AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Del Skrevet 20. juni 2024 Jeg opplevde å plutselig se at noe skjer hjemme hos noen andre. Og så når jeg ringte så hadde jeg rett, og den eksakte tingen jeg så skjedde der og da, og jeg kunne beskrive hvem som var der, kunne ikke visst at det skjedde på noen måte. Hva er det for noe? Anonymkode: 55e11...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Del Skrevet 20. juni 2024 Er det "scrying" ? Anonymkode: 55e11...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Del Skrevet 20. juni 2024 Remote viewing må det vel være. 🤔 Anonymkode: 55e11...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4 Del Skrevet 20. juni 2024 Det du har opplevd her er klarsynte evner. Å være klarsynt betyr ikke at du bare ser ting i fremtiden. Du kan se ting både i nåtid og fortid å. Tid finnes ikke. Fremtid og fortid er nå Anonymkode: 884da...a4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå