AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Del Skrevet 20. juni I det siste har jeg blitt skikkelig uvel etter å ha spist sukker. Skjedde i dag, spiste en sjokolade og en stund etterpå ble jeg skikkelig svimmel, det svartnet for øynene og jeg fikk hjertebank. Måtte gå oglegge meg. Kobla ikke det med sukkeret med en gang, men senere spiste jeg en kanelboller og da skjedde det samme. Skikkelig ubehagelig. Noen som vet hva dette kan være? Bmi på 19.5 og normalt langtidsblodsukker, har nettopp målt. Anonymkode: 43e01...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Del Skrevet 20. juni Høres ut som blodtrykksfall, prøv å spise noe salt og drikk vann, og sjekk det ut med lege selvsagt Anonymkode: f3b8c...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Del Skrevet 20. juni Jeg blir dårlig av sukker, spiller ingen rolle hvor jeg får sukker ifra om det er frukt eller sjokolade. Har revmatisme og kjenner det verker og influensafølelsen kommer. Anonymkode: e4644...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg blir dårlig av sukker, spiller ingen rolle hvor jeg får sukker ifra om det er frukt eller sjokolade. Har revmatisme og kjenner det verker og influensafølelsen kommer. Anonymkode: e4644...3e0 Ja, er ikke begeistret for dette altså, for jeg eeeelsker sukker 😏 Anonymkode: 43e01...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Del Skrevet 20. juni Det var en DRØM da jeg kom til det punktet at jeg ble dårlig av sukker etter å ha vært sukkerjunkie i alt for mange år. Vente meg av i fjor med å gå cold turkey og leve helt sukkerfritt i tre måneder. Etter det så funker ikke sjokolade og boller lengre. Kan ikke ha mer enn et par biter før jeg blir kvalm og uvel. Før kunne jeg seriøst spise to store melkesjokolader uten å bli kvalm, hadde en skyhøy toleranse. Det viser bare at sukker er gift i for store mengder. Anonymkode: e1f63...cc1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var en DRØM da jeg kom til det punktet at jeg ble dårlig av sukker etter å ha vært sukkerjunkie i alt for mange år. Vente meg av i fjor med å gå cold turkey og leve helt sukkerfritt i tre måneder. Etter det så funker ikke sjokolade og boller lengre. Kan ikke ha mer enn et par biter før jeg blir kvalm og uvel. Før kunne jeg seriøst spise to store melkesjokolader uten å bli kvalm, hadde en skyhøy toleranse. Det viser bare at sukker er gift i for store mengder. Anonymkode: e1f63...cc1 Ja, kanskje det egentlig er en bra ting! Hvordan skjønte du at du ikke tåler sukker? Er f.eks druer og smoothie greit for deg eller er det også for mye sukker? Anonymkode: 43e01...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. juni #7 Del Skrevet 21. juni Jeg blir også dårlig og uvel etter å ha spist sukker og gjærbakst. Det smaker godt men er ikke verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Del Skrevet 22. juni Jeg må si meg enig i at jeg blir uvel av sukker etter å ha vært «avholdende» i noen måneder. Men det som er verre er at jeg blir like uvel av alle raske karbohydrater, om det er knekkebrød (type Wasa frukost), yoghurt, poteter i alle varianter, frukt, eller sjokolade og smågodt, er likegyldig. Jeg får kraftig hjertebank, generell uro og ubehag i kroppen av selv små mengder raske karbohydrat, uavhengig av type. Anonymkode: f5fdc...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå