Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde du ikke et avtale med han nå til uka? 

Anonymkode: f7850...c54

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da gjelder det å spørre hva han er interessert i.

Anonymkode: 0e0d2...822

Jo men noe styrer han med hjemme. Vi skal sees denne uken. Ja spørsmålet er jo hva han er interessert i. Fikk en fin mld idag om hvor fin jeg var. Igår fikk han omtrent panikk da jeg holdt på å legge ballen død.. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sender fortsatt hver dag og skal møtes til torsdag. Mulig han bare holder meg varm men det kan se ut til at han liker meg. Han responderer på snap umiddelbart og sender kyss og hjerter. 

Håper det vedvarer ❤️🙏

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi sender fortsatt hver dag og skal møtes til torsdag. Mulig han bare holder meg varm men det kan se ut til at han liker meg. Han responderer på snap umiddelbart og sender kyss og hjerter. 

Håper det vedvarer ❤️🙏

Anonymkode: 99aa8...389

😂😂😂

Anonymkode: 5a8d8...c3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi sender fortsatt hver dag og skal møtes til torsdag. Mulig han bare holder meg varm men det kan se ut til at han liker meg. Han responderer på snap umiddelbart og sender kyss og hjerter. 

Håper det vedvarer ❤️🙏

Anonymkode: 99aa8...389

Tror dessverre kjangsen for at han holder deg varm er stor. Se på handling, ikke ord. Han har jo lovet å treffe deg siden forrige uke? Og fortsatt ingen ting?  Han liker nok oppmerksomheten du gir, men ikke nok til å faktisk treffes

Anonymkode: 41d4b...2f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror dessverre kjangsen for at han holder deg varm er stor. Se på handling, ikke ord. Han har jo lovet å treffe deg siden forrige uke? Og fortsatt ingen ting?  Han liker nok oppmerksomheten du gir, men ikke nok til å faktisk treffes

Anonymkode: 41d4b...2f3

Hvis ikke han vil ses nå denne uka så orker jeg ikke mer. Han sier selv han vil og gleder seg. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 21.6.2024 den 22.38):

Det er akkurat dette som er ulempen med app-dating. Man vet ikke hvor mange man "konkurrerer" mot, og hva vedkommende man har lyst til å etablere relasjon og følelser til driver med når du ikke er der. Det er ikke akkurat rådeilig å oppleve at den man tror man har en framtid med bedriver dating på siden, bare for å holde mulighetene åpne liksom. 

Så ja, det er lov å bli skuffet da. Jeg tenker at om det skjer så er ikke vedkommende man dater på samme plass som deg. Eller for å si det på en annen måte, møter jeg ei jeg har en god magefølelse på og som jeg ønsker å ta ting videre med, så bedriver jeg ingenting på siden av. Jeg ville faktisk deaktivert profilen. Dette sitter nok langt inne hos typiske "tindere", men skal man lykkes bedre så er det evignok å holde på med en/ei i gangen. Fokuset bør være på den ene, og ikke den ene og noen andre. 

Det sagt så er det lite du kan gjøre med det. Du bør si ifra hva du tenker og mener om ting, og så la magefølelsen din fortelle deg hva du bør gjøre utifra hva han svarer. Er han seriøs og har han lyst på dere to så deaktiverer han profilen. Gjør han ikke det, vel, da er han kanskje ikke der. Og det er vel typisk når det kommer til app-dating. Man har altfor mange å vurdere, se på, drømme om og bli distrahert av, derfor sitter det langt inne hos noen å gjøre seg eksklusiv med den ene.

Er akkurat derfor jeg meldte meg ut av dritten.

Spør deg så jeg kan få et ærlig svar. 

Han jeg har truffet endel nå, som jeg skrev innledningsvis i tråden skal jeg egentlig møte nå til uka. Spurte hva han hadde gjort idag og da sa han at han hadde badet med eksen sin og barna med et (😅) tegn. Det ble slutt med de for nesten ett år siden og de ble visst uvenner. Har jeg all grunn til å syntes situasjonen er litt kjip? Føler han er så frem og tilbake, føler ikke jeg fortjener det. Idag er han usedvanlig treig på å svare. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spør deg så jeg kan få et ærlig svar. 

