Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har jeg sagt noe om legning? Tror ikke han  hadde blitt homofil over natten men kanskje fått lyst til å prøve med en ekte pikk. For er strap-on er vel ofte formet som en pikk, er den ikke? 

Anonymkode: ac2cf...c49

Støtter meg til at du trenger seksualundervisning

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Støtter meg til at du trenger seksualundervisning

Anonymkode: 1e05e...474

Mhm. Jeg ble heller ikke overbevist av det der.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

giphy(9).gif.3be4887faf2424739554bd53514bbc32.gif

Anonymkode: 19ab0...ec6

Ja, du kan jo søke opp betydningen av begrepet «Karen» også, når du først er i gang. 

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

giphy(9).gif.3be4887faf2424739554bd53514bbc32.gif

Anonymkode: 19ab0...ec6

Her er det vel du som høres mest Karen ut da😂

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er en fin grense her mellom å ville forstå for å komme nærmere sin partner og "å ville forstå" for å kverulere og vri på det som blir sagt for å endre det. Du skal være forsiktig med det siste. Man skal ikke ha mange dårlige erfaringer før man slutter å dele.

Endret av MuffinStud
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når kona hver gang har vist så tydelig og stor motvilje til å gjøre dette, og han etter tredje gang med samme svar tydeligvis fremdeles ikke egentlig aksepterer hennes absolutte grense på dette - jo, da er det uten tvil press/manipulering, selv om det ikke skjer ofte.

Første og andre gang han spurte var greit, men så tydelig hun er på at dette er noe hun ikke vil, da bikker det over i press/manipulering tredje gang han tar det opp. Og ikke noe tyder på at han er ferdig med å ta det opp heller.

Å fortsette å ta opp noe man vet er en absolutt grense for partneren for å få partneren til å gjøre noe denne ikke vil, det er manipulasjon og press. Og det er absolutt raskeste måten å få partner til å slutte å tenne på seg, og ødelegg sexlivet man har sammen. For etter flere slike spørsmål så vil det begynne å ligge mellom dem når de har annen sex, og det vil etterhvert ta knekken på lyst og sexliv.

Kona vet hva han vil, om hun skulle endre mening så må neste initiativ komme fra henne.

Anonymkode: ee3c4...359

Det var voldsomt så svart/hvitt da. Preferanser og dynamikk kan endre seg over tid. Det vet jeg alt om. Sexlivet vårt inneholder elementer jeg absolutt ikke hadde sett for meg for bare ett par år siden. Blant annet pegging. Jeg sier ikke at han skal presse saken ytterligere akkurat nå. Hun er åpenbart ikke komfortabel med det.  

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde du sagt det samme hvis en dame spurte 3 ganger på 3 år om giftemål eller barn hos en mann som absolutt ikke ville gifte seg eller ja barn? Nei, da hadde det blitt ansett som mas.

Anonymkode: 765e2...466

Det hadde jeg absolutt. Å diskutere barn og giftemål ca 1 gang i året for et etablert par er absolutt innafor, uansett hva utgangspunktet var.

Endret av myMa
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (17 minutter siden):

Her er det vel du som høres mest Karen ut da😂

200w(6).gif.a5afc4b909309e0cca02da7fc03e9076.gif

Anonymkode: 19ab0...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, du kan jo søke opp betydningen av begrepet «Karen» også, når du først er i gang. 

Anonymkode: 53636...9cf

If-My-Joke-Offend-You-Funny-Meme.jpg.b76d8e5ea0b6cb59d3abf612d5265d8d.jpg

Anonymkode: 19ab0...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?
Anonymkode: 521eb...17f

Hun tenner ikke på tanken.
Det er ikke noe som frister.
Ikke mer komplisert enn det.
Akkurat på lik linje med ting hun eventuelt foreslår som -du- ikke vil prøve.

 

Når det kommer til å like noe, preferanser eller tenne på noe, så er ikke det noe som kan forklares. Det er ingen objektiv sannhet eller årsak. Det er ikke noe som skal begrunnes og forsvares... og det gjelder både innenfor og utenfor soverommet:

Jeg liker for eksempel ikke sennep.
Hvorfor liker jeg ikke sennep spør du?
Fordi jeg syns det smaker vondt.
Hvorfor synes jeg det smaker vondt, spør du videre?
Fordi jeg syns det.

Det er ingen mer grunn enn det.
Det behøver ikke være mer grunn enn det.
Jeg har ingen interesse, lyst eller behov for å smake, forsøke eller prøve å like sennep.
JEG LIKER IKKE SENNEP. JEG VIL IKKE.

Og sånn er det med seksuelle handlinger også. Man trenger ikke begrunne dem. Det er ikke alltid noen annen årsak enn at man rett og slett ikke vil. Det må alle og enhver akseptere.

 

Hva du gjør videre med den informasjonen er opp til deg og hvor viktig det er å bli pegget. Er det et så stort ønske at dette er noe du bare mååå få utløp for, så får du ta en prat med kona igjen. Hvis det er så viktig for deg, så fortell henne det, på en god måte, og kom med eventuelle forslag til hvordan du kan få prøvd (som ikke involverer henne). Men vær forberedt på konsekvenser. Du stuper potensielt oppi et vepsebol og det er all sjanse for at du blir stukket. Ultimatum er ikke risikofrie.

Kan det være alternativer som du kan ha glede av? Analplugger, sex-leker med støtfunksjon osv, som også kan være akseptabelt for din kone at du prøve ut på deg selv?

Alternativt må du droppe pegging og leve med at det ikke er en ting du får oppleve.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

200w(6).gif.a5afc4b909309e0cca02da7fc03e9076.gif

Anonymkode: 19ab0...ec6

Haha, nettopp sånn du høres ut ja!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

If-My-Joke-Offend-You-Funny-Meme.jpg.b76d8e5ea0b6cb59d3abf612d5265d8d.jpg

Anonymkode: 19ab0...ec6

Dette bare bekrefter at det er et umodent menneske bak denne ab-brukeren. Ingen andre enn deg selv som settes i dårlig lys av dette 🙂

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

Der tror jeg nok flere heterofile kvinner ville sagt nei enn ja. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du spør henne på nytt og på nytt etter at hun har sagt tydelig nei, da presser du henne indirekte, du forsøker å presse henne til å gjøre noe hun klart har uttrykt at hun ikke ønsker å være med på. Du trenger ikke like at det er det du gjør, men det er det du gjør når du ikke respekterer et nei.

Hva andre har som seksuelle lyster bryr meg ikke, det har ikke særlig å si om en mann eller kvinne - såsant det er lovlig og man ikke bryter andres grenser eller forsøker å presse noen til å gjøre det man vil.

Jeg ser at du blir voldsomt provosert og forsøker å komme med personangrep. Da føyer det seg på listen over hva jeg mener det å ikke være en "ekte" mann er. Men dine seksuelle lyster har, som jeg allerede i forrige innlegg gjorde klart, ikke noe med det å gjøre - men holdningen din har noe med det å gjøre.

Igjen - enten aksepterer du at dette er noe hun ikke ønsker som en del av sitt/deres sexliv (og forstå at det ikke er en avvisning av deg som mann eller partner!), eller du må avtale at dere kan ha et åpent forhold akkurat på dette området, eller du bør gå fra henne om det å bli tatt med strapon er så viktig for deg.

Du må tåle å høre hva noen kvinner føler rundt det å skulle ta en mann med strapon. Jeg kan forstå at du blir skuffet og lei deg og føler deg avvist, men det har ikke noe med deg og deg som mann å gjøre - din kones svar har kun med hennes grenser å gjøre, hva hun er villig til og ikke, hva hun tenner på og ikke. Du ønsker vel ikke oppriktig at din kone skal gjøre noe seksuelt som hun absolutt ikke tenner på og ønsker å gjøre?

(Det siste spørsmålet ditt bør få en egen tråd, og alt annet om snømåking osv. blir bare svært så usaklig fra din side.)

Anonymkode: ee3c4...359

Du kan ikke si at han presser henne, når det er en ting han spør om bare én gang i året! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (13 minutter siden):

Haha, nettopp sånn du høres ut ja!

Hørte du bilde? Det er en gif, gif er uten lyd. Hvis du hørte det er du trolig psykisk syk. 

Anonymkode: 19ab0...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overrasket over svarene her. Skal det virkelig ikke mer til for å miste respekten for partneren sin? Trist. 

Jeg hadde helt klart gjort et forsøk hvis mannen min ønsket det. Og vært glad for at han var trygg nok på meg til å vite at jeg elsker han og respekterer han uansett ❤️

Anonymkode: 577ce...f4b

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette bare bekrefter at det er et umodent menneske bak denne ab-brukeren. Ingen andre enn deg selv som settes i dårlig lys av dette 🙂

Anonymkode: 53636...9cf

Who cares? Gå å knall en mann i ræva du, som du synes er så deilig.

Anonymkode: 19ab0...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (3 timer siden):

Dette. Det er i tillegg maksimalt avtennende å skulle være den dominante i en seksuell situasjon.

Ligger du bare på rygg og tar imot, du da? 🥱

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot åføke meg dominant/"mandig". Domanans er ikke kjønnet i mitt univers. 

Men jeg har noe mot bæsj/tvilsomme lukter. Det er voldsomt usexy. Derfor er det uaktuelt for meg.

Anonymkode: c99b8...707

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (16 minutter siden):

Ligger du bare på rygg og tar imot, du da? 🥱

På ingen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...