret. Å jeg ønsker bedre for deg enn en som ikke vet. 

Men vet også at livet ikke er perfekt så det er jo vanskelig.

Liker du han godt?

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 21.38):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Du bryr deg veldig om han etter og ha truffet han 3 ganger? Hvor gamle er dere?? Nei, det er kanskje ikke unormalt og føle på litt redsel om du er veldig ung og blander sex og følelser. Høyst sannsynlig treffer han andre. 

Anonymkode: e1309...3c0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 23.12):

Altså jeg forventer om første date er velykket at man ikke møter andre. Selvfølgelig kan du forvente dette.

Anonymkode: 88419...e63

Sier du ifra om dette? Altså at du forventer at daten ikke treffer andre om du føler at første date var « vellykket « ? Nei, man kan ikke forvente noe som helst fra andre sånn i utgangspunktet. Du høres jo ut som et vandrende rødt flagg. Hadde en mann sagt dette til meg før eller etter første date , så hadde jeg vært rask med og blokkere. 

Anonymkode: e1309...3c0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror jo på de, det er problemet. Håp blir til at man utsetter seg selv for dette. Virker som ingen menn får følelser? Eller er det noe med meg de ikke liker eller er det rett og slett vare fordi det er noe ned dem? At de er "fuckboys" 

Anonymkode: 99aa8...389

Det er fordi du tiltrekker deg feil type menn, og du blir tiltrukket feil type menn. Jobb med tilknytningsstilen din!

Hvis du bruker 6 mnd på å ligge heeeelt unna menn, flørting, dating, sex osv, studerer tilknytning litt hver kveld og finner ut av hvem du er og hva du søker, hvor dine grenser går osv, så garanterer jeg at du vil begynne å treffe bedre menn. Og at de vil begynne å behandle deg selv bedre.

Og TS. Hvorfor tror du på dem så fort igjen og igjen og igjen? Du ser jo mønsteret her, hvor msnge menn har du skrevet om her de siste to årene? Om ikke mer enn to år, kanskje...

Hva gjør at du er så redd for å være alene egentlig? Det er et fint spørsmål å begynne med for å løsne opp i mønsteret ditt. Har du dårlig tid, eller er du ikke komfortabel med å være alene?

Aksepterer du deg selv? Elsker du deg selv, inn og ut?

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du mener han eller jeg burde visst bedre? 

Han er jo litt usikker og vil se slt an. Mulig han ville komme her til fredag.  Så jeg tenker det muligens har dukket opp ei dame- nesten forhåpentligvis - som gjør at han legger meg bort litt. Han ville ikke ha 2 på ei gang, det har han fortalt... 

Anonymkode: 99aa8...389

Så du er helt ok med å være andrevalget?

Du lærer ungene dine at denne type oppførsel er ok. Om ikke du har respekt nok for deg selv til å slutte med dette tullet, så har nok respekt for ungene dine til å lære deg selv, og dem, stødig, urokkelig selvverdi!

Anonymkode: d88c1...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begge. Han bør ikke lure deg om han vet han gjør, å du bør kanskje prøve å være mer kritisk. Men om du ikke vet at menn lyver, så blir det noe annet. Men nå når du kanskje gjør, prøv å ikke tro på dem med en gang.

Har hørt at om det er kjærlighet er du ikke forvirret. Å jeg ønsker bedre for deg enn en som ikke vet. 

Men vet også at livet ikke er perfekt så det er jo vanskelig.

Liker du han godt?

Anonymkode: 9182b...d05

Usikker på om han hadde et mål for øye eller om han faktisk likte meg til å begynne med, vurket jo sånn. Han skrev nettopp ista at mulig fornuften hans kom inn og om jeg var ledig så kunne det godt hende. Han måtte også tenke på om det blir et møte på fredag. Hva tror du når han sier dette? Han avsluttet med å si at jeg var super sjarmerende og god som gull. Ja jeg liker han godt 🥺 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er fordi du tiltrekker deg feil type menn, og du blir tiltrukket feil type menn. Jobb med tilknytningsstilen din!

Hvis du bruker 6 mnd på å ligge heeeelt unna menn, flørting, dating, sex osv, studerer tilknytning litt hver kveld og finner ut av hvem du er og hva du søker, hvor dine grenser går osv, så garanterer jeg at du vil begynne å treffe bedre menn. Og at de vil begynne å behandle deg selv bedre.

Og TS. Hvorfor tror du på dem så fort igjen og igjen og igjen? Du ser jo mønsteret her, hvor msnge menn har du skrevet om her de siste to årene? Om ikke mer enn to år, kanskje...

Hva gjør at du er så redd for å være alene egentlig? Det er et fint spørsmål å begynne med for å løsne opp i mønsteret ditt. Har du dårlig tid, eller er du ikke komfortabel med å være alene?

Aksepterer du deg selv? Elsker du deg selv, inn og ut?

Anonymkode: d88c1...95c

Er nok ikke komfortabel med å være alene etter at eksen min forlot meg brutalt etter nesten 12år sammen. Det var et sjokk for meg og jeg har hatt vabskeligeheter med å finne meg selv i andre menn. Jeg koser meg ekstremt der og da og det skal ikke stå på datingfronten eller det å få menn lett. Hva tror du han her ville da helt fra begynnelsen? Og vil han komme til å savne meg og mld mine som han også skrev? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er nok ikke komfortabel med å være alene etter at eksen min forlot meg brutalt etter nesten 12år sammen. Det var et sjokk for meg og jeg har hatt vabskeligeheter med å finne meg selv i andre menn. Jeg koser meg ekstremt der og da og det skal ikke stå på datingfronten eller det å få menn lett. Hva tror du han her ville da helt fra begynnelsen? Og vil han komme til å savne meg og mld mine som han også skrev? 

Anonymkode: 99aa8...389

Han ba deg om nakenbilder før dere i det hele tatt hadde møttes, alle skjønner hva han var ute etter, sånn bortsett fra deg da.

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen her.. Jeg vet ikke om han har meg på vent eller hva han har. Ham skrev først at han var usikker på om vi skulle møtes til helgen. Han sa deretter at han fant ikke gnisten helt, men forrige gang han var her så sa han det kriblet littda han fikk snap av meg. Han skal tenke på om vi skal møtes til helga,  har han da ikke bestemt seg? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Usikker på om han hadde et mål for øye eller om han faktisk likte meg til å begynne med, vurket jo sånn. Han skrev nettopp ista at mulig fornuften hans kom inn og om jeg var ledig så kunne det godt hende. Han måtte også tenke på om det blir et møte på fredag. Hva tror du når han sier dette? Han avsluttet med å si at jeg var super sjarmerende og god som gull. Ja jeg liker han godt 🥺 

Anonymkode: 99aa8...389

Fornuften hans iforhold til hva? At han liker deg allikevel? 

Det er en så utrygg ting å si til noen. Sånn det er jo bra han er ærlig om han ikke føler det riktige, men du er jo surret rundt lillefingeren hans uansett, så vet ikke om han bare er litt kronglete eller om han er manipulatorarmen som fy.

Det er jo fint han sier du er god som gull, så han hat jo god ordene i seg. Men å samtidig si at han er usikker og ufornuftig?? Det hadde fått meg til å si at, tydeligvis er jeg ikke det for deg, da hadde du ikke vært vinglete. 

Men samtidig er det dumt å lære manipulative folk å manipulere seg bedre også, sånn tilfelle han gjør.

Kan jo hende han bare likte deg først, så er han usikker, så er han litt mindre usikker og det er det. Men jeg vet ikke ts, det er en for stor del av livet ditt og går utover deg for mye at jeg skal si jeg vet hva han vil når jeg ikke gjør. Kommer bare med forslag, men ingen kan jo si helt sikkert. 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Meg igjen her.. Jeg vet ikke om han har meg på vent eller hva han har. Ham skrev først at han var usikker på om vi skulle møtes til helgen. Han sa deretter at han fant ikke gnisten helt, men forrige gang han var her så sa han det kriblet littda han fikk snap av meg. Han skal tenke på om vi skal møtes til helga,  har han da ikke bestemt seg? 

Anonymkode: 99aa8...389

Vil du være med noen som føler de ikke har funnet gnisten? 

For noen dager siden så jeg en insta av en kjæreste av ei som sa at du må ta alt menn du dater sier helt serriøst. Når han sier han ikke føler, da føler han ikke. Å om han er åpen for å møtes, kan det være bare sex. 

Men om han her har rett, hvem vet? Men jeg syns at det hadde vært sårt å høre noen ikke følte noe for meg og ikke ville møtt han etter det. 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mulig jeg bare var en dørmatte. Han er usikker på om han vil treffes igjen😩 det gjør så vondt 💔

Anonymkode: 99aa8...389

Da vil han ikke, adios buh-bye, good rifdance fuck you vær så god neste 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fornuften hans iforhold til hva? At han liker deg allikevel? 