Han jeg har truffet endel nå, som jeg skrev innledningsvis i tråden skal jeg egentlig møte nå til uka. Spurte hva han hadde gjort idag og da sa han at han hadde badet med eksen sin og barna med et (😅) tegn. Det ble slutt med de for nesten ett år siden og de ble visst uvenner. Har jeg all grunn til å syntes situasjonen er litt kjip? Føler han er så frem og tilbake, føler ikke jeg fortjener det. Idag er han usedvanlig treig på å svare. 

Anonymkode: 99aa8...389

Eks man har barn med er aldri det samme som en vanlig eks. Just saying…

Anonymkode: fc7dc...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Spør deg så jeg kan få et ærlig svar. 

Han jeg har truffet endel nå, som jeg skrev innledningsvis i tråden skal jeg egentlig møte nå til uka. Spurte hva han hadde gjort idag og da sa han at han hadde badet med eksen sin og barna med et (😅) tegn. Det ble slutt med de for nesten ett år siden og de ble visst uvenner. Har jeg all grunn til å syntes situasjonen er litt kjip? Føler han er så frem og tilbake, føler ikke jeg fortjener det. Idag er han usedvanlig treig på å svare. 

Anonymkode: 99aa8...389

Du skal få et ærlig svar, men om det er riktig vet jeg ikke ;) 

Du har all rett å føle at situasjonen er kjip. Det er ikke for alle å være involvert i en mann med eks og barn som drar og bader som en "familie", selv om de ikke er sammen. Særlig hvis han er fram og tilbake med deg, og ikke gir deg nok bekreftelse. Det dytter opp under usikkerhet. Og det er ekte følelser du har lov å ha. 

Men samtidig så må du huske at dette har du valgt selv. Med han så får du den pakken. Altså en eks og barn, som garantert vil finne på å gjøre ting sammen. Gjerne der du må tilpasse deg. Du kan ikke nekte han det eller kontrollere han, så da må du stole på han. Hvis du ikke stoler på han, eventuelt føler situasjonen forblir kjip og usikker, så må du vurdere om han i det hele tatt er noe for deg. 

Samtidig er dere i en datingfase (?), og ting kan endre seg hvis dere blir sammen. Der du føler deg mer trygg når han neste gang drar og bader med eksen og barna. 

Du må nesten kjenne på din egen magefølelse. Magefølelsen lyver ikke og legger gjerne føringer for følelser senere. Hvis ikke den er god allerede nå så bør du vurdere mulighetene dine. Du kan jo alltids se ting an. Det er ingen hast. Men forplikte deg nå ikke for mye til han hvis du innerst inne ikke føler det er riktig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å date andre, men da bør han være ærlig med det :) Jeg sa i fra at jeg datet andre på Tinder og mange menn klarte ikke tanken og trakk seg. Men om man er usikker, er det jo lov å date andre? 

Jeg anbefaler alle og bare leve litt og ha det gøy, helt til du møter the one som føler det samme som deg ❤️ Da vil dere begge to ikke klare tanken på å date andre.Fordi du bare vil ha den ene og klarer ikke å tenke på andre enn han :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 time siden):

Du skal få et ærlig svar, men om det er riktig vet jeg ikke ;) 

Du har all rett å føle at situasjonen er kjip. Det er ikke for alle å være involvert i en mann med eks og barn som drar og bader som en "familie", selv om de ikke er sammen. Særlig hvis han er fram og tilbake med deg, og ikke gir deg nok bekreftelse. Det dytter opp under usikkerhet. Og det er ekte følelser du har lov å ha. 

