AnonymBruker Skrevet 21. juni #61 Del Skrevet 21. juni Har flere kvinnelige venner og hadde ikke hatt noe i mot å hatt sex med en del av dei om jeg var singel selv.. men det betyr ikke at vennskapet er basert på ønske om å ha sex med dei (har avvist mer enn en av dei på fest der dei har vært rimelig direkte i sine ønsker så har egentlig inntrykk av at menn og damer egentlig ikke er så veldig ulike slik sett). Så for min del tenker jeg at selvsagt kan det godt ende at noen av dei har hatt lyst på eller har tenkt på hvordan det kunne vært å ha hatt sex med den andre men det betyr ikke at en ikke kan være venner selvom. Anonymkode: c9565...cd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #62 Del Skrevet 21. juni Som skrevet; jeg har ikke intensjoner om å droppe venner og det er han klar over. TS. Anonymkode: 237ad...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #63 Del Skrevet 21. juni Som kvinne er min erfaring at den ene parten alltid ønsker «mer» av den andre. Altså noe fysisk. Jeg har prøvd å være venner med menn. Det går ikke. De prøver seg stadig, og det er alltid forslag eller hint om noe fysisk. Har også hatt kjærester med «jentevenner» og det har ikke fungert fordi de har alltid vist seg til slutt, å være utro og fysiske med hverandre. Jeg godtok mye i de naive tyveårene mine som jeg som voksen kvinne over 40 aldri ville ha godtatt i dag for jeg vet mer enn det jeg gjorde i tyveårene… Det vil alltid komme noe fysisk mellom venner av motsatte kjønn. Anonymkode: 2cdbc...f08 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #64 Del Skrevet 21. juni 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg godtok mye i de naive tyveårene mine som jeg som voksen kvinne over 40 aldri ville ha godtatt i dag for jeg vet mer enn det jeg gjorde i tyveårene… Det vil alltid komme noe fysisk mellom venner av motsatte kjønn. Anonymkode: 2cdbc...f08 Nei, det vil ikke alltid det. Jeg har hatt flest mannlige venner gjennom mange mange år og det har aldri vært annet enn vennskap. Anonymkode: ecc4c...5fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #65 Del Skrevet 21. juni Dropp daten. Vennene dine er viktigere! Min eksmann var helt lik i datingfasen. Under ett år senere hadde han isolert meg fra alle. Han var sykelig sjalu og bare jeg var i nærheten av menn begynte han å mistenke at jeg var utro. Spar deg selv bryet og løp! Anonymkode: 04970...fd3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #66 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som skrevet; jeg har ikke intensjoner om å droppe venner og det er han klar over. TS. Anonymkode: 237ad...9d4 Bare pass på deg selv og ikke godta små forandringer over tid. Finn tilbake til tråden eller skriv det opp. Det begynner gjerne slik han har begynt med deg Anonymkode: 9832e...9c4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #67 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Som skrevet; jeg har ikke intensjoner om å droppe venner og det er han klar over. TS. Anonymkode: 237ad...9d4 Men det betyr ikke at det ikke kommer til å bli trøbbel med relasjonen deres. Dårlig stemning, surmuling osv. Og plutselig sitter du der og dropper venn etter venn fordi du ikke orker dårlig stemning med kjæresten. Anonymkode: 31e40...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #68 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 9.59): Jeg dater en utrolig flott mann og vi klaffer på mye. Dette er en mann jeg kan faktisk se en fremtid med og han mener det samme om meg. Problemet er; han godtar ikke venner av mannlig kjønn. Jeg har alltid hatt guttevenner fra jeg var ung og jeg har fortsatt noen mannlige venner. Han misliker dette sterkt og sier at det strider veldig mot prinsippene hans men han skal prøve å jobbe med det men kan ikke garantere noe… Jeg har sagt jeg ikke kommer til å droppe venner jeg har kjent i mange mange år. Han mener at kvinner og menn ikke kan være