Gå til innhold

Når sluttet du å telle ned timene til leggetid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke synd på meg for jeg valgte selv å få barn, men fytti som jeg misliker småbarnslivet iblant😬 Noen dager er bare... de kan ikke gå fort nok.

Hva gjør du for å få de dagene til å gå?

Anonymkode: d49e5...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke synd på meg for jeg valgte selv å få barn, men fytti som jeg misliker småbarnslivet iblant😬 Noen dager er bare... de kan ikke gå fort nok.

Hva gjør du for å få de dagene til å gå?

Anonymkode: d49e5...b26

Tar hun med ut en tur. Synes det er lettere å underholde henne ute. Holder meg mer aktiv og våken også. 

Anonymkode: bd9ff...102

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sjeldent etter at de ble 5 og 9. Så mulig etter at minste ble 4?

Anonymkode: 96077...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidvis teller jeg fremdeles ned til både 12åringen og 16 åringen skal legge seg 😂  Men generelt sett ble det vel mindre telling etter skolestart for da var det så innkjøpte rutiner at de var selvdreven med legging og tidspunkt. 

Men enig i hva andre skrev - prøv å gå ut - selv på ettermiddag/tidlig kveld. Godt for både deg og barnet. 

 

Anonymkode: a143c...fef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye mer fritid når de blir litt større og har med besøk hjem. Siste året i barnehagen her. Avhenger jo av hvem hun har med, noen må man følge mer med på.

Anonymkode: 9fac9...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det enda, jeg er 32

Anonymkode: 1b297...20b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble mange lange bad på ungene en periode - for å få tiden til å gå. Eller ut på lekeplassen.

Anonymkode: aa0f3...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Gjør det enda, jeg er 32

Anonymkode: 1b297...20b

Hehe, det er lov å se frem til egen leggetid også ja🥰

Anonymkode: d49e5...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller ikke ned noe. Koser meg med barna.

Anonymkode: 001dc...0c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ble mange lange bad på ungene en periode - for å få tiden til å gå. Eller ut på lekeplassen.

Anonymkode: aa0f3...cfb

Lange bad var det her også. To tette så jeg gikk rundt som en zombie og gledet meg til (etter) legging. Nå er de 6 og 7, og hverdagen er veldig fin, nå savner jeg dem egentlig. De kommer hjem, spiser middag og forsvinner ut med venner frem til kvelds. 

Anonymkode: f8bdc...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Teller ikke ned noe. Koser meg med barna.

Anonymkode: 001dc...0c9

Samme her. De få timene vi har sammen utnytter vi max 💙

Anonymkode: de6a7...2a4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telte aldri, men  enkelte kvelder var det godt når legging var innen rekkevidde. 

Anonymkode: 350bc...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke synd på meg for jeg valgte selv å få barn, men fytti som jeg misliker småbarnslivet iblant😬 Noen dager er bare... de kan ikke gå fort nok.

Hva gjør du for å få de dagene til å gå?

Anonymkode: d49e5...b26

aldri, velger man og få barn, så vil de alltid være der i alle fall til de blir eldre, min er yngste 11 år og de siste året har det kun vert venner, man må faktisk nyte den tiden, selvom den til tider er veldig slitsom.  de 2 største er 17 og 19 så de ser man bare sjeldenere

Anonymkode: 135b0...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida frem til leggetid går som regel heller for raskt, særlig i ukedager når de må i seng i tide fordi vi må opp tidlig neste dag. Men det har alltid hvert dager hvor jeg har telt ned, og det er det fortsatt nå som barna er 4 og 6. F.eks. i går, da mannen var på jobb og jeg hadde hodepine. 

Anonymkode: b71fd...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke synd på meg for jeg valgte selv å få barn, men fytti som jeg misliker småbarnslivet iblant😬 Noen dager er bare... de kan ikke gå fort nok.

Hva gjør du for å få de dagene til å gå?

Anonymkode: d49e5...b26

Sluttet å telle timene når barna flyttet ut. Sendte begge til vgs litt på avstand, så begge var ute av huset når de var 16.

Anonymkode: a4f3c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sluttet med det nå etter barnet sover gjennom natten, 18 måneder gammel. Nå har jeg overskudd til å vare helt til leggetid. Så ble det enda enklere da han begynte å gå, for da kan vi fordrive tiden med å utforske verden ute. 🥰

Anonymkode: 01f04...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...