Men samtidig så må du huske at dette har du valgt selv. Med han så får du den pakken. Altså en eks og barn, som garantert vil finne på å gjøre ting sammen. Gjerne der du må tilpasse deg. Du kan ikke nekte han det eller kontrollere han, så da må du stole på han. Hvis du ikke stoler på han, eventuelt føler situasjonen forblir kjip og usikker, så må du vurdere om han i det hele tatt er noe for deg. 

Samtidig er dere i en datingfase (?), og ting kan endre seg hvis dere blir sammen. Der du føler deg mer trygg når han neste gang drar og bader med eksen og barna. 

Du må nesten kjenne på din egen magefølelse. Magefølelsen lyver ikke og legger gjerne føringer for følelser senere. Hvis ikke den er god allerede nå så bør du vurdere mulighetene dine. Du kan jo alltids se ting an. Det er ingen hast. Men forplikte deg nå ikke for mye til han hvis du innerst inne ikke føler det er riktig. 

Takk for svar😊 jeg stenger alt litt ute nå. Er litt lei av å være mer på enn det han er. Jeg måtte spørre han om de kom til å finne hverandre igjen. Men nei, det kunne han love meg. (Poengterte det 2 ganger) Håper ikke han leser dette, da blir jeg vel "busted". Spurte også om de var sammen ikveld... ikke fått svar enda. Jeg velger å stole på han såklart men tror jeg skal kjenne etter neste treff om jeg orker dette. Er veldig redd for å igjen bli såret. Merker bare å det går innpå meg. Samtidig er han så tydelig nå også på at han vil beholde meg, han vil fortsette med meg. Kunne vært en fin mulighet for han å avsluttet alt nå. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar😊 jeg stenger alt litt ute nå. Er litt lei av å være mer på enn det han er. Jeg måtte spørre han om de kom til å finne hverandre igjen. Men nei, det kunne han love meg. (Poengterte det 2 ganger) Håper ikke han leser dette, da blir jeg vel "busted". Spurte også om de var sammen ikveld... ikke fått svar enda. Jeg velger å stole på han såklart men tror jeg skal kjenne etter neste treff om jeg orker dette. Er veldig redd for å igjen bli såret. Merker bare å det går innpå meg. Samtidig er han så tydelig nå også på at han vil beholde meg, han vil fortsette med meg. Kunne vært en fin mulighet for han å avsluttet alt nå. 

Anonymkode: 99aa8...389

Godt mulig han kan love deg det nå, men han kan ikke love deg det inn i fremtiden. Eksen, og da moren til hans barn, vil alltid være spesiell for han. Kanskje det er sant at de aldri vil bli noe, men siden du har historikk med å bli såret, som ligner et traume, så vil likevel følelsen du satt med i dag trolig forfølge deg videre. Og dèt betyr noe, for det i seg selv kan såre deg nok. Han vil alltid ha en familie, og du må ta hensyn til det. Er du sårbar så kan dette være risikabelt, selv om han hverken er utro eller gjør det slutt med deg på veien.

Å finne en partner med familie på slep er ikke for alle. Og det virker som det kanskje ikke er lurt for deg, utifra at du skriver om det på KG og virker lei og bekymret allerede nå. 

Kanskje tilpasser du deg, føler trygghet og alt blir bra. Hvem vet. Kun du vet. Men ikke nøl med å beskytte deg selv hvis magefølelsen ikke er riktig. Man får alltids flere muligheter på å finne kjærligheten. Han er ikke den eneste der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 10.06):

Det som var greia igår var at jeg skrev til han at jeg gikk ut ifra at han ikke var så interessert i mer. Siden alt gikk så tregt. Men fikk da tilbake "neinei, det var ikke sånn han følte det. Han ville sagt det til meg om han ikke var interessert. Han ville møte meg snarest men om vi kunne data det litt på sparket. Han sender kyss og så videre. Han har hatt full anledning nå til å avslutte fordi jeg var på vei til å gjøre det, da ble han superivrig på snap plutselig. 

Anonymkode: 99aa8...389

Beklager, men det et typisk svar fra folk som ikke er interessert, men ikke vil avbryte enda, feks "jeg hadde ikke vært her hvis ikke" på spørsmål om han har følelser, eller "jeg hadde sagt det hvis ikke" på spørmål om man er interessert. Men de kan aldri si at de ER interessert, eller HAR følelser, bare "hadde jeg ikke vært glad i deg, hadde jeg sagt det" men kan aldri si de ER glad i en. 

Jeg hadde ikke gidda han der, så mye usikkerhet, hjerter og smil på snap, og en eks han drar og bader med ungene med? Det er en jævlig dårlig deal for deg. Det er ikke uvanlig med eks og familie fra før i ens liv, men du vil aldri holde ut en fyr som bevisst setter deg på 3 eller 4 plass etter dem, entusiastisk tilbringer tid med dem, men skyver deg vekk. Samtidig som han ikke avslutter fordi du er kjekk å ha til å fore egoet hans med.

Slå et slag for deg selv her, slutt å fokusere så sjukt mye på hva han kanskje tenker og føler, og se for deg at du skal være i dette forholdet resten av livet og at det er stor sjans det aldri blir bedre. Er noe vanskelig i starten så ER det som regel det. 

 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for svar😊 jeg stenger alt litt ute nå. Er litt lei av å være mer på enn det han er. Jeg måtte spørre han om de kom til å finne hverandre igjen. Men nei, det kunne han love meg. (Poengterte det 2 ganger) Håper ikke han leser dette, da blir jeg vel "busted". Spurte også om de var sammen ikveld... ikke fått svar enda. Jeg velger å stole på han såklart men tror jeg skal kjenne etter neste treff om jeg orker dette. Er veldig redd for å igjen bli såret. Merker bare å det går innpå meg. Samtidig er han så tydelig nå også på at han vil beholde meg, han vil fortsette med meg. Kunne vært en fin mulighet for han å avsluttet alt nå. 

Anonymkode: 99aa8...389

Du nå slutte å la alt være opp til ham, vis litt ryggrad her. 

Anonymkode: 0b046...cb1

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (23 timer siden):

Godt mulig han kan love deg det nå, men han kan ikke love deg det inn i fremtiden. Eksen, og da moren til hans barn, vil alltid være spesiell for han. Kanskje det er sant at de aldri vil bli noe, men siden du har historikk med å bli såret, som ligner et traume, så vil likevel følelsen du satt med i dag trolig forfølge deg videre. Og dèt betyr noe, for det i seg selv kan såre deg nok. Han vil alltid ha en familie, og du må ta hensyn til det. Er du sårbar så kan dette være risikabelt, selv om han hverken er utro eller gjør det slutt med deg på veien.

Å finne en partner med familie på slep er ikke for alle. Og det virker som det kanskje ikke er lurt for deg, utifra at du skriver om det på KG og virker lei og bekymret allerede nå. 

Kanskje tilpasser du deg, føler trygghet og alt blir bra. Hvem vet. Kun du vet. Men ikke nøl med å beskytte deg selv hvis magefølelsen ikke er riktig. Man får alltids flere muligheter på å finne kjærligheten. Han er ikke den eneste der ute. 

Jeg får gi han litt opp. Selvom han viser litt interesse. Men jeg føler bare ikke dette går veien... Han må vise mer. Hjelper det å gi han litt opp og ikke være så tilgjengelig for han? 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Beklager, men det et typisk svar fra folk som ikke er interessert, men ikke vil avbryte enda, feks "jeg hadde ikke vært her hvis ikke" på spørsmål om han har følelser, eller "jeg hadde sagt det hvis ikke" på spørmål om man er interessert. Men de kan aldri si at de ER interessert, eller HAR følelser, bare "hadde jeg ikke vært glad i deg, hadde jeg sagt det" men kan aldri si de ER glad i en. 

Jeg hadde ikke gidda han der, så mye usikkerhet, hjerter og smil på snap, og en eks han drar og bader med ungene med? Det er en jævlig dårlig deal for deg. Det er ikke uvanlig med eks og familie fra før i ens liv, men du vil aldri holde ut en fyr som bevisst setter deg på 3 eller 4 plass etter dem, entusiastisk tilbringer tid med dem, men skyver deg vekk. Samtidig som han ikke avslutter fordi du er kjekk å ha til å fore egoet hans med.

Slå et slag for deg selv her, slutt å fokusere så sjukt mye på hva han kanskje tenker og føler, og se for deg at du skal være i dette forholdet resten av livet og at det er stor sjans det aldri blir bedre. Er noe vanskelig i starten så ER det som regel det. 

 

Anonymkode: 0b046...cb1

Det er lettere for meg nå å bare legge ballen litt død. Ja det var ikke gøy å høre han hadde vært på badetur med henne... Det jeg har merket med han er når jeg begynner å bli stille, da blir han mye mer spørrete og på generellt. Føler hodet mitt er lei av dette nå, men jeg har jo vært ekslusiv med han nå i 2 mnd, ikke tenkt på andre menn. Så mulig jeg må finne meg selv litt nå før jeg begynner å date igjen. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får gi han litt opp. Selvom han viser litt interesse. Men jeg føler bare ikke dette går veien... Han må vise mer. Hjelper det å gi han litt opp og ikke være så tilgjengelig for han? 

Anonymkode: 99aa8...389

Det kan hjelpe. Kanskje han selv skrur opp innsatsen litt da. 

Hvis han ikke gjør det, og det blir perioder med stillhet der du føler iniativet ligger på deg, så høres han ikke nok emosjonelt forpliktet opp mot deg. 

Sånn sett kan det at du gir han litt opp være en fin måte å teste hva han ønsker og hvor hardt han ønsker det.

Men distanse hjelper iallfall deg hvis ikke dette er liv laga. Tror det kan være greit for deg å få litt pusterom og tid til å reflektere oppi dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En mann som vil er en mann som gjør. Ikke få han til å midlertidig skru opp noe innsats, han viser hvem han er nå.

Føelslene han har er dem de er, å er det ikke noe å jobbe med er det både trist for deg å leve sånn, og slemt mot han å fange han om han ikke føler så mye. 

Det finns menn som vil føle, er ikke det mye koseligere? 

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann som vil er en mann som gjør. Ikke få han til å midlertidig skru opp noe innsats, han viser hvem han er nå.

Føelslene han har er dem de er, å er det ikke noe å jobbe med er det både trist for deg å leve sånn, og slemt mot han å fange han om han ikke føler så mye. 

Det finns menn som vil føle, er ikke det mye koseligere? 

Anonymkode: 9182b...d05

Da må han si ifra om ikke han føler så mye. Verdens enkleste ting... 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 timer siden):

Det kan hjelpe. Kanskje han selv skrur opp innsatsen litt da. 

Hvis han ikke gjør det, og det blir perioder med stillhet der du føler iniativet ligger på deg, så høres han ikke nok emosjonelt forpliktet opp mot deg. 

Sånn sett kan det at du gir han litt opp være en fin måte å teste hva han ønsker og hvor hardt han ønsker det.

Men distanse hjelper iallfall deg hvis ikke dette er liv laga. Tror det kan være greit for deg å få litt pusterom og tid til å reflektere oppi dette.

Ja sant det... Han sa ikveld at et av husdyrene hans kommer til å dø nå, trist er det. Redd om han bruker det som en unnskyldning på å ikke treffes i slutten av uka. Bare en tanke som streifet meg. 3 uker siden vi så hverandre sist. Så om ikke han kan denne gangen orker jeg ikke mer. 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da må han si ifra om ikke han føler så mye. Verdens enkleste ting... 

Anonymkode: 99aa8...389

Ja, for introspekte folk med mye empati. Men det er det ikke alle som har egenskapene, derfor må du stå til ansvar for hva du slipper inn i livet ditt.

Anonymkode: 9182b...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...