Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 1.53):

Han spør gjerne meg om det jeg fikk flørtet sist jeg var ute. Han legger veldig vekt på andre menn og virker litt små sjalu av og til. Han fikk en tlf igår og fikk flere snapper, han begynte å smile litt lurt da. Spurte hvem det var, han sa da " Nei du vet, det er hun nr to" men a med en gang at han fleipet. Er bare redd nå om han ikke fleipet og har en dårlig magefølelse.   

Burde jeg da bare være helt stille eller gå i "forsvar" med spør hvor han er ? Har en litt ekkel følelse nå.... 

Anonymkode: 99aa8...389

Utrolig dårlig spøk : « nr 2» . Ikke morsomt i det hele tatt, å ville vært turn off for min del. Følg magefølelsen din❣️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Utrolig dårlig spøk : « nr 2» . Ikke morsomt i det hele tatt, å ville vært turn off for min del. Følg magefølelsen din❣️

Enig.. Men hva skal jeg gjøre da? Skal egentlig på besøk nå i slutten av uka, men skal jeg bare la være p ta initiativ til å gjøre det til han spør om jeg skal komme? Eller skal jeg lavær å kjøre i 2t og heller se om han gir mer innsats i noe?   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig.. Men hva skal jeg gjøre da? Skal egentlig på besøk nå i slutten av uka, men skal jeg bare la være p ta initiativ til å gjøre det til han spør om jeg skal komme? Eller skal jeg lavær å kjøre i 2t og heller se om han gir mer innsats i noe?   

Hadde lagt meg litt «bakpå» å sett om han inviterte / tok initiativ . Hadde ikke mast eller tatt kontakt hvis han er blitt «treg» . Hadde evnt tatt initiativ på en lur eller humoristisk måte . Som f eks : gleder meg til å se hvor du bor,  eller noe i den duren .  Å hvis han avlyser / utsetter da, så vet du jo svaret . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (10 minutter siden):

Hadde lagt meg litt «bakpå» å sett om han inviterte / tok initiativ . Hadde ikke mast eller tatt kontakt hvis han er blitt «treg» . Hadde evnt tatt initiativ på en lur eller humoristisk måte . Som f eks : gleder meg til å se hvor du bor,  eller noe i den duren .  Å hvis han avlyser / utsetter da, så vet du jo svaret . 

Godt råd. Jeg nevnte idag når jeg skulle komme ut og han skrev " så lenge du bare kommer ut her er jeg glad " men han har ikke åpnet siste snap på 2 timer nå. Hadde han vært alene vet jeg at han hadde åpnet. Merker bare kjip følelse fra min side, vurderer å droppe hele turen ut til han. Så får han merke at jeg ikke er der lengre. Er så lei.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Godt råd. Jeg nevnte idag når jeg skulle komme ut og han skrev " så lenge du bare kommer ut her er jeg glad " men han har ikke åpnet siste snap på 2 timer nå. Hadde han vært alene vet jeg at han hadde åpnet. Merker bare kjip følelse fra min side, vurderer å droppe hele turen ut til han. Så får han merke at jeg ikke er der lengre. Er så lei.. 

Men kjære, gode deg.. du sier «jeg er så lei..» Jeg synes du skal kjenne på de følelsene som kommer opp når du skriver dette. Kjennes ting naturlig, enkelt og godt? Eller er det mer tungt, frustrerende og stagnerende? I din situasjon er det åpenbart det siste. 
For innerst inne vet du at denne mannen ikke er nok interessert i deg. Dessverre. Vis at du kan stå opp for deg selv og avslutt dette surret! 

Anonymkode: 0d5a5...6a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du skal til han?

Anonymkode: 1d6d6...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk daten, TS? 

Anonymkode: 7ca61...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette bare trolleri?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Var dette bare trolleri?

Tipper hun ikke har møtt han, og ikke vil si det, for da har vi som har sagt at han bare er ute etter sex rett.

Anonymkode: dfe26...ddb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tipper hun ikke har møtt han, og ikke vil si det, for da har vi som har sagt at han bare er ute etter sex rett.

Eller at han har sagt at han ikke er interessert eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2024 at 1:50 PM, AnonymBruker said:

Var dette bare trolleri?

Hun er er troll som hae holdt på i mange år nå, med samme hjernedøde situasjoner med nye menn som bare bruker henne.

Tipper det er en incel bak tastaturet som ønsker å få fram et poeng om hvor håpløse kvinner er som faller for feil menn gang på gang uten å lære etc.

Anonymkode: d88c1...95c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 14.05):

Hvordan gikk daten, TS? 

Anonymkode: 7ca61...afb

Det gikk fint, han gledet seg til jeg kom på besøk. Overnattet der og dro igjen. Men får ikke ut av han hva han vil. Jeg skrev igår at jeg vil vite 100% hvor vi står, jeg vil leve litt om det ikke blir han. Han svarte bare da, må du vite det akkurat nå? Da skrev jeg , om du er totalt uinteressert er det ikke vits å vente. Da skrev hsn, det er jeg jo ikke😘 Føler han holder på meg... er så usikker at det gjør vondt. Skriver natta frøken 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 13.50):

Var dette bare trolleri?

Nei ingen troll. Er på riktig litt vondt. Føler det går i samme trakten, han vil ikke gi slipp på meg. Men får ikke nok heller. Gitt han mulighen til å stoppe alt med meg nå, men han vil ikke det nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 6.41):

Men kjære, gode deg.. du sier «jeg er så lei..» Jeg synes du skal kjenne på de følelsene som kommer opp når du skriver dette. Kjennes ting naturlig, enkelt og godt? Eller er det mer tungt, frustrerende og stagnerende? I din situasjon er det åpenbart det siste. 
For innerst inne vet du at denne mannen ikke er nok interessert i deg. Dessverre. Vis at du kan stå opp for deg selv og avslutt dette surret! 

Anonymkode: 0d5a5...6a1

Hvorfor avslutter han ikke bare ? Jeg ga han muligheten. Jeg skrev at jeg vil leve livet om han bare kan si om han ikke vil lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor avslutter han ikke bare ? Jeg ga han muligheten. Jeg skrev at jeg vil leve livet om han bare kan si om han ikke vil lengre. 

Men han er 29 og du er over 40, sant? Tror ikke du skal belage deg på et seriøst forhold. Han er ikke klar for noe seriøst, men setter pris på sexen og oppmerksomheten du gir han. 

Anonymkode: f7850...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men han er 29 og du er over 40, sant? Tror ikke du skal belage deg på et seriøst forhold. Han er ikke klar for noe seriøst, men setter pris på sexen og oppmerksomheten du gir han. 

Anonymkode: f7850...c54

Antar at det er noe som holder han igjen. Han er ganske kald etter sex og gir lite kos generelt. Rart med det, men jeg vil holde på han så mye jeg kan. Det er min egen feil, vet jo at det er dumt. Men vet også at om han ikke hadde vært noe interessert i meg, hadde han droppet meg på flekken. Han har hatt flere muligheter etter at jeg har spurt direkte. Jeg sa igår at vi likegodt bare kunne stoppe detteom han ikke var øike interessertsom det jeg var, men han ville ikke det. Virker som han vil vente å se.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 , ikke snart 40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det gikk fint, han gledet seg til jeg kom på besøk. Overnattet der og dro igjen. Men får ikke ut av han hva han vil. Jeg skrev igår at jeg vil vite 100% hvor vi står, jeg vil leve litt om det ikke blir han. Han svarte bare da, må du vite det akkurat nå? Da skrev jeg , om du er totalt uinteressert er det ikke vits å vente. Da skrev hsn, det er jeg jo ikke😘 Føler han holder på meg... er så usikker at det gjør vondt. Skriver natta frøken 😘

Han holder deg på gress.. han har rett i at han er ikke totalt uinteressert, bare 99%.. den siste prosenten er den som sender deg kyss og kaller deg frøken, smulene. Du må sette en strek selv, ikke la det være opp til ham. Han har vist deg hva han har å by på. 

Anonymkode: 0b046...cb1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han holder deg på gress.. han har rett i at han er ikke totalt uinteressert, bare 99%.. den siste prosenten er den som sender deg kyss og kaller deg frøken, smulene. Du må sette en strek selv, ikke la det være opp til ham. Han har vist deg hva han har å by på. 

Anonymkode: 0b046...cb1

Skal se nå som jeg begynner å leve livet litt da. Litt lei å bare holde fortet hele tiden, ta initiativ. Han sier han ikke snakker med andre fra Tinder, men lite vet jeg. Om jeg viser snap at jeg er ute er han straks på med mld igjen. Typisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Skal se nå som jeg begynner å leve livet litt da. Litt lei å bare holde fortet hele tiden, ta initiativ. Han sier han ikke snakker med andre fra Tinder, men lite vet jeg. Om jeg viser snap at jeg er ute er han straks på med mld igjen. Typisk 

Du er klar over at det er ditt eget ansvar å avslutte med menn som ikke møter dine behov? Ikke deres?

Han har jo ingen grunn til å avslutte, han gagnes jo av å fortsette akkurat som det er per dags dato. Han får jo i pose og sekk, være singel, men får deg når det passer han, og du gir han oppmerksomhet og sex uten å kreve noe.

Anonymkode: d88c1...95c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...