Det er en så utrygg ting å si til noen. Sånn det er jo bra han er ærlig om han ikke føler det riktige, men du er jo surret rundt lillefingeren hans uansett, så vet ikke om han bare er litt kronglete eller om han er manipulatorarmen som fy.

Det er jo fint han sier du er god som gull, så han hat jo god ordene i seg. Men å samtidig si at han er usikker og ufornuftig?? Det hadde fått meg til å si at, tydeligvis er jeg ikke det for deg, da hadde du ikke vært vinglete. 

Men samtidig er det dumt å lære manipulative folk å manipulere seg bedre også, sånn tilfelle han gjør.

Kan jo hende han bare likte deg først, så er han usikker, så er han litt mindre usikker og det er det. Men jeg vet ikke ts, det er en for stor del av livet ditt og går utover deg for mye at jeg skal si jeg vet hva han vil når jeg ikke gjør. Kommer bare med forslag, men ingen kan jo si helt sikkert. 

Anonymkode: 9182b...d05

Jeg forstod heller ikke hva han mente med fornuften, kan det være om går etter fornuften så er det bra å velge meg, eller?  Mulig han er oppi litt saker/rot i livet og han merker jeg er for god for han? Han spurte hva jeg syntes om folk som tar seg en røyk iblant/gress , da sa jeg nei, det liker jeg ikke! Vet ikke om dette kan ha påvirket valget videre. Han tok seg en sjelden gang, sa han. Kan ikke merke dette på han. Jeg har aldri prøvd. 

Ja han skrev han kom til å savne meg og at jeg var "god som gull😘"

Hvorfor snudde han så fort på dette? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg forstod heller ikke hva han mente med fornuften, kan det være om går etter fornuften så er det bra å velge meg, eller?  Mulig han er oppi litt saker/rot i livet og han merker jeg er for god for han? Han spurte hva jeg syntes om folk som tar seg en røyk iblant/gress , da sa jeg nei, det liker jeg ikke! Vet ikke om dette kan ha påvirket valget videre. Han tok seg en sjelden gang, sa han. Kan ikke merke dette på han. Jeg har aldri prøvd. 

Ja han skrev han kom til å savne meg og at jeg var "god som gull😘"

Hvorfor snudde han så fort på dette? 

Anonymkode: 99aa8...389

Dropp dette dramagreiene her, han prøver å holde deg på gress i tilfelle han ikke møter noen andre... dropp dropp dropp

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dropp dette dramagreiene her, han prøver å holde deg på gress i tilfelle han ikke møter noen andre... dropp dropp dropp

Anonymkode: 0b046...cb1

Jeg skrev natta 😚 til han. Han skrev natta frøken😘

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev natta 😚 til han. Han skrev natta frøken😘

Anonymkode: 99aa8...389

Ja ser du? Han holder deg akkurat passe varm til at du ikke stikker, men med en gang du vil ha noe mer eller en forklaring, ja nei da stopper det. Svin. 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skrev natta 😚 til han. Han skrev natta frøken😘

Anonymkode: 99aa8...389

Dropp! Hvordan kan du bli sjarmert av noe sånt etter alt han ellers har sagt og tydelig vist deg?
Du har åpenbart et usunt forhold til dating og menn, at du lar folk gjøre deg så usikre, for deretter ønske desperat
mer av dem - som beviselig er drittsekker - er tydelig tegn på at du har tilknytningsissues og først og fremst bør jobbe med
deg selv. Still spørsmålet hva DU vil ha av et forhold og aksepter at menn som ikke er snille faktisk ikke er det, de blir ikke plutselig noe annet bare fordi du håper på det. He's just not that into you! Det gjør vondt, men det er masse andre muligheter der ute. Ikke feed egoet hans.
Og ja, jeg er litt streng, for jeg har vært der selv.

Anonymkode: 1dd3d...7e5

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja ser du? Han holder deg akkurat passe varm til at du ikke stikker, men med en gang du vil ha noe mer eller en forklaring, ja nei da stopper det. Svin. 

Anonymkode: 0b046...cb1

Ja hva vil han da? Var det så galt av han å sende kysstegn? Prøvd å bli klok på denne mannen. Jeg har fokus på kun han og ikke hvordan andre menn har vært mot meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja hva vil han da? Var det så galt av han å sende kysstegn? Prøvd å bli klok på denne mannen. Jeg har fokus på kun han og ikke hvordan andre menn har vært mot meg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Han er ikke interessert i deg, han er interessert i musa di, er det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: dfe26...ddb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...