venner fordi av naturen sin side vil alltid menn noe mer.. Han sier det er et redflag at jeg har mannlige venner. Er det virkelig sånn? At menn alltid vil ha en baktanke? Selvom mange av de er i forhold og har barn? Anonymkode: 237ad...9d4 Så fint han sier det så tidlig så du kan pakke kofferten og løpe derfra så fort du kan. Når han blir tryggere i dette forholdet kommer han ikke til å bli noe med «skal jobbe med det». Ser for meg krangling hver eneste gang du skal møte andre, menn eller kvinner. Og hva ned ham da? Skal han aldri møte andre kvinner? Han vil jo tydeligvis hoppe til køys med alle kvinner han er med. Håper du innser at dette er et kjempetøft flagg, og du kommer deg bort med en gang. Anonymkode: 474ef...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #69 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, det vil ikke alltid det. Jeg har hatt flest mannlige venner gjennom mange mange år og det har aldri vært annet enn vennskap. Anonymkode: ecc4c...5fc Men selv om det ikke alltid skjer noe, så ville de fleste menn takket ja til sex, altså har de baktanker og det er ikke et ekte vennskap. Kjæresten min måtte lære dette på den tunge måten, nå er det lite mannlige venner igjen, de fleste er blokkert pga andre intensjoner enn vennskap og ekkel oppførsel Anonymkode: abd0f...993 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 22. juni #70 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 9.59): Er det virkelig sånn? At menn alltid vil ha en baktanke? Nope 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #71 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Som skrevet; jeg har ikke intensjoner om å droppe venner og det er han klar over. TS. Anonymkode: 237ad...9d4 Det som bekymrer meg er at om dere går videre med forholdet, og på tross av at det er med den felles forståelsen om at du ikke skal droppe noen vennskap, så kommer han sakte, men sikkert til å isolere deg fra de vennene han ikke vil at du skal ha. Først blir han sur når du skal møte de, så blir han sur etter at du har møtt de, så er han muggen, så skal han være med for å følge med, så blir han sur igjen, så krangler dere og slik går det, rundt og rundt. Helt til du merkre at det er mindre slitsomt å stå på ditt og heller takke nei til akkurat denne invitasjonen. Og så etter en stund så takker du nei til en til. Og slik går det, rundt og rundt. Og sakte, men sikkert har han fått deg til å droppe vennene dine likevel. Det er slik de gjør det. Har han den disgustinge sjalu-holdningen der fra bunnen av, så hjelper det ikke hva du gir beskjed om. Han kommer ikke til å endre grunnholdning sin. Det oser av sjalusi og lav intelligens. Det ender bare med at du kommer til å droppe vennene dine på en annen måte enn å droppe de tvert. Så da kan du jo heller være føre var og droppe han tvert. Anonymkode: 75d3c...ac3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #72 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 9.59): Jeg dater en utrolig flott mann og vi klaffer på mye. Dette er en mann jeg kan faktisk se en fremtid med og han mener det samme om meg. Problemet er; han godtar ikke venner av mannlig kjønn. Jeg har alltid hatt guttevenner fra jeg var ung og jeg har fortsatt noen mannlige venner. Han misliker dette sterkt og sier at det strider veldig mot prinsippene hans men han skal prøve å jobbe med det men kan ikke garantere noe… Jeg har sagt jeg ikke kommer til å droppe venner jeg har kjent i mange mange år. Han mener at kvinner og menn ikke kan være venner fordi av naturen sin side vil alltid menn noe mer.. Han sier det er et redflag at jeg har mannlige venner. Er det virkelig sånn? At menn alltid vil ha en baktanke? Selvom mange av de er i forhold og har barn? Anonymkode: 237ad...9d4 Utrolig flott? Han vil bestemme hvem som er vennene dine og påstår du vil være utro.. Anonymkode: 33322...99d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå