Bagnus Skrevet 20. juni #1 Del Skrevet 20. juni Etter en lang og litt tøff vinter har jeg lyst til å kjøpe noe fint til kjæreste min. Ikke noe store greier. Max 1500 kroner. Trenger noen ideer. Hva kan være en fin sommergave som sier jeg er glad i deg💕 kjæresten min er 32 så vet dere det👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Del Skrevet 20. juni Du kjenner han best Anonymkode: 15a3c...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Del Skrevet 20. juni Noe han trenger til en hobby? Noe han trenger for å begynne med noe han ofte snakker om men aldri gjør? En øl og massasje etter jobb? Anonymkode: 47dcf...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Del Skrevet 20. juni Kan være en fordel å i det minste skrive kjønnet? Det er som oftest mer relevant enn alder... Gullsmykke? Billett til fotballkamp? Armbånd i lær eller sølv? Gavekort på tattovering? Time hos barberer? Billetter til konsert og tilby deg være barnevakt? Helgetur med hengekøye? Anonymkode: 3c883...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå