AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Del Skrevet 21. juni Hvem tør å innrømme at de skifter på senga sjeldnere enn hver annen uke? Håper å se noen som tør stå for det for jeg vet at det er ikke slik at alle har tid og energi til å gjøre det hver uke! Anonymkode: cdbad...17c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Del Skrevet 21. juni Nå skiftet jeg annenhver uke (selv om jeg regner med at du ikke vil ha det svaret). Men jeg hadde en periode i studietiden tidlig i 20-årene hvor jeg skiftet på senga en gang i måneden. Anonymkode: 72081...1c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Del Skrevet 21. juni Innrømmer lett at jeg skifter sjeldnere enn annenhver uke! Ikke svetter jeg og dusjer nesten hver kveld. Så tror ikke jeg dør av bakterier i mitt eget sengetøy. Anonymkode: 126b5...f60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Del Skrevet 21. juni Jeg. Ikke noe galt med det. Jeg sover alene og dusjer hver gang. Anonymkode: ef68c...cc3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Del Skrevet 21. juni *hver DAG skulle det stå Anonymkode: ef68c...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Del Skrevet 21. juni Mens kona mi var bortreist for jobb i 9 måneder skifta jeg bare på senga to ganger. 🫢 Anonymkode: cf8b3...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvem tør å innrømme at de skifter på senga sjeldnere enn hver annen uke? Håper å se noen som tør stå for det for jeg vet at det er ikke slik at alle har tid og energi til å gjøre det hver uke! Anonymkode: cdbad...17c Jeg liker å gjøre en gang i uka, men kan bli 2-3 uker mellom i hektiske perioder og av andre grunner! Sikkert gått lenger og, men det kan jeg ikke huske 😅 Pleier å dusje eller bade på kvelden, så 🤷🏼♀️ Anonymkode: f80d3...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Del Skrevet 21. juni Bytter som regel annenhver uke, men av og til går det tre uker mellom skift Anonymkode: 2e11c...48f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Del Skrevet 21. juni Jeg gjør det. Jeg har ikke energi til det. Ikke alltid etter 4 uker heller. Jeg synes det er ekkelt, men orker ikke rett og slett. Ofte så bader eller dusjer jeg om kvelden men ikke hver dag. Anonymkode: a9959...8f2 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Del Skrevet 21. juni Går på tredje eller fjerde uka her, er usikker! Bytter i morgen Anonymkode: f9f7d...d07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Innrømmer lett at jeg skifter sjeldnere enn annenhver uke! Ikke svetter jeg og dusjer nesten hver kveld. Så tror ikke jeg dør av bakterier i mitt eget sengetøy. Anonymkode: 126b5...f60 Jo du svetter nok ca en halvliter pr natt, om du er normal. Anonymkode: 82bb6...5ed 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Del Skrevet 21. juni Går fort nærmere en måned i perioder hvor bare jeg bruker sengen. Ellers blir det skiftet ukentlig eller ved behov. Anonymkode: 7d95e...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13 Del Skrevet 21. juni Bytter sånn annenhver måned jeg. Er psykisk syk, så det meste henger på halv tolv. Men jeg sover alene og dusjer hver kveld, så det kunne absolutt vært verre. Anonymkode: 645c1...a43 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #14 Del Skrevet 21. juni 👋 mye sjeldnere her... Hadde ikke innrømmet det offentlig da. Anonymkode: 1fd3b...52e 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #15 Del Skrevet 21. juni Finnes det en regel om at man må skifte annen hver uke? Har det ikke noe å si om hva man driver med i senga, om man sover med eller uten klær, og hvor mange det er som sover i senga? Jeg sover alene, med truse på og er aseksuell. Må jeg skifte like ofte som de som er to, sover naken og har sex hver kveld i senga? Anonymkode: 8f9a7...d5b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 21. juni #16 Del Skrevet 21. juni Jeg skifter minst annenhver uke - det tar jo 5 minutter? Mye mer ork å f.eks. vaske badet... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. juni #17 Del Skrevet 21. juni Hvordan kan det være noe problem å innrømme det, når ingen vet hvem vi er uansett?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #18 Del Skrevet 21. juni Uanonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg skifter minst annenhver uke - det tar jo 5 minutter? Mye mer ork å f.eks. vaske badet... Skifter laken en gang i uka og dyne/putetrekk annenhver uke. Bruker nok 7 min fra jeg starter til nytt er på og vaskemaskina i gang. Null stress. Anonymkode: 629ce...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 21. juni #19 Del Skrevet 21. juni Jeg skifter minst en gang i uken, noen ganger bytter jeg laken etter noen få dager om jeg føler det er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #20 Del Skrevet 21. juni Uanonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg skifter minst annenhver uke - det tar jo 5 minutter? Mye mer ork å f.eks. vaske badet... Du er ikke i målgruppen for tråden min!! Anonymkode: cdbad...17c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå