Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Full respekt til menn som gjør dette, som tør å utforske seg selv på den måten ❤️

Om min mann spurte ville jeg såklart utforsket det med han, bare det at han spør om det er jo et stort skritt å ta. Da må man tenke seg godt om hvordan man svarer hvertfall. Kan ikke komme med "æsj" eller andre stygge kommentarer.

Anonymkode: b1ce7...2f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da må man tenke seg godt om hvordan man svarer hvertfall. Kan ikke komme med "æsj" eller andre stygge kommentarer.

Det er jeg helt enig.

Selvom jeg personlig ikke liker direkte stimuli av prostata og bare syntes det er ubehagelig, så hadde jeg jo ikke svart «æsj» osv om dama mi hadde sagt hun ville prøve det.

Da hadde jeg heller svart som det er, at akkurat det er noe som gir meg et ubehag. Da tipper jeg jo hennes lyst til å gjøre det ikke hadde vært der lenger.

Anonymkode: 2c1f4...29f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreslått det for mannen min og fått et veldig tydelig NEI i retur. Kom ikke på tale!

Så derfor vil jeg selvfølgelig ikke. Ikke noe stort savn for min del, det er ikke noe sol tenner meg i seg selv. Tenkte bare at prostata er erogen sone for mange menn. Men når han overhodet ikke har lyst faller jo interessen min også bort.

Anonymkode: 515fe...329

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 14.19):

Dette. 

Jeg ville også opplevd det veldig avtennende å se min mann i en slik posisjon med rumpa i været. 

Anonymkode: 5c614...fe6

😂 Jeg hadde også synes det var merkelig hvis lille meg sto foran min kjæreste der han hadde rompa i været og brettet ut rompeballene. Han har skikkelig sprettrumpe da,liker ta på den,men penitrere han nei takk. Det siste han ønsker er noe i ræva også så vi er enige.

Helt ok at noen liker det,men om akkurat din kjæreste ikke vil så må det respekteres. Bruk en dildo på deg selv.

Anonymkode: 5f7d1...958

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 15.45):

Ok, så jeg er ikke en ekte mann pga. jeg vil bli tatt med strapon og hva har dette med dominans å gjøre? 

Ts. 

Anonymkode: 521eb...17f

Altså nå spurte du "Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?". Du har fått flere svar. Da er det poengløst å bli butthurt (no pun intended) når kvinner svarer deg åpent og ærlig om hvorfor de ikke vil.

Du får enten finne deg en ny kvinne som er villig til å gjøre dette, leve uten, eller benytte dildo på deg selv når du onanerer. Folk har ulike preferanser og vil ikke din kone, eller de fleste kvinner, så skal de selvsagt få slippe.

Anonymkode: 46b70...5c6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det for meg er en vanvittig avtennende tanke å skulle kle på meg et falskt mannlig kjønnsorgan og ha sex som en mann. Det handler om min legning, min kjønnsidentitet og min seksualitet. 

Anonymkode: ca104...182

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk. Veldig avtennende. Kan gå med på finger i rumpa mens jeg suger han. 

Anonymkode: dcec4...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei takk. Veldig avtennende. Kan gå med på finger i rumpa mens jeg suger han. 

Anonymkode: dcec4...352

"Kan gå med på".....hva er det for et svar? Man gjør jo ting av lyst, ikke som en avtale hva man går med på..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg tipper mannen fantaserer om at det er en mann som tar han bakfra.

Anonymkode: 9074a...e0b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres homofilt ut.

For å være ærlig, hadde jeg som kvinne hatt en mann som tente eller ønsket å prøve det hadde jeg tenkt over mulighet over at han kan være homofil eller bifil.

Straighte menn som tenner på kvinner ønsker ikke å prøve slikt. Det er en seksuell preferanse hvor man fantaserer om å bli tatt bakfra av en annen mann. 

Anonymkode: 598ea...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres homofilt ut.

For å være ærlig, hadde jeg som kvinne hatt en mann som tente eller ønsket å prøve det hadde jeg tenkt over mulighet over at han kan være homofil eller bifil.

Straighte menn som tenner på kvinner ønsker ikke å prøve slikt. Det er en seksuell preferanse hvor man fantaserer om å bli tatt bakfra av en annen mann. 

