Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

svartkatt skrev (1 time siden):

Fordi det er en dominerende rolle. Jeg er ikke interessert i det, eller mannens anal.

Tenker du har spurt henne mer enn nok nå. Nå må du leve uten, eventuelt spør om hun tillater at du får prøve med andre, men det kan hende det faller i like dårlig jord.

Betyr å hver gang, mann og kvinne har penetrerende sex, da dominerer mannen over kvinnen - gjelder det også når kvinnen er på top (cowgirl)?

Anonymkode: 521eb...17f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg ser masse trist lesning om at det at en heterofil mann ønsker en prostata stimuli skal bli sett på som homofili eller at han er mindre mann. Alle menn har prostata om det er homo, hetero eller hva de måtte ønske og identifisere seg som og den kan gi dem en stimuli med orgasme. Vi må legge bak oss at dette er enn mann+mann ting. Jeg tro om noen få år vil dette være mer vanlig som generasjoner blir byttet ut. 
Analsex er ikke for alle, men ikke se ned på andre for at de ønsker andre ting, dette skaper tabu eller engstelse for å prøve nye ting.

tilbake til tema, jeg har fått dette ønsket fra min fuck friend. Og har lovet og innfri dette ønsket for ham, for jeg ønsker at han skal få den nytelsen han selv ønsker, på samme måte han strever etter å gi meg ønsket nytelse! Jeg liker å prøve nye ting og tenke litt utenfor boksen når det kommer til sex. Gleder meg til Mandag morgen når dette skal testes ut 😁

Kvinne 38

Anonymkode: b30ff...c8e

Jeg er enig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er "dominerende" at dama skal penetrere mannen. Dere damene som er så negative her: anser dere mannen deres for å være den dominerende part hver gang dere har penetrerende sex? Det synes jeg i så fall er en merkelig tankegang.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For der kommer det avføring ut, det lukter og er kvalmt. Ingenting skal føres inn der. Dessuten er det helt feil i mine øyne at kona skal stå bak der og prøve. Æsj. 

Anonymkode: 07389...96d

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri spurt. 
 

 

Anonymkode: d443c...169

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann selv.

Ærlig sak å ikke ha lyst til det, men dette med at mannen er homo etc. er jo helt syke ting å tro. Har for øvrig prøvd selv med dama (ikke med noen andre) og hun er bittelita og nett og jeg kan fortsatt legge henne i bakken med en hånd. Hun blir ikke mer maskulin av at hun ønsker å stimulere meg slik (prøvde en slags misjonær).

Her i gården blir det ikke mer fordi jeg ikke har noe spesielt utbytte av det, men jeg likte tanken, og det var intimt og fint. Nesten synd jeg ikke likte det bedre fysisk. Vi er heldigvis åpne begge to og gjør det meste som føles godt for begge...

Det er ikke noe mer unaturlig enn å slikke f.eks. Tunga har jo ingenting nært urinveiene til en dame å gjøre, men jeg liker det likevel, selv om det er "skittent". Om noen synes det er over kanten er det greit, men en slik partner hadde ikke passet med meg.

I 99% av sex vi har er jeg dominerende og hun liker å bli "brukt" og være "sexleketøy" for meg, men vi har prøvd dette også, uten at det endret noe i etterkant.

Anonymkode: e394c...f53

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror veldig mange kvinner danner et feilaktig bilde når de hører ordene strapon og pegging. Mange ser nok for seg at man trer inn i en mannlig eller dominant rolle. Det trenger det så absolutt ikke å være! Det kan være intimt, nært og fint. Ikke må man utføre det i doggy heller, vi bruker oftest misjonær hvor jeg også kan runke ham samtidig.

Jeg skjønner tankegangen, for jeg tenkte det samme. Så snakket vi mye om det og kom frem til hvordan vi kunne gjøre det på en måte som kjentes greit ut for begge. Det er jeg veldig glad for nå, for det har blitt en fin del av vårt sexliv.

Også er jo veldig mange skeptisk til anal generelt på grunn av avføring og bakterier. At det ikke nødvendigvis er strapon i seg selv, men det faktum at det omhandler anal.

Når det er sagt, så har din kone flere ganger sagt nei og da må du respektere det. Hun trenger ingen annen grunn enn at hun ikke ønsker, men jeg skjønner at du lurer på hvorfor når hun ikke vil snakke om det.

Anonymkode: 53636...9cf

Hei. Blir det fine orgasmer på han?

Anonymkode: a5ac1...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg hadde følt meg mandig, dominant og ekkel. Og hadde nok mistet respekten for han. Jeg er ikke interessert i analsex generelt

Anonymkode: ee444...7d2

Dette. Ikke interessert i noe analt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg ikke ville tatt på strap-on? 1. Han har ikke lyst til det. 2. Jeg har ikke lyst til det. Ingen problem her altså.

For deres problem, kan jeg foreslå analkuler? Buttplug? Noe du kan ordne selv?

Anonymkode: bee54...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanonym bruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er enig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er "dominerende" at dama skal penetrere mannen. Dere damene som er så negative her: anser dere mannen deres for å være den dominerende part hver gang dere har penetrerende sex? Det synes jeg i så fall er en merkelig tankegang.

Kan svare for meg selv;

ja, det gjør jeg.

Han løfter og slenger meg her og der, lugger meg og holder meg fast. Og jeg elsker det! 

Anonymkode: ee444...7d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi ut av rompa skal det komme bæsj. Rompa er ikke designet til å dytte noe inn. Bæsj er ikke noe jeg ønsker å ha som del av mitt sexliv.

Anonymkode: 765e2...466

Dette. Det er i tillegg maksimalt avtennende å skulle være den dominante i en seksuell situasjon.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hei. Blir det fine orgasmer på han?

Anonymkode: a5ac1...1f1

Ja, veldig sterke orgasmer, både med og uten stimuli av penis. 

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Dette. Det er i tillegg maksimalt avtennende å skulle være den dominante i en seksuell situasjon.

Han sier jo ingenting om at han ønsker å bli dominert? Strapon eller pegging er ikke ensbetydende med dominanse… det er så mye uvitenhet.

 

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan svare for meg selv;

ja, det gjør jeg.

Han løfter og slenger meg her og der, lugger meg og holder meg fast. Og jeg elsker det! 

Anonymkode: ee444...7d2

Er du sterk nok til løfte han opp, slenge han her  der og holde han fast? Personlig mener jeg å få kvinner kan dominere en mann og jeg synes dominerende kvinner være stort turn off. Synes det dog interessant hvor mange her er redde for akkurat det.
 

Hadde ikke forundret meg å dette er de samme kvinnene som ellers aldri er til stede i sitt feminine element og deltar i BDSM tråder her inne om hvor sykt det er å bli dominert. 
 

Ts. 

Anonymkode: 521eb...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, veldig sterke orgasmer, både med og uten stimuli av penis. 

Han sier jo ingenting om at han ønsker å bli dominert? Strapon eller pegging er ikke ensbetydende med dominanse… det er så mye uvitenhet.

 

Anonymkode: 53636...9cf

Hadde jeg vært interessert i å penetrere noen, hadde jeg valgt en kvinnelig partner.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg har det ingenting med å være maskulin eller dominant. Jeg finner dessverre analåpningen avtennene. For meg er rektum kun en utgangsport som jeg ikke finner noe glede ved hos meg eller andre. Mannen har heller aldri etterspurt dette. Det er kjedelig at man ikke får prostatastimuli so ønsket, men jeg klarer dessverre ikke å kombinere rumpe og sex. 

Anonymkode: 653ce...a24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, så jeg er ikke en ekte mann pga. jeg vil bli tatt med strapon og hva har dette med dominans å gjøre? 
 

Ts. 

Anonymkode: 521eb...17f

Hvis du ikke er en ekte mann, så er det fordi du ikke respekterer de seksuelle grensene din kone har uten å forstøke å "overbevise" henne. Det er seksuelt press, og manglende respekt for hennes grenser. Hun har vært tydelig med deg om at dette ikke er noe hun vil gjøre, da må du akseptere det, avtale med henne at dere kan ha et åpent forhold - eller gå fra henne, om dette er så viktig for deg.

Anonymkode: ee3c4...359

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg liker ikke det for som andre sier føler jeg meg for dominant. Å forøvrig liker jeg heller ikke så godt å være på topp ved sex heller, da jeg tenner mye mere på å være submissiv.

Anonymkode: 636fc...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du ikke er en ekte mann, så er det fordi du ikke respekterer de seksuelle grensene din kone har uten å forstøke å "overbevise" henne. Det er seksuelt press, og manglende respekt for hennes grenser. Hun har vært tydelig med deg om at dette ikke er noe hun vil gjøre, da må du akseptere det, avtale med henne at dere kan ha et åpent forhold - eller gå fra henne, om dette er så viktig for deg.

Anonymkode: ee3c4...359

Var du til stede? Jeg har ikke presset henne. Svar heller på det spørsmålet jeg stilte — det spørsmålet din kommentar eller ditt patetiske forsøk å unngå å svare på — uten å noen ba deg å om å svare? 
 

Er jeg ikke ekte mann for ønske å bli penetrert i med en strapon av en kvinne?

kan vi også leke samme lek og si å hvis du ikke liker å motta oral er du ikke ekte kvinne eller hvis kan måke snø eller montere et blandebatteri — er du Elsa kvinne?

Kanskje du kan svare på spørsmålet hva er å være mann  — og hva er å være kvinne?

Anonymkode: 521eb...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (59 minutter siden):

Hadde jeg vært interessert i å penetrere noen, hadde jeg valgt en kvinnelig partner.

Da svarer du heller det fremfor å dra inn dominanse, for pegging, eller penetrering i det store og hele, trenger ikke å ha noe med dominanse å gjøre. Ei heller legning for den saks skyld. 

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi ut av rompa skal det komme bæsj. Rompa er ikke designet til å dytte noe inn. Bæsj er ikke noe jeg ønsker å ha som del av mitt sexliv.

Anonymkode: 765e2...466

Lekker bæjs hele tiden ut av rompa di og mannens, må dere søke hjelp hos legen. 

Anonymkode: 521eb...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det om at jeg syns det er ekkelt. Liker ikke hårene, og ville vært redd for avføringsrester. Dersom han virkelig ønsket dette, og skylte endetarmen med vann først og dusjet osv kunne jeg ha prøvd.

Anonymkode: a9e38...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...