Gå til innhold

Min samboer klinte med stripper foran meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg dro på strippeklubb i utlandet på ferie, kun for morroskyld. Det vi ikke visste var at det ikke var noe «show», men heller at hver av oss skulle velge hver vår dame å «henge» med. Min samboer valgte raskt uten å nøle. Jeg var ikke interessert i å velge noen dame (da jeg også er heterofil), men gjorde det fordi det var slik det fungerte her. Jeg ville også være en «kul» kjæreste for samboeren min. 
Hele kvelden bestod av at jeg så på at min samboer kline med hans dame, og blant annet masserte og slikket puppene hennes. Hun gav ham lapdance, og suget på nipplene hans. Det var forferdelig å se på, og ville bare forlate hele stedet. Han så ikke på meg en eneste gang, eller forsøkte å bekrefte om dette var ok for meg. Jeg ble svært såret.

Etterpå har jeg sagt ifra at dette var over streken for min del, og han har beklaget seg og sier at han elsker meg. Ellers har det ikke blitt sagt så mye mer. 

Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta det hardere med han? Eller overtenker jeg da dette er en strippeklubb? 
 

Anonymkode: f978e...e6c

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var utro mens du så på. 

Anonymkode: 43168...abc

  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet er du ferdig med nå! Hvis ikke så kommer du garantert til å angre senere, da dette viser klart og tydelig hvilke ressurser som bor i han. INGEN, jeg gjentar: ABSOLUTT INGEN som elsker partneren sin gjør noe sånn som dette uten at det er snakket om på forhånd!

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, han VAR samboeren din.

Anonymkode: 43121...c25

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Min samboer og jeg dro på strippeklubb i utlandet på ferie, kun for morroskyld. Det vi ikke visste var at det ikke var noe «show», men heller at hver av oss skulle velge hver vår dame å «henge» med. Min samboer valgte raskt uten å nøle. Jeg var ikke interessert i å velge noen dame (da jeg også er heterofil), men gjorde det fordi det var slik det fungerte her. Jeg ville også være en «kul» kjæreste for samboeren min. 
Hele kvelden bestod av at jeg så på at min samboer kline med hans dame, og blant annet masserte og slikket puppene hennes. Hun gav ham lapdance, og suget på nipplene hans. Det var forferdelig å se på, og ville bare forlate hele stedet. Han så ikke på meg en eneste gang, eller forsøkte å bekrefte om dette var ok for meg. Jeg ble svært såret.

Etterpå har jeg sagt ifra at dette var over streken for min del, og han har beklaget seg og sier at han elsker meg. Ellers har det ikke blitt sagt så mye mer. 

Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta det hardere med han? Eller overtenker jeg da dette er en strippeklubb? 
 

Anonymkode: f978e...e6c

For en DRITTSEKK! Dump ham og aldri se deg tilbake!!!

Anonymkode: 4f3a8...83b

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke til å stole på. Å det å gjøre det når dere er i utlandet også, som kan føles enda mer ensomt når du ikke engang er hjemme i omgivelser hvor du kan dra til noen istede for å måtte være fanget med han videre etter et sånnt svik. 

Huff 🫂

Anonymkode: 579dd...60b

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaan for en forferdelig type, at du må ha disse mentale bildene av han. Æsj.

Anonymkode: 579dd...60b

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville dette forholdet vært over. Det er en betydelig forskjell på å dra på striper klubb for å se på stripping, evt få en lappdance og det ha befølt brystene og kline med en stripper osv.

For meg hadde ikke dette vært greit. Jeg er ganske sikker på at hadde det vært mannlige strippere på denne klubben og du gjorde det samme så hadde mannen reagert kraftig på det.

Dette er meget spesielt å gjøre foran sin partner uten at det var avtalt på forhånd at dette var greit. Og viss dette var måten han oppførte seg foran deg hvor ville grenset gått uten deg på en evt guttetur?

Anonymkode: be913...20d

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min samboer og jeg dro på strippeklubb i utlandet på ferie, kun for morroskyld. Det vi ikke visste var at det ikke var noe «show», men heller at hver av oss skulle velge hver vår dame å «henge» med. Min samboer valgte raskt uten å nøle. Jeg var ikke interessert i å velge noen dame (da jeg også er heterofil), men gjorde det fordi det var slik det fungerte her. Jeg ville også være en «kul» kjæreste for samboeren min. 
Hele kvelden bestod av at jeg så på at min samboer kline med hans dame, og blant annet masserte og slikket puppene hennes. Hun gav ham lapdance, og suget på nipplene hans. Det var forferdelig å se på, og ville bare forlate hele stedet. Han så ikke på meg en eneste gang, eller forsøkte å bekrefte om dette var ok for meg. Jeg ble svært såret.

Etterpå har jeg sagt ifra at dette var over streken for min del, og han har beklaget seg og sier at han elsker meg. Ellers har det ikke blitt sagt så mye mer. 

Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta det hardere med han? Eller overtenker jeg da dette er en strippeklubb? 
 

Anonymkode: f978e...e6c

Dere skulle ha snudd i døra da konseptet ikke var slik dere trodde. Nå har dere lært. Dette var åpenbart et bordell, ikke strippeklubb. Antagelig var målet til samboerens sin strippedame å få ham til å ha sex med henne og han fikk garantert spørsmålet men har sikkert holdt det skjult for deg.  

Hvem tok regningen etter besøket? Stripperen har sikkert tatt betalt for hver eneste bevegelse og kyss og regningen kommer ikke før etterpå. Mange som har blitt svindlet på denne måten og det mange skammer seg så de forteller ikke om det. Det var nok heller ikke meningen du skulle ha egen dame på den måten. Med mindre det er en lesbisk dame, så fungerte nok strippedama di mer som forsøk på avledning.

Svaret mitt baseres på egen erfaring å ha vært i tilsvarende ‘strippeklubb’ med eksen. De kaller det strippeklubb fordi det ikke er lov med bordell eller fordi bordell virker mer avskrekkende for mange. Og så kommer de inn, blir lokket og faller for fristelsen å ta den lengre likevel. I vårt tilfelle stakk ei dame av med eksen min og jeg ble forsøkt overtalt av en stripper dame til å få kurs i stripping i rommet ved siden av😳 Da hentet jeg eksen ut av armene på strippedans og dro ham med ut umiddelbar. Før vi ble hanket inn av en dørvakt som krevde regning for lapdans og kyss fra stripperen (han ikke hadde bedt om). Regningen kom på 180 euro… Så dette var ren svindel. Big time.  
 

Samboer fortalte meg at imens strippedama mi forsøkte å overtale meg til å delta på strippekurs…Så forsøkte hams dame å få ham til sengs..

Anonymkode: 9cbd3...f88

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere skulle ha snudd i døra da konseptet ikke var slik dere trodde. Nå har dere lært. Dette var åpenbart et bordell, ikke strippeklubb. Antagelig var målet til samboerens sin strippedame å få ham til å ha sex med henne og han fikk garantert spørsmålet men har sikkert holdt det skjult for deg.  

Hvem tok regningen etter besøket? Stripperen har sikkert tatt betalt for hver eneste bevegelse og kyss og regningen kommer ikke før etterpå. Mange som har blitt svindlet på denne måten og det mange skammer seg så de forteller ikke om det. Det var nok heller ikke meningen du skulle ha egen dame på den måten. Med mindre det er en lesbisk dame, så fungerte nok strippedama di mer som forsøk på avledning.

Svaret mitt baseres på egen erfaring å ha vært i tilsvarende ‘strippeklubb’ med eksen. De kaller det strippeklubb fordi det ikke er lov med bordell eller fordi bordell virker mer avskrekkende for mange. Og så kommer de inn, blir lokket og faller for fristelsen å ta den lengre likevel. I vårt tilfelle stakk ei dame av med eksen min og jeg ble forsøkt overtalt av en stripper dame til å få kurs i stripping i rommet ved siden av😳 Da hentet jeg eksen ut av armene på strippedans og dro ham med ut umiddelbar. Før vi ble hanket inn av en dørvakt som krevde regning for lapdans og kyss fra stripperen (han ikke hadde bedt om). Regningen kom på 180 euro… Så dette var ren svindel. Big time.  
 

Samboer fortalte meg at imens strippedama mi forsøkte å overtale meg til å delta på strippekurs…Så forsøkte hams dame å få ham til sengs..

Anonymkode: 9cbd3...f88

Skummelt! Det er overgreps tendenser og emosjonell mishandling til en grad? Svindel også ja, men at de forsøker å ødelegge livet til folk over penger, sykt. 

Anonymkode: 579dd...60b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som skjer når man velger å dra på et så idiotisk sted. Hvordan i huleste kom dere engang på tanken om å dra dit? Herregud altså

Anonymkode: 1f800...c42

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dere skulle ha snudd i døra da konseptet ikke var slik dere trodde. Nå har dere lært. Dette var åpenbart et bordell, ikke strippeklubb. Antagelig var målet til samboerens sin strippedame å få ham til å ha sex med henne og han fikk garantert spørsmålet men har sikkert holdt det skjult for deg.  

Hvem tok regningen etter besøket? Stripperen har sikkert tatt betalt for hver eneste bevegelse og kyss og regningen kommer ikke før etterpå. Mange som har blitt svindlet på denne måten og det mange skammer seg så de forteller ikke om det. Det var nok heller ikke meningen du skulle ha egen dame på den måten. Med mindre det er en lesbisk dame, så fungerte nok strippedama di mer som forsøk på avledning.

