ada@ Skrevet 20. juni 2024 #1 Del Skrevet 20. juni 2024 Har prøvd m flekkfjerner og Zalo i vaskemaskin, men flekken gikk ikke bort. Er på en hvit bluse. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Del Skrevet 20. juni 2024 Alkohol? Antibac, sprit? Hva slags hårfarge er det? Anonymkode: 50fed...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 20. juni 2024 #3 Del Skrevet 20. juni 2024 Bruk blusen som klut eller kast den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20. juni 2024 #4 Del Skrevet 20. juni 2024 Den blusen er nok tapt 🫤 bruker selv alltid oppbrukte t-skjorter når jeg farger i tillegg til kappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 21. juni 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juni 2024 Stor pike skrev (5 timer siden): Den blusen er nok tapt 🫤 bruker selv alltid oppbrukte t-skjorter når jeg farger i tillegg til kappe. Det gjør jeg også når jeg farger håret. Men skulle bare spraye kjapt rett før jobb og var uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 21. juni 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alkohol? Antibac, sprit? Hva slags hårfarge er det? Anonymkode: 50fed...88f Det er sånn L’Oréal spray som man kjøper i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #7 Del Skrevet 21. juni 2024 Sitronsåpe? Anonymkode: 885ea...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå