Gå til innhold

Hva har skjedd med nakken min?


Anbefalte innlegg

Jeg kom gående nedover en brosteinsbelagt gate i dag.

Så i sidesynet at det kom en sparkesykkel i full fart bak meg, så jeg tråkket til høyre uten å se ned, og klarte å sette hælen ned i ett hull i brosteinen.

Jeg holdt å miste balansen og fikk en kjipp med hodet, og kjente at jeg fikk vondt i overgang nakke/ skalle, og har hatt smerter der nå etterpå.

Jeg har nakkeskade etter kollisjon og takler dårlig slike kjipper.

Brosteinsbelagte gater er fint å se på, men når kommunen ikke vedlikeholder de og brosteinen stikker opp eller det mangler en brostein, så er det rett og slett farlig for oss fotgjengere.

Det er stramt og vondt opp i ansiktet/ skallen.

Kan noen "se" hva som har skjedd?

Anonymkode: eef7f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Legene bør kunne finne ut av det! 

Kiropraktor eller manuell terapeuter kan dette og ikke leger, men tenkte kanskje noen her inne sanset noe?

Ts

Anonymkode: eef7f...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (4 minutter siden):

Forbudt faktisk!

Hva er forbudt?

Ts

Anonymkode: eef7f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kiropraktor eller manuell terapeuter kan dette og ikke leger, men tenkte kanskje noen her inne sanset noe?

Ts

Anonymkode: eef7f...bbc

Kiropraktor kan dette, men ikke leger?? Sanse??

Psykiatri?

Anonymkode: ba56f...683

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kiropraktor eller manuell terapeuter kan dette og ikke leger, men tenkte kanskje noen her inne sanset noe?

Ts

Anonymkode: eef7f...bbc

Du kødder 😹

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Når jeg skrev kiropraktor eller manuellterapeut, så mener jeg at det er den yrkesgruppen som kan muskler og ledd og kan manipulere hvis noe har låst seg, og det kan ikke leger.

Grunnen til at jeg la dette innlegget her i forumet, er i tilfelle det er noen klarsynte som kan fortelle meg hvorfor jeg har fått så vondt.

Er det smerte som vil gå over, eller er det en virvel som har låst seg

Anonymkode: eef7f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her

Når jeg skrev kiropraktor eller manuellterapeut, så mener jeg at det er den yrkesgruppen som kan muskler og ledd og kan manipulere hvis noe har låst seg, og det kan ikke leger.

Grunnen til at jeg la dette innlegget her i forumet, er i tilfelle det er noen klarsynte som kan fortelle meg hvorfor jeg har fått så vondt.

Er det smerte som vil gå over, eller er det en virvel som har låst seg

Anonymkode: eef7f...bbc

Og det kan en lege finne ut av! 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (50 minutter siden):

Og det kan en lege finne ut av! 

Det er manuellterapeuter og kiropraktorer som er spesialister på muskel og skjelett plager og behandling- ikke fastleger.

Jeg har sikkert 30 timer bak meg opp gjennom årene der jeg har vært hos manuell terapeut og litt hos kiropraktor, så dette vet jeg!

Jeg ble påkjørt av en fyr på rollerblades en gang, og fikk vanvittig vondt i kjeven og hodet, og endte på legevakten.

Legen mente ikke at noen virvler hadde låst seg, selv om hodet mitt var litt skeivt.

Spurte om det var lurt å gå til manuell terapeut eller kiropraktor for en sjekk, og da sa han at det var det ikke, fordi de kunne skade meg.

Oppsøkte likevel manuellterapeut dagen etterpå, fikk påvist tre låsninger som påvirket kjeven og stillingen på hodet- ble knekt opp og ble nesten helt bra.

Ts

Anonymkode: eef7f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...