Svaret mitt baseres på egen erfaring å ha vært i tilsvarende ‘strippeklubb’ med eksen. De kaller det strippeklubb fordi det ikke er lov med bordell eller fordi bordell virker mer avskrekkende for mange. Og så kommer de inn, blir lokket og faller for fristelsen å ta den lengre likevel. I vårt tilfelle stakk ei dame av med eksen min og jeg ble forsøkt overtalt av en stripper dame til å få kurs i stripping i rommet ved siden av😳 Da hentet jeg eksen ut av armene på strippedans og dro ham med ut umiddelbar. Før vi ble hanket inn av en dørvakt som krevde regning for lapdans og kyss fra stripperen (han ikke hadde bedt om). Regningen kom på 180 euro… Så dette var ren svindel. Big time.  
 

Samboer fortalte meg at imens strippedama mi forsøkte å overtale meg til å delta på strippekurs…Så forsøkte hams dame å få ham til sengs..

Anonymkode: 9cbd3...f88

Glemte å svare på spørsmålet ditt ts. Selvfølgelig gikk samboeren din langt over streken og skulle ikke ha klint med stripperen. Dere skulle likevel ha pratet på forhånd om hva dere ville få ut av besøket på strippeklubb. Ohvertfall de fleste menn vet at strippeklubb ofte innebærer lapdans. Men at det da kanskje er vanligst å få tilbudet om det, ikke bli påtvunget. En lapdance er derimot sjeldent gratis og noe man må betale for utenom. Så dere burde avtalt at her skulle dere BARE SE ikke røre. Kanskje dere ikke hadde avtalt dette på forhånd? Det hadde heller ikke vi. Vi visste ikke hva vi gikk til og trodde vi skulle få se et enkelt lite strippeshow. Jrg ble også med for å være ‘kul kjæreste’, men ville selvfølge,ig aldri gjort det samme med min nye samboer. Nå har jeg lært.

Anonymkode: 9cbd3...f88

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere steder i utlandet tilbys det sexshow, helt lovlig er det ikke. På disse showene prøver de "ansatte" å involvere publikum og gjøre dem til deltagere. Jeg er ganske sikker på at mann får en ekstra regning med det mann har deltatt på. Slike steder drar mann ikke på med kjæresten uten å tenne på å dele partneren.

Din samboer har betalt for å motta seksuelle tjenester da som en over her skriver så skal disse damene ha betalt for det de gjør.

Anonymkode: be913...20d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, skikkelig ekkelt å betale for å slikke noens pupper, synes nå jeg. 

Det er faktisk ikke nødvendig å gå over dine grenser for å være en kul kjæreste. 

Anonymkode: 3bd7c...331

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har nok dere begge tabbet dere ut. 

For det første dro dere på strippeklubb uten å snakket godt nok gjennom mulige scenarioer. For det andre tok han seg vel mye til rette uten å konferer med deg. Han levde drømmen sin. Men du tok han med dit. Dette er et klassisk eksempel på elendig kommunikasjon. Her har nok mannen antatt at han fikk lov å tafse. Du stoppet han ikke, noe du burde gjort.

Dette er deres begge feil. Snakk sammen, og kom over det. 

Alle dere surmaga kjerringer som mener at hun bør forlate mannen er bare bitre damer som ikke har det så bra i livet. 

Anonymkode: e7570...8a4

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg og mannen trodde vi skulle på kino men plutselig hadde blitt fortalt at nei, det var et slangeshow, hadde vi bare gått. Han virker opportunistisk og du tafatt. 

Anonymkode: 4d444...fa8

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis jeg og mannen trodde vi skulle på kino men plutselig hadde blitt fortalt at nei, det var et slangeshow, hadde vi bare gått. Han virker opportunistisk og du tafatt. 

Anonymkode: 4d444...fa8

Her føler jeg for å forsvare dem litt. Man blir ganske overrumplet og vantro på sånne steder. Tar litt tid hva man skjønner hva som skjer og ting skjer svært fort. I tillegg (oftest med) alkoholrus.  I løpet av 5 min har mannen dama på fanget og puppene klint i trynet hans. Han føler gjerne det forventes ‘å være med på leken’ og tafser. Han skjønner ikke det egentlig er en prostituert, og tror det er en del av showet.

Så for å ta sammenligningen din. Det blir mer som å komme inn på en litt annerledes kino hvor filmen du tror du skal se starter for så ta en helomvending etter 5 min og gjøres om til et slangeshow i stedet😅

Anonymkode: 9cbd3...f88

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapdance er greit nok. Har ikke vært på strippeklubb mange ganger, men da jeg var der med kona fikk vi lapdance sammen 😅

Men å kline med en stripper synes jeg høres skikkelig sært ut og jeg synes det er rart at noen skulle ville gjøre det. Selv prostituerte pleier ikke gjøre det da det ikke finnes noen måte å beskytte mot sykdommer.

Anonymkode: f3d11...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?

Kjæresten min hadde gått fra stedet i sekundet han skjønte opplegget.

Hadde han gjort noe sånt foran meg hadde jeg mistet all respekt og tillit og avsluttet der og da.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...