Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nonstop1 skrev (6 minutter siden):

Jeg synes analsex er veldig usexy. For meg handler det om å stappe bæsj, og jeg greier ikke å få det ut av hodet mitt. Bæsj er naturlig, men jeg vil ikke ha det i sexlivet mitt.

Jeg kunne nok likevel prøvd det hvis mannen min virkelig vil det. Med strap-on. Men jeg vil ikke putte fingrene mine inn der, og jeg tviler egentlig på at det hadde blitt så bra for han heller fordi jeg tror min motvilje kunne ha lyst igjennom.

Herregud så ekkelt.  Det er  ingen som driver å stapper bæsj når de driver med analsex. Det er en annen fetish. Scat heter det. Når man har analsex så rengjør man først. Det er 0 bæsj.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa Gnom skrev (6 minutter siden):

Herregud så ekkelt.  Det er  ingen som driver å stapper bæsj når de driver med analsex. Det er en annen fetish. Scat heter det. Når man har analsex så rengjør man først. Det er 0 bæsj.

Ja jeg synes det er ekkelt. Det er bæsjens område. Som sagt greier jeg ikke å få det ut av hodet. Hjelper ikke om man vasker aldri så mye.

Har prøvd analsex på meg selv altså etter mannens ønske. Vasket så klart. Men det fikk meg ikke til å endre mening. Det er ikke noe jeg vil gjenta.

Respekterer at andre vil gjøre det. Bare ikke prøv å dra meg inn i det. (Jeg respekterer også de som driver med scat, bare jeg slipper å se eller være med på det).

Endret av Nonstop1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det en grense jeg har satt. Jeg bruker en finger inn der innimellom, og kan bruke plugg på han. Men strengt talt er jeg ikke så begeistret for analsex, det gjelder både å gi og få. Så det jeg gjør er kompromisset, for har funnet ut at det er det jeg kan være med på og fortsatt nyte sexen selv. Mer enn det vil jeg ikke, og det må han bare akseptere så lenge han er sammen med meg. 

Hvis din partner har så lite lyst at hun ikke engang vil prate om det, da syns jeg du bare skal respektere det og gå videre. 

Anonymkode: b9236...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest endel av svarene og ikke minst holdningene enkelte som svarer har, er jeg ufattelig glad for at jeg har den kona jeg har ❤️

Anonymkode: aeae0...0ea

  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri sagt man skal akseptere å gjøre noe man ikke ønsker. Sier bare at begrunnelsen for et nei ofte er begrunnet av fordommer og uvitenhet 

Anonymkode: 1e05e...474

Altså. Om man ikke liker popmusikk eller oliven, blir dette akseptert uten videre. Men Gud forby at en dame ikke liker noe seksuelt. Da er hun uvitende og full av fordommer, prippen og frigid. Hvor er logikken? Jeg tenner ikke på hårete, mannlige rompehull (ikke på kvinnelige heller, for den saks skyld). Derfor vil jeg ikke ha noe med mannens rompehull å gjøre. Hvordan er dette fordommer og uvitenhet? Hva er det konkret jeg ikke vet? At mannen var prostata og G-punkt? Det vet jeg. Likevel tenner jeg ikke på rompa hans. 

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Etter å ha lest endel av svarene og ikke minst holdningene enkelte som svarer har, er jeg ufattelig glad for at jeg har den kona jeg har ❤️

Anonymkode: aeae0...0ea

Bare fordi dama ikke ønsker å pule mannen i ræva, betyr det ikke at hun har dårlige holdninger. Mener du at menn har dårlige holdninger hvis de ikke vil bli bæsjet i munnen av dama eller slikke henne når hun har mensen? 

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (53 minutter siden):

Herregud så ekkelt.  Det er  ingen som driver å stapper bæsj når de driver med analsex. Det er en annen fetish. Scat heter det. Når man har analsex så rengjør man først. Det er 0 bæsj.

Det er alltid risiko for bæsj. Hadde du hatt erfaring med analsex, ville du ha visst det. Man får aldri en tarm helt ren. I tillegg er analspyling skadelig hvis det gjøres for ofte.

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså. Om man ikke liker popmusikk eller oliven, blir dette akseptert uten videre. Men Gud forby at en dame ikke liker noe seksuelt. Da er hun uvitende og full av fordommer, prippen og frigid. Hvor er logikken? Jeg tenner ikke på hårete, mannlige rompehull (ikke på kvinnelige heller, for den saks skyld). Derfor vil jeg ikke ha noe med mannens rompehull å gjøre. Hvordan er dette fordommer og uvitenhet? Hva er det konkret jeg ikke vet? At mannen var prostata og G-punkt? Det vet jeg. Likevel tenner jeg ikke på rompa hans. 

Anonymkode: 765e2...466

Det er ikke noe problem å ikke like noe. Men når årsaken bak anvisningen er at hun tror menn som liker dette egentlig er homo, så er det kun fordømmer og uvitenhet, men det er da fullt lovlig det, men det sier jo en del om en person om man har slike holdninger. 

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke noe problem å ikke like noe. Men når årsaken bak anvisningen er at hun tror menn som liker dette egentlig er homo, så er det kun fordømmer og uvitenhet, men det er da fullt lovlig det, men det sier jo en del om en person om man har slike holdninger. 

Anonymkode: 1e05e...474

Men da får han skilles og finne seg ei dame som vil pule ham i ræva. Problemet løst. Hvorfor bli hos ei dame han ikke passer sammen med, og fortsette å mase?

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da får han skilles og finne seg ei dame som vil pule ham i ræva. Problemet løst. Hvorfor bli hos ei dame han ikke passer sammen med, og fortsette å mase?

Anonymkode: 765e2...466

"maste" på dama om å rimme henne jeg, men gjett hvem som maser mest nå? Ikke meg 😊

Men legger meg ikke så mye opp i hva han gjør, jeg sier bare at begrunnelsen bak et nei veldig ofte er pga fordommer

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den enkle grunn at han ikke ønsker det. I tillegg så føles det ikke rett for meg å gjøre det.

Jeg synes at man må respektere at partner sier nei. Mas vil nok heller gjøre at man mister tenningen. Dette er nok ting mange kvinner ikke tenner på. Det har ikke alltid noe med fordommer å gjøre, men at det ikke ligger i tenningsmønsteret. For min del blir det feil å være den "dominante", men at hva andre gjør hjemme hos seg selv bryr jeg meg lite om.

Anonymkode: 3b66a...aef

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

"maste" på dama om å rimme henne jeg, men gjett hvem som maser mest nå? Ikke meg 😊

Men legger meg ikke så mye opp i hva han gjør, jeg sier bare at begrunnelsen bak et nei veldig ofte er pga fordommer

Anonymkode: 1e05e...474

Alle har fordommer. Du har fordommer, jeg har fordommer. Og det er akseptert. Men ikke når ei dame har seksuelle fordommer. Da er hun et dårlig menneske.

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor det blir tolket som at man er «redd for å være dominant», kun fordi man ikke ønsker å ta mannen sin med strapon. Det blir veldig tydelig at det ikke respekteres at man ikke har lyst. Det er ikke sånn at alt jeg ikke har lyst til er fordi jeg er redd. Jeg ønsker ikke å stjele, men det har ikke noe med at jeg er red å gjøre. Jeg vil ikke jobbe som sykepleier, men ikke fordi jeg er redd. Jeg vil ikke ha wetsex, ikke fordi jeg er redd. Jeg vil ikke bli spyttet på under sex, eller bli kalt for hore. Det har ingenting med redsel å gjøre. Jeg er altså ikke redd for å være dominant, jeg ønsker ikke være det. Det kan også godt hende noen tar mannen sin analt uten å føle seg dominant. Jeg ville følt det, og det må jo være lov? Jeg har ikke lyst, man burde egentlig ikke måtte komme med masse gode grunner for hvorfor, også skal motparten sable ned grunnene. Det må holde med nei. Det å feie bort andres meninger med «dere er redde» er så utrolig respektløst. 

Anonymkode: 8d1f9...1c5

Det har nok mest å gjøre med at veldig mange direkte skriver ting som at de er redd for å føle seg dominant og at partneren er homo, eventuelt at de ikke klarer å se på ham som mann og slikt.

At man ikke tenner på det er en ærlig sak, men samtidig kan slikt endres. F.eks. er det sikkert mange menn som synes det er litt ekkelt å slikke (unaturlig er det også)

Selvfølgelig skal ikke en mann som ikke ønsker å slikke eller ha sex i andre posisjoner enn misjonær å måtte forklare seg, men samtidig kan det kanskje være lurt for en slik mann å prøve å være litt fleksibel for partneren sin, og kanskje prøve ting som ikke utelukkende er for egen nytelse....

Uten sammenligning for øvrig, så mener jeg at "jeg har egentlig ikke så veldig lyst" også er et ganske dårlig svar. Man gjør da mye man ikke har så veldig lyst til. Jeg kunne godt gjort noe jeg ikke i utgangspunktet tenner på for min kjære. Om hun har en sterk fantasi strekker jeg meg langt for å oppfylle den, og jeg har gjort mye som jeg gjør mest for partneren min sin del, og som jeg ikke hadde foreslått med ny kjæreste for min del.

Anonymkode: e394c...f53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker ikke å se mannen på alle 4 med rumpa i været, det ER avtennende

Anonymkode: 15bcf...004

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke vil, det er avtennende. Det er grunn nok.

Endret av SPOCA
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså. Om man ikke liker popmusikk eller oliven, blir dette akseptert uten videre. Men Gud forby at en dame ikke liker noe seksuelt. Da er hun uvitende og full av fordommer, prippen og frigid. Hvor er logikken? Jeg tenner ikke på hårete, mannlige rompehull (ikke på kvinnelige heller, for den saks skyld). Derfor vil jeg ikke ha noe med mannens rompehull å gjøre. Hvordan er dette fordommer og uvitenhet? Hva er det konkret jeg ikke vet? At mannen var prostata og G-punkt? Det vet jeg. Likevel tenner jeg ikke på rompa hans. 

Anonymkode: 765e2...466

Du har min fulle forståelse! Selv har jeg flere ganger opplevd at kvinner ønsker at jeg skal la dem dominere meg og ha meg til å slikke det hårete menshullet deres (!). Kan til nød stikke penis inn, etterfulgt av en skikkelig grundig vask.

Anonymkode: e394c...f53

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du har min fulle forståelse! Selv har jeg flere ganger opplevd at kvinner ønsker at jeg skal la dem dominere meg og ha meg til å slikke det hårete menshullet deres (!). Kan til nød stikke penis inn, etterfulgt av en skikkelig grundig vask.

Anonymkode: e394c...f53

Ja, gud så EKKELT 🤮

Anonymkode: 521eb...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er alltid risiko for bæsj. Hadde du hatt erfaring med analsex, ville du ha visst det. Man får aldri en tarm helt ren. I tillegg er analspyling skadelig hvis det gjøres for ofte.

Anonymkode: 765e2...466

Selvfølgelig vet jeg det. Vet ikke hvordan du har analsex,men de gangene jeg har det så dytter jeg ikke bæsj. Det var det jeg svarte på. At det kan forekomme rester av det er helt naturlig.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ønsker ikke å se mannen på alle 4 med rumpa i været, det ER avtennende

Anonymkode: 15bcf...004

Men hvilket tankegods fører til at du syntes det er avtennende. Kultur har utrolig mye å si for hva vi mener om noe, og hadde pegging vært mer normalisert, så er det ikke sikkert du hadde hatt de samme meningene. Se litt på ulike fordommer vi har blitt kvitt, men som på ett eller annet tidspunkt var "normale". F.eks menn som liker å ha sex med damer som er barberte nedentil er pedofile. Damer som har sex før eksteskapet er skitne. Damer som har korte skjørt er horer. Sex er unormalt å ha utenfor soverommet. Eller for å gå utenfor den seksuelle verden - damer hører hjemme på kjøkkenet. Damer skal tjene mannen, og ikke jobbe selv. 

På ene siden, selvfølgelig skal du få lov til å syntes noe er avtennende, spørsmålet er bare for kulturelt betinget det er, og om det er rettferdig mot den andre parten.

Ofte kommer det til meg et bilde om hvilke damer det er som sitter å svarer her. Ofte ser man for seg en sneversynt bygdedame i 50-årene som elsker å mate bygdedyret med fordommer og skam, og som har en mann som hun egentlig ikke vet hva egentlig vil, og som kanskje har sort belte i å slette browserhistorikk. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvilket tankegods fører til at du syntes det er avtennende. Kultur har utrolig mye å si for hva vi mener om noe, og hadde pegging vært mer normalisert, så er det ikke sikkert du hadde hatt de samme meningene. Se litt på ulike fordommer vi har blitt kvitt, men som på ett eller annet tidspunkt var "normale". F.eks menn som liker å ha sex med damer som er barberte nedentil er pedofile. Damer som har sex før eksteskapet er skitne. Damer som har korte skjørt er horer. Sex er unormalt å ha utenfor soverommet. Eller for å gå utenfor den seksuelle verden - damer hører hjemme på kjøkkenet. Damer skal tjene mannen, og ikke jobbe selv. 

På ene siden, selvfølgelig skal du få lov til å syntes noe er avtennende, spørsmålet er bare for kulturelt betinget det er, og om det er rettferdig mot den andre parten.

Ofte kommer det til meg et bilde om hvilke damer det er som sitter å svarer her. Ofte ser man for seg en sneversynt bygdedame i 50-årene som elsker å mate bygdedyret med fordommer og skam, og som har en mann som hun egentlig ikke vet hva egentlig vil, og som kanskje har sort belte i å slette browserhistorikk. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

Altså, får ikke kvinner synes at noe er avtennende? Hvorfor spør du ikke alle de hundrevis av mennene som synes damer med BMI over 22 er avtennende, at damer eldre enn 25 er avtennende osv? Er det bare menn som får ha sine seksuelle preferanser i fred? Kvinner er ikke skapt ene og alene for å tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...