AnonymBruker Skrevet 23. januar #61 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 2.25): Jeg synes du bør være ærlig om dette og så får den du skal være støttekontakt for bestemme om de ønsker deg som støttekontakt eller ikke. Jeg vet ikke hva kommunen sier ja eller nei til men tenker at ærlighet varer lengst. Anonymkode: de9d4...145 Ærlighet? De vil ikke spørre om dette. De vil be om vandel, som man da leverer. Det er en grunn til at enkelte ting blir foreldet. Om du visste hva folk har gjort tidligere, ville du blitt overrasket. Ts: Du får en bekreftelse fra jobb/skole som sendes politiet. Så vil de sende deg din attest i posten. Der står det "intet å bemerke" siden du har gått så lenge uten å bli dømt. Sedelighet og drap, stiller seg annerledes men kun det. Anonymkode: 6f01a...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #62 Del Skrevet 23. januar Ine Catrin skrev (7 minutter siden): Ja, det kan du. Så vidt jeg vet, "nullstilles" vandelen hvert 5 år så lenge du ikke har gjort noe. Jeg hadde vandel med bare 1 år fra det skjedde(narkotika) til jeg startet utdannelse som helsefagarbeider, og tok på meg støttekontakt oppdrag, var støttekontakt for samme mann i 4 år. De ba om vandel, men jeg var jo nykter og ikke kriminell lenger. Hør med politiet, åssen vandelen din er nå. Om ikke jeg har driti meg helt ut og svart på et 10 år gammelt innlegg, glemte og sjekke dato før jeg begynte og skrive 😅 Det gjorde du. Tråden er gammel og nå vekket til live.. Anonymkode: 6f01a...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine Catrin Skrevet 23. januar #63 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjorde du. Tråden er gammel og nå vekket til live.. Anonymkode: 6f01a...7dd Hehe, ja! Kanskje noen har funnet ut noe da. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #64 Del Skrevet 23. januar tror ikke det er noe vanskelig unastt, dem er så manko på støttekontakter så hvem som helst blir ansett der Anonymkode: 772a1...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå