AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Del Skrevet 21. juni Lurer du noen gang på om dine kollegaer og sjef syntes du er en ubrukelig idiot? Eller bryr du deg ikke om hva de syntes? Eller er du sikker de syntes du er veldig smart? Anonymkode: bcb47...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 21. juni #2 Del Skrevet 21. juni (endret) Mange tror de er ubrukelig. Det heter visst impostor syndrome - at du tror du ikke er bra for jobben og tror du blir avslørt når som helst. Jeg selv har trodd at jeg gjør en bra jobb når jeg egentlig ikke var bra, og omvendt. Hvis du mener IQ, er jeg ganske sikker på at jeg er veldig smart, og det vises når folk vil ha meg på lag når vi har quiz o.l. Endret 21. juni av mimifin72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Del Skrevet 21. juni Ja, jeg bryr meg om hva kolleger og sjef tenker. Det betyr mye for meg når folk sier at jeg har mye kunnskap eller når sjefen skryter av meg. Det er nok veldif kjipt å føle seg ubrukelig og som en idiot; en belastning for de andre. Anonymkode: 9f633...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Del Skrevet 21. juni Etter 20+ år i jobben venter jeg fortsatt på at de skal avsløre at jeg ikke kan en dritt selv om flere kollegaer spør meg når de lurer på noe. Nå er jeg blitt headhuntet til ny jobb og er redd de skal bli skuffet fordi jeg ikke kan en dritt. Anonymkode: fe1e1...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Del Skrevet 21. juni Jeg har imposter syndrome så det synger, venter bare på at det skal komme frem hva de egentlig synes om meg og at de skal skjønne at jeg ikke kan noen ting. Bryr meg så absolutt om hva kollegaene mine tenker om meg. Anonymkode: 05c51...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer du noen gang på om dine kollegaer og sjef syntes du er en ubrukelig idiot? Eller bryr du deg ikke om hva de syntes? Eller er du sikker de syntes du er veldig smart? Anonymkode: bcb47...c1e Om de syns jeg er en idiot eller ikke bryr meg lite. Har sjekka iq, og hvis jeg prøver en ordentlig test kan jeg kanskje få mensa-medlemskap. Så er relativt smart iq-messig. Noen ganger velger jeg derimot å si at jeg ikke vet, ikke skjønner eller annet for å slippe å bruke tida mi på å lære opp folk når det ikke er min jobb🤣 Vil personlig si at det er intelligent og la andre gjøre egen jobb og konsentrere seg om egen. Noen ganger syns jeg folk er idioter, men det har sjelden med hvor smarte de er og gjøre. Ganske sikker på jeg kan mye andre ikke kan, men at de også kan mye jeg ikke kan. Derfor går jeg ikke rundt og sammenlikner meg selv med folk på den måten, det har lite hensikt. Sjelden jeg møter folk som er dumme som brød, men det hender. Da tenker jeg mitt, men er smart nok til ikke å si noe om det 🤣 Anonymkode: 96e5a...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Del Skrevet 21. juni Nei, jeg har sluttet å bry meg. Jeg er så lei av arbeidslivet. Har viktigere ting å bry meg om. Anonymkode: e63b4...2d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Del Skrevet 22. juni Nei. Anonymkode: c1e56...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. juni #9 Del Skrevet 22. juni Sjefen tror jeg er veldig flink, det er så ekkelt, blir så høye forventninger hele tiden. Alt jeg gjør er tommel opp og fantastisk og solid god ansatt. En i gruppa mener jeg er udugelig, men denne kollegaen får mye pes av flere kollegaer som syns hun gjør en drittjobb, flere har ringt personlig til sjefen og klaget på henne og bedt om at hun blir oppsagt. Mulig det er derfor hun prøver å ødelegge for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Del Skrevet 22. juni Jeg bryr meg absolutt om hva kollegaene mine tenker om meg. Jeg arbeider som leder, og ønsker på ingen måte å bli ansett som en ubrukelig idiot. Men jeg vet jeg ikke er den aller smarteste heller (noen i teamet mitt er matematikere, og har nok en langt høyere iq enn meg). Men jeg går ikke rundt å tenker meg selv ned heller, jeg gjør mitt aller beste og får stort sett gode tilbakemeldinger for jobben jeg gjør. Anonymkode: 0db22...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå