Gå til innhold

Hvordan rengjør man skuffematte i kjøkken skuffer? 

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nettopp bestilt meg nytt kjøkken fra Epoq (Elkjøp) og det fulgte da med skuffematter til å legge inn i skuffene, disse har nå lagt på gulvet og blitt støvete og en del forskjellig rusk på og jeg sliter med å få de ordentlig rene igjen? Jeg forsøkte rengjøre de med å først tørke over med en tørr mikofiberklut også en våt mikrofiberklut med bare vann men det var ikke så lett å få de 100% rene? Noen som har forslag til bedre måter å rengjøre de på? 

Det er slike det er snakk om: https://www.elkjop.no/product/epoq-kjokken-og-vaskerom/kjokken-og-vaskeromsprodukter/skap-og-interior/skuffeinnredning/epoq-skuffematte-60cm-gra/E11000906062

Anonymkode: 47497...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta dem med i dusjen eller badekaret og spyl dem mens du gnikker med en oppvaskkost. Kanskje spraye på noe vaskemiddel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vasker de med Zalo og oppvaskkost.

Anonymkode: 31dcb...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha vaskemiddel på de der. Enten Zalo eller Jif spray eller hva du nå enn bruker, noe som er fettløsende. Spray de godt inn med det og gnikk med en klut eller fin svamp, gjerne i dusjen som brukeren over her sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme matter i kjøkkenskapene. Jeg tar dem ut med jevne mellomrom og skyller i varmt vann. Vasker over med Zalo, tørker av og legger på plass igjen 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har nettopp bestilt meg nytt kjøkken fra Epoq (Elkjøp) og det fulgte da med skuffematter til å legge inn i skuffene, disse har nå lagt på gulvet og blitt støvete og en del forskjellig rusk på og jeg sliter med å få de ordentlig rene igjen? Jeg forsøkte rengjøre de med å først tørke over med en tørr mikofiberklut også en våt mikrofiberklut med bare vann men det var ikke så lett å få de 100% rene? Noen som har forslag til bedre måter å rengjøre de på? 

Det er slike det er snakk om: https://www.elkjop.no/product/epoq-kjokken-og-vaskerom/kjokken-og-vaskeromsprodukter/skap-og-interior/skuffeinnredning/epoq-skuffematte-60cm-gra/E11000906062

Anonymkode: 47497...20f

Det står jo i linken din at de skal rengjøres under rennende vann? 

Anonymkode: f0b17...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...