AnonymBruker Skrevet 21. juni #41 Del Skrevet 21. juni Skjønner at ferien har begynt! Anonymkode: adcbf...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 21. juni #42 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er ikke til å stole på. Å det å gjøre det når dere er i utlandet også, som kan føles enda mer ensomt når du ikke engang er hjemme i omgivelser hvor du kan dra til noen istede for å måtte være fanget med han videre etter et sånnt svik. Huff 🫂 Anonymkode: 579dd...60b Han kan jo gjøre hva som helst når hun ikke ser det? Ja tilliten er brutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #43 Del Skrevet 21. juni Du ville være kul- han synes garantert du er den kuleste dama han kan håpe på å være sammen med. Mission accomplished 🙌 Anonymkode: a8403...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #44 Del Skrevet 21. juni 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen ganger er det lett å se men her skjønte jeg det ikke. Hvordan så dere at det er trolling? Anonymkode: 3bd7c...331 53 minutter siden, Pippi Lotta said: Hvorfor må det være trolig? Uanset om det er trolig eller ikkesant, så skader det aldri å svare seriøst. Samme språk som andre trolletråder og temaet er typisk trolling. Anonymkode: 71652...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. juni #45 Del Skrevet 21. juni (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta det hardere med han? Eller overtenker jeg da dette er en strippeklubb? Anonymkode: f978e...e6c Det første punktet jeg tenker på er at det er rart at ingen av hans alarmklokker gikk, og at samvittighet og tillit ble kastet på havet. Det høres ut som det som skjedde var etterlengtet, og noe han søkte til. Og han viet deg ikke en eneste tanke, på tross for at du satt å så på. Det er jo helt krise å tenke på angående forholdet deres. Det andre punktet er at jeg forstår ikke at du lot dette tusle og gå ut i det uendelige. Så snart han tråkket over grensen så burde du tatt din hatt og gått, gjerne der du dro han med deg på tur ut. Dette er ikke noe som man finner seg i. Selv ikke fordi det er en strippeklubb i utlandet. Du burde vært knallhard da, men siden du ikke var det, så bør du være knallhard nå. Du må finne ut av hva som foregikk i hodet hans, og hva dette har betydning for dere. Og for å få det til så må du konfrontere han med oppførselen hans, og ikke finne deg i bortforklaringer, love-bombing som forsvarstale, taushet eller annet sprøyt. Endret 21. juni av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #46 Del Skrevet 21. juni Snu det helt om, det var en kvinne som valgte mannlig stripper. Kysset/klinte og slikket han på overkroppen......det ville blitt mye mer akseptert. Anonymkode: 8fdd2...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #47 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min samboer og jeg dro på strippeklubb i utlandet på ferie, kun for morroskyld. Det vi ikke visste var at det ikke var noe «show», men heller at hver av oss skulle velge hver vår dame å «henge» med. Min samboer valgte raskt uten å nøle. Jeg var ikke interessert i å velge noen dame (da jeg også er heterofil), men gjorde det fordi det var slik det fungerte her. Jeg ville også være en «kul» kjæreste for samboeren min. Hele kvelden bestod av at jeg så på at min samboer kline med hans dame, og blant annet masserte og slikket puppene hennes. Hun gav ham lapdance, og suget på nipplene hans. Det var forferdelig å se på, og ville bare forlate hele stedet. Han så ikke på meg en eneste gang, eller forsøkte å bekrefte om dette var ok for meg. Jeg ble svært såret. Etterpå har jeg sagt ifra at dette var over streken for min del, og han har beklaget seg og sier at han elsker meg. Ellers har det ikke blitt sagt så mye mer. Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta det hardere med han? Eller overtenker jeg da dette er en strippeklubb? Anonymkode: f978e...e6c Han elsker deg ikke.... Hans jævla tap, tenker jeg! Nå må du finne deg en som faktisk elsker deg!! Helt klart 100% Bull shot at han elsker deg.... Beklager, men det vet du. Neppe bare der han overser deg. ❤️ Anonymkode: 7c13a...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #48 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min samboer og jeg dro på strippeklubb i utlandet på ferie, kun for morroskyld. Det vi ikke visste var at det ikke var noe «show», men heller at hver av oss skulle velge hver vår dame å «henge» med. Min samboer valgte raskt uten å nøle. Jeg var ikke interessert i å velge noen dame (da jeg også er heterofil), men gjorde det fordi det var slik det fungerte her. Jeg ville også være en «kul» kjæreste for samboeren min. Hele kvelden bestod av at jeg så på at min samboer kline med hans dame, og blant annet masserte og slikket puppene hennes. Hun gav ham lapdance, og suget på nipplene hans. Det var forferdelig å se på, og ville bare forlate hele stedet. Han så ikke på meg en eneste gang, eller forsøkte å bekrefte om dette var ok for meg. Jeg ble svært såret. Etterpå har jeg sagt ifra at dette var over streken for min del, og han har beklaget seg og sier at han elsker meg. Ellers har det ikke blitt sagt så mye mer. Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta det hardere med han? Eller overtenker jeg da dette er en strippeklubb? Anonymkode: f978e...e6c Det er 100% groteskt. Anonymkode: 561ad...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #49 Del Skrevet 21. juni I et seriøst forhold, så gjør man ikke ting man ikke vil for å være kul. Det er sånn man gjør når man er tenåring og popularitet er viktigere enn å bli godtatt for den man er. Og så lurer jeg på. KAN det hende at han trodde du visste at det var horehus dere skulle på? At han trodde du visste hva som var greia, og at du synes det var greit? Anonymkode: 45efe...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #50 Del Skrevet 22. juni Veldig ugreit. Jeg hadde trengt en skikkelig samtale for å komme over dette, ellers ville dette hjemsøkt meg lenge. Og en regel om at dette gjør han aldri igjen! Anonymkode: e9d3e...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #51 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Snu det helt om, det var en kvinne som valgte mannlig stripper. Kysset/klinte og slikket han på overkroppen......det ville blitt mye mer akseptert. Anonymkode: 8fdd2...93f Min mann hadde dumpa meg tvert om jeg hadde gjort noe slikt. Med rette. Når man er i et forhold, kliner man ikke med andre mennesker. Anonymkode: 41cb7...375 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå