AnonymBruker Skrevet 9. juli #161 Del Skrevet 9. juli 6 hours ago, AnonymBruker said: Da må han si ifra om ikke han føler så mye. Verdens enkleste ting... Anonymkode: 99aa8...389 Ikke for empsjonelt utilgjengelige mennesker. Det er ditt ansvar å lære deg sunne grenser for å ikke godta slik oppførsel, fordi du kan ikke kontrollere eksterne situasjoner. Kun deg selv. Anonymkode: d88c1...95c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #162 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja sant det... Han sa ikveld at et av husdyrene hans kommer til å dø nå, trist er det. Redd om han bruker det som en unnskyldning på å ikke treffes i slutten av uka. Bare en tanke som streifet meg. 3 uker siden vi så hverandre sist. Så om ikke han kan denne gangen orker jeg ikke mer. Anonymkode: 99aa8...389 Dette er over uansett, når du fokuserer mer på at han ikke kan være der for deg, enn ham når det skjer noe trist eller tungt i livet hans, skjønner at du tenker sånn, men det er på tide å avslutte dette helt. 3 uket uten en eneste mulighet til å møtes betyr bare at noen ikke vil, ikke at de ikke kan. Anonymkode: 0b046...cb1 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #163 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dette er over uansett, når du fokuserer mer på at han ikke kan være der for deg, enn ham når det skjer noe trist eller tungt i livet hans, skjønner at du tenker sånn, men det er på tide å avslutte dette helt. 3 uket uten en eneste mulighet til å møtes betyr bare at noen ikke vil, ikke at de ikke kan. Anonymkode: 0b046...cb1 Men han vil denne uka her. Anonymkode: 99aa8...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #164 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men han vil denne uka her. Anonymkode: 99aa8...389 Men bryr du deg om han? Hva gjør han fin for deg? Anonymkode: 9182b...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #165 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men han vil denne uka her. Anonymkode: 99aa8...389 Og? Hva så? Vil du? Etter å ha sittet og gnaga om dette i hodet ditt i 3 uker, tenkt og surra hele dagen, møtes nå og begynne dette på nytt? Være en leke på hylla han tar ned når han ønsker og ellers ignorerer? Han sender kyss og hjerte emojier, altså herregud, og du smelter fullstendig? Du MÅ få deg en høyere selvverdi Anonymkode: 0b046...cb1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #166 Del Skrevet 9. juli Det eneste som virker viktig her er at HAN skal like DEG. Har du ingen preferanser selv, er drt bare viktig å bli likt av en mann uansett? Anonymkode: 0e0d2...822 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 9. juli #167 Del Skrevet 9. juli Ja det er helt normalt tror jeg. Hvis man virkelig liker noen så er man redd for å miste dem. Noen ganger blir man fort betatt og tenker allerede etter 3 dates "jeg håper virkelig dette fortsetter". Samtidig så har han lov til å treffe andre, sånn er det bare, men vi får håpe det blir dere to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #168 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og? Hva så? Vil du? Etter å ha sittet og gnaga om dette i hodet ditt i 3 uker, tenkt og surra hele dagen, møtes nå og begynne dette på nytt? Være en leke på hylla han tar ned når han ønsker og ellers ignorerer? Han sender kyss og hjerte emojier, altså herregud, og du smelter fullstendig? Du MÅ få deg en høyere selvverdi Anonymkode: 0b046...cb1 Så skal jeg lævær å gå opp til han da? Vi har en avtale. Skrev ista om jeg skulle opp der nå etter at de sitt lille dyr døde nettopp. Så får jeg se om hsn virkelig vil eller ikke. Klart jeg blir veldig lei. Enten må han våkne ellers så gir jeg opp. Anonymkode: 99aa8...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #169 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så skal jeg lævær å gå opp til han da? Vi har en avtale. Skrev ista om jeg skulle opp der nå etter at de sitt lille dyr døde nettopp. Så får jeg se om hsn virkelig vil eller ikke. Klart jeg blir veldig lei. Enten må han våkne ellers så gir jeg opp. Anonymkode: 99aa8...389 Hans lille dyr er dødt og alt du tenker på er at det ikke er dere akkurat nå? Beklager men altså det høres ut som du er helt dead on besatt av hans bekreftelse og anerkjennelse, som en slags dose. Jeg tror du er saftig hektet her. Anonymkode: 0b046...cb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #170 Del Skrevet 9. juli Mayer skrev (3 minutter siden): Ja det er helt normalt tror jeg. Hvis man virkelig liker noen så er man redd for å miste dem. Noen ganger blir man fort betatt og tenker allerede etter 3 dates "jeg håper virkelig dette fortsetter". Samtidig så har han lov til å treffe andre, sånn er det bare, men vi får håpe det blir dere to Ja håper det bare er en slags bekreftelse han trenger. Det virker jo som han liker meg også, vanskelig å vite nøyaktig hvordan han skal oppføre seg. Av og til er kjærligheten litt vanskelig. Har ikke lyst å bare være trassig og gi han opp akkurat nå. Han skrev senest igår "snart sees vi"🥰😘 Anonymkode: 99aa8...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #171 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja håper det bare er en slags bekreftelse han trenger. Det virker jo som han liker meg også, vanskelig å vite nøyaktig hvordan han skal oppføre seg. Av og til er kjærligheten litt vanskelig. Har ikke lyst å bare være trassig og gi han opp akkurat nå. Han skrev senest igår "snart sees vi"🥰😘 Anonymkode: 99aa8...389 Uff, trist å se på, jeg har vært der du er, det endte skikkelig smertefullt. Han sier fine ting men gjør det absolutt minimum for deg, du kommer til å tørste og sulte i dette forholdet. Anonymkode: 0b046...cb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #172 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hans lille dyr er dødt og alt du tenker på er at det ikke er dere akkurat nå? Beklager men altså det høres ut som du er helt dead on besatt av hans bekreftelse og anerkjennelse, som en slags dose. Jeg tror du er saftig hektet her. Anonymkode: 0b046...cb1 Han skrev i den sammenheng at mulig barna måtte til han nå. Jeg orker ikke å høre dagen før at det ikke blir noe likevel, man bygger jo forventninger. Det forstår du også? Klart han kan møte meg om han virkelig vil, men han kan også bruke denne som god unnskyldning. Derfor ga jeg ballen til han. Ja, jeg trenger bekreftelse, nei jeg er så alldeles ikke hekta. Anonymkode: 99aa8...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #173 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han skrev i den sammenheng at mulig barna måtte til han nå. Jeg orker ikke å høre dagen før at det ikke blir noe likevel, man bygger jo forventninger. Det forstår du også? Klart han kan møte meg om han virkelig vil, men han kan også bruke denne som god unnskyldning. Derfor ga jeg ballen til han. Ja, jeg trenger bekreftelse, nei jeg er så alldeles ikke hekta. Anonymkode: 99aa8...389 Ja dette er vanlige følelser i en hekt.. Anonymkode: 0b046...cb1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #174 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ja håper det bare er en slags bekreftelse han trenger. Det virker jo som han liker meg også, vanskelig å vite nøyaktig hvordan han skal oppføre seg. Av og til er kjærligheten litt vanskelig. Har ikke lyst å bare være trassig og gi han opp akkurat nå. Han skrev senest igår "snart sees vi"🥰😘 Anonymkode: 99aa8...389 Hadde han likt deg for noe mer enn sex så hadde han ikke latt det gå 3 uker mellom møter. Anonymkode: dfe26...ddb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 9. juli #175 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 21.38): Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? Anonymkode: 99aa8...389 Det er alltid skummelt å spørre noen om de vil være sammen med deg. For det er det du gjør når du ønsker at dere skal være eksklusive. Det betyr også at dette blir forpliktende og han er nødt til å ta en beslutning. Nei, det er ikke gøy, men gi han tid: du ønsker ikke at han skal forplikte seg uten å ha tenkt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #176 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han skrev i den sammenheng at mulig barna måtte til han nå. Jeg orker ikke å høre dagen før at det ikke blir noe likevel, man bygger jo forventninger. Det forstår du også? Klart han kan møte meg om han virkelig vil, men han kan også bruke denne som god unnskyldning. Derfor ga jeg ballen til han. Ja, jeg trenger bekreftelse, nei jeg er så alldeles ikke hekta. Anonymkode: 99aa8...389 Jeg syns det er rart at du er så empatiløs. Anonymkode: 9182b...d05 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #177 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde han likt deg for noe mer enn sex så hadde han ikke latt det gå 3 uker mellom møter. Anonymkode: dfe26...ddb Det har pga barn og avstand. Uansett, så gir han hele tiden respons på snap og mld. Jeg har selv ikke møtt han og kommet opp til han og jeg liker han. Han sa sist at nå var det min tur å komme bort til han. Vi har to timers kjøretur fra hverandre ❤️ Anonymkode: 99aa8...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #178 Del Skrevet 9. juli Druid skrev (11 timer siden): Det er alltid skummelt å spørre noen om de vil være sammen med deg. For det er det du gjør når du ønsker at dere skal være eksklusive. Det betyr også at dette blir forpliktende og han er nødt til å ta en beslutning. Nei, det er ikke gøy, men gi han tid: du ønsker ikke at han skal forplikte seg uten å ha tenkt først. Det er mulig vi blir det, men da må ting skjerpes litt. Folk får til det utroligste. Jeg kjenner et par som startet med krangler og lite møter, idag er de gift. Så selv med kraftige røde flagg i begynnelsen så kan det ende godt. Det er av og til vi må tenke og merke hvordan det er å være uten, før man vil fullføre det hele. Ts Anonymkode: 99aa8...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #179 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er mulig vi blir det, men da må ting skjerpes litt. Folk får til det utroligste. Jeg kjenner et par som startet med krangler og lite møter, idag er de gift. Så selv med kraftige røde flagg i begynnelsen så kan det ende godt. Det er av og til vi må tenke og merke hvordan det er å være uten, før man vil fullføre det hele. Ts Anonymkode: 99aa8...389 Ønsketenkning! Anonymkode: 1fd66...868 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #180 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det har pga barn og avstand. Uansett, så gir han hele tiden respons på snap og mld. Jeg har selv ikke møtt han og kommet opp til han og jeg liker han. Han sa sist at nå var det min tur å komme bort til han. Vi har to timers kjøretur fra hverandre ❤️ Anonymkode: 99aa8...389 Det å gi respons er høflighet. Anonymkode: dfe26...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå