Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg ikke har lyst. Fordi det er ekkelt. Fordi mannen min ikke hadde vasket analen på forhånd. Fordi det er avtennnende. Fordi det for meg ingenting. Fordi sexlivet vårt hadde tatt slutt der og da.

Anonymkode: 953ac...e7b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

Jeg vil gjerne, han er litt usikker... Jobber med saken

Anonymkode: 9b927...e4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg ikke har lyst. Fordi det er ekkelt. Fordi mannen min ikke hadde vasket analen på forhånd. Fordi det er avtennnende. Fordi det for meg ingenting. Fordi sexlivet vårt hadde tatt slutt der og da.

Anonymkode: 953ac...e7b

Fortell mer om hvordan det er å bo sammen med en mann som ikke vasker seg 🤭

Anonymkode: 521eb...17f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

Vi har forskjellige fetisher... Greit nok at hun ikke vil, men jeg er enig i at hun kunne forklart hvorfor og om det er en årsak det går ann å gjøre noe med. 

Personlig syntes jeg det bare er moro. Du får tilfredsstilt en mann på en helt unik måte med pegging. Du har aldri sett en mann sprute og stønne så mye som når du treffer "punktet". 

Ingenting med homofili å gjøre. Mannen har prostata der, blir den stimulert får mannen en orgasme som føles anderledes ut og som ofte er kraftigere. Om Gud ikke ville at vi skulle drive med rumpelek hadde han ikke gjort det så digg 

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvis du ikke er en ekte mann, så er det fordi du ikke respekterer de seksuelle grensene din kone har uten å forstøke å "overbevise" henne. Det er seksuelt press, og manglende respekt for hennes grenser. Hun har vært tydelig med deg om at dette ikke er noe hun vil gjøre, da må du akseptere det, avtale med henne at dere kan ha et åpent forhold - eller gå fra henne, om dette er så viktig for deg.

Anonymkode: ee3c4...359

Det å utfordre hverandre litt til å pushe grenser kan like gjerne bli gjort på en respektfull måte. Så lenge man er trygge på hverandre i utgangspunktet. Man skal selvfølgelig ikke prøve å tvinge igjennom noe, men det er lov å snakke om noe mer enn en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Var du til stede? Jeg har ikke presset henne. Svar heller på det spørsmålet jeg stilte — det spørsmålet din kommentar eller ditt patetiske forsøk å unngå å svare på — uten å noen ba deg å om å svare? 
 

Er jeg ikke ekte mann for ønske å bli penetrert i med en strapon av en kvinne?

kan vi også leke samme lek og si å hvis du ikke liker å motta oral er du ikke ekte kvinne eller hvis kan måke snø eller montere et blandebatteri — er du Elsa kvinne?

Kanskje du kan svare på spørsmålet hva er å være mann  — og hva er å være kvinne?

Anonymkode: 521eb...17f

Når du spør henne på nytt og på nytt etter at hun har sagt tydelig nei, da presser du henne indirekte, du forsøker å presse henne til å gjøre noe hun klart har uttrykt at hun ikke ønsker å være med på. Du trenger ikke like at det er det du gjør, men det er det du gjør når du ikke respekterer et nei.

Hva andre har som seksuelle lyster bryr meg ikke, det har ikke særlig å si om en mann eller kvinne - såsant det er lovlig og man ikke bryter andres grenser eller forsøker å presse noen til å gjøre det man vil.

Jeg ser at du blir voldsomt provosert og forsøker å komme med personangrep. Da føyer det seg på listen over hva jeg mener det å ikke være en "ekte" mann er. Men dine seksuelle lyster har, som jeg allerede i forrige innlegg gjorde klart, ikke noe med det å gjøre - men holdningen din har noe med det å gjøre.

Igjen - enten aksepterer du at dette er noe hun ikke ønsker som en del av sitt/deres sexliv (og forstå at det ikke er en avvisning av deg som mann eller partner!), eller du må avtale at dere kan ha et åpent forhold akkurat på dette området, eller du bør gå fra henne om det å bli tatt med strapon er så viktig for deg.

Du må tåle å høre hva noen kvinner føler rundt det å skulle ta en mann med strapon. Jeg kan forstå at du blir skuffet og lei deg og føler deg avvist, men det har ikke noe med deg og deg som mann å gjøre - din kones svar har kun med hennes grenser å gjøre, hva hun er villig til og ikke, hva hun tenner på og ikke. Du ønsker vel ikke oppriktig at din kone skal gjøre noe seksuelt som hun absolutt ikke tenner på og ønsker å gjøre?

(Det siste spørsmålet ditt bør få en egen tråd, og alt annet om snømåking osv. blir bare svært så usaklig fra din side.)

Anonymkode: ee3c4...359

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

myMa skrev (2 minutter siden):

Det å utfordre hverandre litt til å pushe grenser kan like gjerne bli gjort på en respektfull måte. Så lenge man er trygge på hverandre i utgangspunktet. Man skal selvfølgelig ikke prøve å tvinge igjennom noe, men det er lov å snakke om noe mer enn en gang. 

Men når man spør spesifikt om dette gjentatte ganger, og den andre viser så tydelig at dette er noe den absolutt ikke vil - da er det ikke respektfyllt å fortsette å spørre, da bikker det over i seksuelt press og manipulering. Grensen der er smal.

Det er også forskjell på grenser. Absolutte grenser skal alltid og uten unntak respekteres, uten å fortsette å spørre om det samme gang på gang.

Anonymkode: ee3c4...359

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Var du til stede? Jeg har ikke presset henne. Svar heller på det spørsmålet jeg stilte — det spørsmålet din kommentar eller ditt patetiske forsøk å unngå å svare på — uten å noen ba deg å om å svare? 
 

Er jeg ikke ekte mann for ønske å bli penetrert i med en strapon av en kvinne?

kan vi også leke samme lek og si å hvis du ikke liker å motta oral er du ikke ekte kvinne eller hvis kan måke snø eller montere et blandebatteri — er du Elsa kvinne?

Kanskje du kan svare på spørsmålet hva er å være mann  — og hva er å være kvinne?

Anonymkode: 521eb...17f

Forstår det kan være sårt og høre at så mange kvinner ikke tenner på det du tenner på, men det betyr selfølgelig ikke at det er noe gale med deg eller det du liker! Jeg tror ikke det er mange her som mener du ikke er mann på grun av dette, men de svarer nok ut i fra hva de ville følt rundt en slik situasjon. Det er egentlig ikke så relevant hva andre kvinner føler om det, for vi er jo alle forskjelige.

Men du skriver jo at du har tatt dette opp tre ganger nå og at din kone da skifter tema til noe helt annet en det dere "diskuterer". Det sammen med at du undersøker her hva som kan være grunen, høres ut som et rødt flag for meg! Nei betyr nei, det skal ikke diskuteres!!! Det høres ut for meg som om konen din er så klar det går an å bli på at dette ikke tenner henne, og da må du respektere det. Det vil si at du må slute og ta det opp og forvente at hun skal engasjere seg i tema. Hun vil ikke, og hun har likke mye ret til å ikke ville som du har til å ville. Hun vet jo at det er noe du ønsker, så om hun endrer seg i fremtiden så tar hun det nok opp med deg.

Jeg tror at når konen din er så avisende over så mange år, så bør du instille deg på at dette ikke er noe som kommer til å skje. Så enten må du forsone deg med et liv uten dette, ellers må du avslutte forholdet og lette etter noen andre. Det er ikke et alternativ å tvinge kona til noe hun ikke vil. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fortell mer om hvordan det er å bo sammen med en mann som ikke vasker seg 🤭

Anonymkode: 521eb...17f

😂😂😂😂😂😂😂😂

vel! Poenget mitt var bare at man må skylle analen før analsex. Noe han ikke har fysikk til å klare.

 

Anonymkode: 953ac...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men når man spør spesifikt om dette gjentatte ganger, og den andre viser så tydelig at dette er noe den absolutt ikke vil - da er det ikke respektfyllt å fortsette å spørre, da bikker det over i seksuelt press og manipulering. Grensen der er smal.

Det er også forskjell på grenser. Absolutte grenser skal alltid og uten unntak respekteres, uten å fortsette å spørre om det samme gang på gang.

Anonymkode: ee3c4...359

Han har nevt det 3 ganger på 3 år. Kanskje i håp om at ideen modnes litt. Det er vel neppe press eller manipulering. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

1.Fordi jeg hadde tenkt han ville ha sex med en mann.

 

2. Hadde følt meg mandig, jeg liker maskuline menn som ikke åpner rompa for meg stående på alle 4😬

MEN det er meg. Jeg tenker at dere er litt ulike seksuelt, så du må enten bare godta hun ikke ønsker dette eller lete etter nytt forhold der damen vil gjøre dette. Noen damer tenner på dette og.

Anonymkode: 5f7d1...958

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

Jeg gjør det ikke fordi han ikke har uttrykt noe ønske om det. Hadde han bedt om det kunne jeg saktens prøvd.

Anonymkode: 92d61...c24

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

myMa skrev (5 minutter siden):

Han har nevt det 3 ganger på 3 år. Kanskje i håp om at ideen modnes litt. Det er vel neppe press eller manipulering. 

Hadde du sagt det samme hvis en dame spurte 3 ganger på 3 år om giftemål eller barn hos en mann som absolutt ikke ville gifte seg eller ja barn? Nei, da hadde det blitt ansett som mas.

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

myMa skrev (3 minutter siden):

Han har nevt det 3 ganger på 3 år. Kanskje i håp om at ideen modnes litt. Det er vel neppe press eller manipulering. 

Når kona hver gang har vist så tydelig og stor motvilje til å gjøre dette, og han etter tredje gang med samme svar tydeligvis fremdeles ikke egentlig aksepterer hennes absolutte grense på dette - jo, da er det uten tvil press/manipulering, selv om det ikke skjer ofte.

Første og andre gang han spurte var greit, men så tydelig hun er på at dette er noe hun ikke vil, da bikker det over i press/manipulering tredje gang han tar det opp. Og ikke noe tyder på at han er ferdig med å ta det opp heller.

Å fortsette å ta opp noe man vet er en absolutt grense for partneren for å få partneren til å gjøre noe denne ikke vil, det er manipulasjon og press. Og det er absolutt raskeste måten å få partner til å slutte å tenne på seg, og ødelegg sexlivet man har sammen. For etter flere slike spørsmål så vil det begynne å ligge mellom dem når de har annen sex, og det vil etterhvert ta knekken på lyst og sexliv.

Kona vet hva han vil, om hun skulle endre mening så må neste initiativ komme fra henne.

Anonymkode: ee3c4...359

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det ofte er pga fordommer. At han egentlig er homo feks 

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde mistet respekten om mannen min stod på alle 4 med åpent rompehull og bedt meg penetrere  bæsjer'n hans.

Anonymkode: 19ab0...ec6

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Når kona hver gang har vist så tydelig og stor motvilje til å gjøre dette, og han etter tredje gang med samme svar tydeligvis fremdeles ikke egentlig aksepterer hennes absolutte grense på dette - jo, da er det uten tvil press/manipulering, selv om det ikke skjer ofte.

Første og andre gang han spurte var greit, men så tydelig hun er på at dette er noe hun ikke vil, da bikker det over i press/manipulering tredje gang han tar det opp. Og ikke noe tyder på at han er ferdig med å ta det opp heller.

Å fortsette å ta opp noe man vet er en absolutt grense for partneren for å få partneren til å gjøre noe denne ikke vil, det er manipulasjon og press. Og det er absolutt raskeste måten å få partner til å slutte å tenne på seg, og ødelegg sexlivet man har sammen. For etter flere slike spørsmål så vil det begynne å ligge mellom dem når de har annen sex, og det vil etterhvert ta knekken på lyst og sexliv.

Kona vet hva han vil, om hun skulle endre mening så må neste initiativ komme fra henne.

Anonymkode: ee3c4...359

Det er ikke alltid så svart/hvitt. 

Jeg "maste" kjæresten min om å prøve rimming, eller jeg spurte ihvertfall flere ganger iløpet av 1-2år. Grunnen for at jeg ikke ga meg er at jeg var veldig sikker på hun kom til å like det, og at motviljen egentlig handlet om at hun var usikker.

Og gjett hva, jeg hadde rett, hun elsker det, og nå er det hun som maser mest om det! Så noen ganger er det rett å prøve å overbevise partneren om å prøve noe, så lenge det blir gjort på en respektfull måte så klart. Men at det kan nok være en utfordrende balanse å få til det uten at det blir opplevd som mas 

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror jeg hadde mistet respekten om mannen min stod på alle 4 med åpent rompehull og bedt meg penetrere  bæsjer'n hans.

Anonymkode: 19ab0...ec6

Og noen mister respekten for voksne mennesker som ikke klarer å formulere seg på en voksen måte. Vi er alle forskjellige. 
Og forresten, hvor står det han han skal stå på alle fire? Er ikke bare doggy som er alternativet. Ikke er rumpehullet til et friskt menneske åpent heller.

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og noen mister respekten for voksne mennesker som ikke klarer å formulere seg på en voksen måte. Vi er alle forskjellige. 
Og forresten, hvor står det han han skal stå på alle fire? Er ikke bare doggy som er alternativet. Ikke er rumpehullet til et friskt menneske åpent heller.

Anonymkode: 53636...9cf

giphy(9).gif.3be4887faf2424739554bd53514bbc32.gif

Anonymkode: 19ab0...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (4 timer siden):

Du burde ha Seksualitetsundervisning. Det er ikke slik en legning fungerer.

Har jeg sagt noe om legning? Tror ikke han  hadde blitt homofil over natten men kanskje fått lyst til å prøve med en ekte pikk. For er strap-on er vel ofte formet som en pikk, er den ikke? 

Anonymkode: ac2cf...c49

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...