Det stemmer ikke. Anal stimuli for menn trenger ikke ha noe som helst med homofili å gjøre, en mann som liker dette kan like gjerne være en 100% heterofil og maskulin mann. Selv ønsker jeg ikke prøve strap on, men liker anal stimuli, alikevel har jeg ikke en eneste gang fantasert om menn, og det er også helt utelukket. Så de begrunnelsene er bassert på fordommer og mangel på kunnskap 

Med det sagt så har alle rett til å ha de i referanser de har, og full respekt for at dette er utelukket for mange, men man kommer ikke unna at de begrunnelsene er basert på kunnskapsløftet 

Anonymkode: 1e05e...474

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To grunner: analsex er i seg selv motbydelig og avtennende. I tillegg vil en mann i denne posisjonen ikke lenger kvalifisere som en mann i mine øyne. Mao både veldig ekkelt og veldig lite mandig.

Anonymkode: 64879...881

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde dama syntes det var viktig å stimulere meg analt, så hadde vi hatt en utfordring.

Direkte stimuli av prostata er ubehagelig. Gir meg ingen nytelse i det hele tatt. Da kan jeg ikke la dama gjøre det, vare fordi hun syntes det er gøy.

I tillegg blir jeg ikke tent over tanken og visualiseringen av at dama knuller meg med en strap on. Tanken er turn off for min del.

Og dette hadde du behov å uttrykke deg om i et anonymt innlegg… 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og dette hadde du behov å uttrykke deg om i et anonymt innlegg… 🫠

Hadde vel samme behovet du har for å kommentere andre debattanter og ikke sak tenker jeg 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres homofilt ut.

Dette vitner om så mye uvitenhet….

En stor andel av menn generelt får nytelse av prostatastimuli. Mange heterofile menn får nytelse av det, men så finnes det også mange homofile menn som ikke får nytelse av det. Legning styrer hvilket kjønn man tenner på, ikke hvilken stimuli man får nytelse av. 

Menn som liker å bli tatt med strapon tenner oftest på KVINNE med strapon, ikke på penis. 

…..

Og hvorfor tror så mange her inne at strapon kun kan brukes i doggy hvor mannen «strutter med rumpa» mens han blir tatt bakfra? Dette kan gjennomføres i like mange stillinger som man kan med penis i vagina. Vår favoritt er misjonæren. Ingen av oss er fan av doggy under pegging. Han liker å se på og beføle meg, jeg liker å ha det nært og stimulere penis samtidig. 

Jeg er helt for at ingen skal gjøre seksuelle handlinger de selv ikke ønsker og mener at ingen skal presses til noe som helst. Likevel føler jeg at mange har et feil bilde av pegging (eller prostatastimuli) og hva det både innebærer og representerer. For nei, det habdler ikke om legning. Det trenger heller ikke å handle om dominans eller underdanighet. Det kan også være sensuelt og nært. 

Anonymkode: 53636...9cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å ta en mann med strap-on fordi det ikke tenner meg overhode. Jeg tenner på at mannen er maskulin og den som «styrer». 

Anonymkode: 8bbfb...ade

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min FF har ytret ønske om strap on (helst) eller dildo, altså at jeg skal bruke det på han. Han bruker div dildoer og analplugger på seg selv så han vet jo at han liker det. Jeg har foreløbig sagt nei men har brukt finger på han mens jeg har sugd han. Egentlig synes jeg det er litt spennende så vi får se hva som skjer, akkurat nå sees vi litt for sjelden til at jeg ønsker slike krumspring i senga siden jeg blir «tøffere» om vi har oftere sex. 

Anonymkode: f8924...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg hadde ikke klart å ta en mann med strap-on fordi det ikke tenner meg overhode. Jeg tenner på at mannen er maskulin og den som «styrer». 

Anonymkode: 8bbfb...ade

Dette! Jeg er veldig feminin både av utseende og tankegang, og det er helt utenkelig for meg å peise løs på en mann iført en strap-on. 

Anonymkode: 89bde...522

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt gjort det. Liker å se kjæresten min ha det bra. Jeg er ikke spesielt dominant heller, men tenner på at kjæresten min er tent.

Anonymkode: 3a18c...dd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...