AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Del Skrevet 20. juni Jeg har en veninne som i det siste har fortalt meg at hun hele tiden merker endringer på andres hud, at hun ikke tenker noe over det, men hun merker det ognoa seg bry med «oja se der har hun fått uren hud». Hun har også tidligere fortalt meg at en jente har fått mer kviser, og fortalt hvorfor min andre veninne har dårlig hud. Jeg har selv reagert dårlig på dette da jeg ikke støtter slik snakk om andre, men hun står veldig sterkt med sitt. I dag ble jeg ganske irritert da hun fortalte at hun kunne se på folk om de catfishet feks på Instagram bilder og realitet. Jeg sliter selv med litt dårlig hud og har vært åpen om det og. Mitt dilemma er da, skal jeg si ifra? Eller bare la det gå? Jeg merket i dag at det gikk innpå meg, og jeg syns det er ukomfortabelt å vite at min bestevenninne følger med på andre sin hud og jeg vil ikke gå rundt å tenke på at hun kanskje merker den ene nye kvisen min. Hun snakker heller ikke noe positivt om det, men nevner det her og der… hun har selv slettet med hud i 1 måned da hun gikk på en smell på P-stav, det resulterte med at hun ble veldig usikker på seg selv, hun har og nevnt at hun ikke ville at folk skulle tenke at hun catfishet i den perioden. Hun har fin hud nå, fordi hun har gått på antibiotika i 10 måneder. Hva gjør jeg?? Jeg vil at det skal gå over, men jeg vil ikke gjøre henne sint heller.. hjelp! Anonymkode: 56785...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 20. juni #2 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en veninne som i det siste har fortalt meg at hun hele tiden merker endringer på andres hud, at hun ikke tenker noe over det, men hun merker det ognoa seg bry med «oja se der har hun fått uren hud». Hun har også tidligere fortalt meg at en jente har fått mer kviser, og fortalt hvorfor min andre veninne har dårlig hud. Jeg har selv reagert dårlig på dette da jeg ikke støtter slik snakk om andre, men hun står veldig sterkt med sitt. I dag ble jeg ganske irritert da hun fortalte at hun kunne se på folk om de catfishet feks på Instagram bilder og realitet. Jeg sliter selv med litt dårlig hud og har vært åpen om det og. Mitt dilemma er da, skal jeg si ifra? Eller bare la det gå? Jeg merket i dag at det gikk innpå meg, og jeg syns det er ukomfortabelt å vite at min bestevenninne følger med på andre sin hud og jeg vil ikke gå rundt å tenke på at hun kanskje merker den ene nye kvisen min. Hun snakker heller ikke noe positivt om det, men nevner det her og der… hun har selv slettet med hud i 1 måned da hun gikk på en smell på P-stav, det resulterte med at hun ble veldig usikker på seg selv, hun har og nevnt at hun ikke ville at folk skulle tenke at hun catfishet i den perioden. Hun har fin hud nå, fordi hun har gått på antibiotika i 10 måneder. Hva gjør jeg?? Jeg vil at det skal gå over, men jeg vil ikke gjøre henne sint heller.. hjelp! Anonymkode: 56785...056 Vet du hva catfishing betyr? Det ser ikke slik ut. Men ja, du kan godt si ifra til hun venninnen din, at hun framstår som ganske usympatisk når hun driver og påpeker feil hos alle andre. Og du kan også si at det går inn på deg personlig, og det tror jeg ikke hun har tenkt over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Del Skrevet 20. juni Jeg har oppdaget at det også gjelder mange som feks går ned i vekt. Når de har blitt slanke, kan de bli veldig dømmende ovenfor overvektige. Egentlig litt usikker på hvorfor, men antar at det handler om at de har blitt ekstremt opptatt av vekt, frykter å bli sånn selv igjen og/eller blitt dømmende mot de som ikke har klart å gå ned i vekt når de selv har klart det. Antar at det samme gjelder din venninne rundt det med uren hud. Her har du jo faktisk prøvd å si i fra, uten at venninnen din tok til seg det du sa. Hvordan tenker du at du kan si i fra på en annen måte, som kanskje kan få henne til å virkelig lytte til deg? Anonymkode: ca5c1...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har oppdaget at det også gjelder mange som feks går ned i vekt. Når de har blitt slanke, kan de bli veldig dømmende ovenfor overvektige. Egentlig litt usikker på hvorfor, men antar at det handler om at de har blitt ekstremt opptatt av vekt, frykter å bli sånn selv igjen og/eller blitt dømmende mot de som ikke har klart å gå ned i vekt når de selv har klart det. Antar at det samme gjelder din venninne rundt det med uren hud. Her har du jo faktisk prøvd å si i fra, uten at venninnen din tok til seg det du sa. Hvordan tenker du at du kan si i fra på en annen måte, som kanskje kan få henne til å virkelig lytte til deg? Anonymkode: ca5c1...715 Jeg tenkte å kanskje sende henne en melding? Sånn at det står i ord, hun er flink til å avbryte når jeg prater med henne eller overhøre noe viktig Anonymkode: 56785...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå