Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man trenger vel ikke gi en begrunnelse for at man ikke vil? Det holder at man ikke har lyst.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette. 

Jeg ville også opplevd det veldig avtennende å se min mann i en slik posisjon med rumpa i været. 

Anonymkode: 5c614...fe6

Kan jo fint gjøre det i misjonær da… veldig fin og nær stilling som hverken gjør kvinnen maskulin eller dominerende. 

I skje fungerer også fint. 

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke er en homofil mann.

Anonymkode: ed08e...8db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror veldig mange kvinner danner et feilaktig bilde når de hører ordene strapon og pegging. Mange ser nok for seg at man trer inn i en mannlig eller dominant rolle. Det trenger det så absolutt ikke å være! Det kan være intimt, nært og fint. Ikke må man utføre det i doggy heller, vi bruker oftest misjonær hvor jeg også kan runke ham samtidig.

Jeg skjønner tankegangen, for jeg tenkte det samme. Så snakket vi mye om det og kom frem til hvordan vi kunne gjøre det på en måte som kjentes greit ut for begge. Det er jeg veldig glad for nå, for det har blitt en fin del av vårt sexliv.

Også er jo veldig mange skeptisk til anal generelt på grunn av avføring og bakterier. At det ikke nødvendigvis er strapon i seg selv, men det faktum at det omhandler anal.

Når det er sagt, så har din kone flere ganger sagt nei og da må du respektere det. Hun trenger ingen annen grunn enn at hun ikke ønsker, men jeg skjønner at du lurer på hvorfor når hun ikke vil snakke om det.

Anonymkode: 53636...9cf

  • Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjernen av dette problemet er jo rollebyttet. Du ber henne om å ta en maskulin og dominerende rolle, noe de aller fleste kvinner ikke liker å gjøre.

Anonymkode: 90ea9...580

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere kjærester som har ønsket dette, og jeg har gjort det. Har ingenting i mot å gjøre det, syns det er pirrende. 

Anonymkode: 7c0e4...113

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

Veldig enkelt - FORDI JEG IKKE VIL.. Mer enn det trenger verken jeg eller andre kvinner/menn svare. Har man ikke lyst, så har man full rett på å si nei. Det trengs ikke forklares. Et nei er nei. 

Du tenner kanskje på det, men din kone gjør ikke. Så aksepter svaret du har fått. 

Anonymkode: 6917a...63b

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært villig til å prøve. Jeg tror det hadde blitt feil i mitt hode, men kan ikke si sikkert før jeg har prøvd. Jeg tror ikke det hadde fått meg til å føle meg maskulin men heller at han hadde fremstått som feminin. Vi begge ønsker å gi den andre nytelse så langt det går så å prøve hadde jeg gjort. Om det hadde vist seg at jeg ikke likte det så hadde det uansett ikke hatt en traumatiserende effekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over hvor mange kvinner som er redde for å føle seg maskuline. Trodde ikke kvinner var like redde for det som mange menn er for å føle seg feminine. Men tok tydeligvis feil der :ler:

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit fordi jeg ikke tenner på analsex og finner det heller frastøtende. Jeg vil ikke motta analsex, jeg vil ikke gi analsex.

Hvorfor respekterer du ikke din kones nei, Ts?

Ønsker du å beholde kona så må du respektere henne og de grensene hun har også når det kommer til sex. Det gjør du ikke nå, og det kan være begynnelsen på slutten av forholdet - der det det du vil?

Anonymkode: ee3c4...359

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ikke liker rumpevask først, og jeg liker ikke avføringsrester. Det skal bare en eller to små skyllinger til, men nei. Så det får han my sjeldnere enn han ønsker. 

Men ts, ikke press henne. Du får kjøpe deg en sugekoppdildo og leke litt i dusjen eller noe.

Anonymkode: 253e5...dde

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hadde blitt redd for at hadde likt det for godt og kanskje ble nysgjerrig på å prøve ekte vare.

Anonymkode: ac2cf...c49

Du burde ha Seksualitetsundervisning. Det er ikke slik en legning fungerer.

  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) 

Jeg var i samme situasjon, det kom veldig brått på for min del. At han ønsker dette, vi hadde anal av og til med meg. Noe jeg liker veldig godt av og til...kanskje 1 gang pr mnd. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle ta han, men hadde jo brukt fingre på han(med kondom på). Vi er renslige såklart!

Etter en stund så prøvd i strap-on der han var på rygg, god øyekontakt og kommunikasjon. Dette fungerte utrolig bra :) Så den stillingen er jeg komfortabel med nå. Så holder meg til den, å se han nyte det er også magisk :) Nå kommer han bare av det uten å onanere samtidig.

Anonymkode: b1ce7...2f9

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første - det er avtennende. For det andre føles det helt unaturlig for meg. Deretter føler jeg på ubehag, usikkerhet (er han homo?). Det byr meg imot da jeg synes det er både vulgært og perverst.  Det går langt utover mine grenser, jeg er "vanilje" og bruker ikke sexleketøy.

Beklager. 

Anonymkode: eaf87...7e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er ikke interessert i det, så ikke en problemstilling her, MÅ det være strap on? Jeg hadde ikke hatt noe problem med at mannen likte å bli stimulert i analen, men jeg har ikke noe lyst til å leke at jeg har pikk. Det blir rart og kleint. Kunne fint hjulpet han med dildo etc, men ikke at jeg skal ha strap on på. Kan det funke for dere begge om du heller prøver dildo eller but plug som hun fører inn med hånda?

Anonymkode: 268f7...516

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg rett og slett hadde kommet til å slutte å se på han som en mann! 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så jeg er ikke en ekte mann pga. jeg vil bli tatt med strapon og hva har dette med dominans å gjøre? 
 

Ts. 

Anonymkode: 521eb...17f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg ser masse trist lesning om at det at en heterofil mann ønsker en prostata stimuli skal bli sett på som homofili eller at han er mindre mann. Alle menn har prostata om det er homo, hetero eller hva de måtte ønske og identifisere seg som og den kan gi dem en stimuli med orgasme. Vi må legge bak oss at dette er enn mann+mann ting. Jeg tro om noen få år vil dette være mer vanlig som generasjoner blir byttet ut. 
Analsex er ikke for alle, men ikke se ned på andre for at de ønsker andre ting, dette skaper tabu eller engstelse for å prøve nye ting.

tilbake til tema, jeg har fått dette ønsket fra min fuck friend. Og har lovet og innfri dette ønsket for ham, for jeg ønsker at han skal få den nytelsen han selv ønsker, på samme måte han strever etter å gi meg ønsket nytelse! Jeg liker å prøve nye ting og tenke litt utenfor boksen når det kommer til sex. Gleder meg til Mandag morgen når dette skal testes ut 😁

Kvinne 38

Anonymkode: b30ff...c8e

  • Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

Min første tanke: Det er noe dominerende over meg som ikke jeg identifiserer meg seksuelt med og som antagelig ville oppleves veldig unaturlig for meg.

MEN jeg ville ha fortalt deg dette på en fin måte, og sagt meg mer enn villig til å prøve det allikvel. For kanskje jeg tar feil og kommer til å digge det😍

K47

 

Anonymkode: 9b6bf...5d6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...