svartkatt Skrevet 20. juni 2024 #21 Del Skrevet 20. juni 2024 (endret) Har ikke peiling egentlig. Men har du noe offentlig på instagram eller facebook? Jeg hadde såvidt begynt å chatte med en på snap før han fant meg på instagram. Bruker nesten ikke appen til å dele noe, og det jeg har delt er stort sett diverse hobbyer. Mye strikking de siste årene. Og da sa han "byebye, orker ikke ei som strikker så mye". Som om jeg var omringet av garn, og ikke gjorde annet.. omtrent som en crazy catlady, eller yarnlady 😆 Endret 20. juni 2024 av svartkatt Glemte et ord 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #22 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er mann på 25 år, og forsøker å date via Tinder og andre apper. Strategien min er å sende dem en melding først, og så ha en samtale på ca. 5 meldinger frem og tilbake før jeg spør dem om de vil møtes. Hvis de sier ja så avtaler jeg konkret tid og sted og sier at vi kan holde kontakt på snap imens. Litt fordi det kanskje føles tryggere for dem på den måten siden de da får vite etternavnet mitt og har kontaktinfoen min utenom bare Tinder, men også fordi det er lettere å holde kontakt og kommunisere via snap. Der pleier jeg å holde kontakten ved å hovedsakelig sende snap frem og tilbake av hva jeg driver med (ofte jobb eller trening) eller selfies hvis de sender det. Det skjer dessverre svært ofte (4 ganger på rad nå) at mortparten avlyser daten. Man skulle nesten tro de finner en artikkel om at jeg er tidligere drapdsømt eller noe når de googler navnet mitt. Har noen tanker om hvorfor dette skjer så ofte, og kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje like ofte i fremtiden? Jeg skjønner at det å chatte litt lengre først kan være en idé, men hvor mange meldinger i så fall? Noe annet man kan gjøre? Anonymkode: d8cbf...0f2 4 ganger på rad her fra menn. Vet ikke om jeg gidder å prøve mer i år. Bortkasta tid. Anonymkode: e2641...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #23 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er mann på 25 år, og forsøker å date via Tinder og andre apper. Strategien min er å sende dem en melding først, og så ha en samtale på ca. 5 meldinger frem og tilbake før jeg spør dem om de vil møtes. Hvis de sier ja så avtaler jeg konkret tid og sted og sier at vi kan holde kontakt på snap imens. Litt fordi det kanskje føles tryggere for dem på den måten siden de da får vite etternavnet mitt og har kontaktinfoen min utenom bare Tinder, men også fordi det er lettere å holde kontakt og kommunisere via snap. Der pleier jeg å holde kontakten ved å hovedsakelig sende snap frem og tilbake av hva jeg driver med (ofte jobb eller trening) eller selfies hvis de sender det. Det skjer dessverre svært ofte (4 ganger på rad nå) at mortparten avlyser daten. Man skulle nesten tro de finner en artikkel om at jeg er tidligere drapdsømt eller noe når de googler navnet mitt. Har noen tanker om hvorfor dette skjer så ofte, og kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje like ofte i fremtiden? Jeg skjønner at det å chatte litt lengre først kan være en idé, men hvor mange meldinger i så fall? Noe annet man kan gjøre? Anonymkode: d8cbf...0f2 Ofte er det en test for å se hvordan du reagerer på avvisning. Blir du stille og sur og blokkerer vet de at det var rett å avlyse. Om du er snill og forståelsesfull når du svarer så får du en ny mulighet. Jeg pleier å sile ut ustabile mannfolk på den måten Anonymkode: f6dbf...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #24 Del Skrevet 21. juni 2024 Tipper du sender ut noen negative signaler i de snappene dine. Kanskje for mye selfier og trening slik at det virker som du er selvopptatt og ute etter sex Anonymkode: fea9d...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #25 Del Skrevet 21. juni 2024 Kanskje de finner ut på bakgrunn av snappene du sender at dere ikke har så mye til felles? Du bør sende noen meldinger hvor du viser interesse for å bli videre kjent med dem som person også, spørre om dagen deres o.l. Om du bare sender intetsigende snapper om ditt eget liv så vil de fleste miste interssen. Du må vise interesse for den du skal møte! Anonymkode: 4628a...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #26 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje de finner ut på bakgrunn av snappene du sender at dere ikke har så mye til felles? Du bør sende noen meldinger hvor du viser interesse for å bli videre kjent med dem som person også, spørre om dagen deres o.l. Om du bare sender intetsigende snapper om ditt eget liv så vil de fleste miste interssen. Du må vise interesse for den du skal møte! Anonymkode: 4628a...7d5 Enig med denne, TS. Lær deg å bli bedre på samtale, og plutselig virker 5 meldinger tullete lite. Husk, du skal skille deg ut fra de andre samlebåndsdaterne. Slutt å snappe bilder, med mindre det er noe som går an å diskutere rundt. Anonymkode: fac39...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #27 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg har akkurat prøvd tinder en periode (kvinne) og innså at det ikke er noe jeg vil ha i livet mitt. En fæl følelse av å shoppe partnere og jeg tror derfor så mange blir så kjipe der. Man kan bare avlyse som man vil, null forpliktelser. Virker som om mange bruker det som en selvtillitsboost og lite annet. Noen blir sikkert også nervøse før en date IRL og feiger ut. Nå er det sommer og masse muligheter til å treffe folk ute, jeg vil i hvert fall vente til vinteren før jeg evt orker nett-dating igjen. Anonymkode: b8a6e...035 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #28 Del Skrevet 21. juni 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er mann på 25 år, og forsøker å date via Tinder og andre apper. Strategien min er å sende dem en melding først, og så ha en samtale på ca. 5 meldinger frem og tilbake før jeg spør dem om de vil møtes. Hvis de sier ja så avtaler jeg konkret tid og sted og sier at vi kan holde kontakt på snap imens. Litt fordi det kanskje føles tryggere for dem på den måten siden de da får vite etternavnet mitt og har kontaktinfoen min utenom bare Tinder, men også fordi det er lettere å holde kontakt og kommunisere via snap. Der pleier jeg å holde kontakten ved å hovedsakelig sende snap frem og tilbake av hva jeg driver med (ofte jobb eller trening) eller selfies hvis de sender det. Det skjer dessverre svært ofte (4 ganger på rad nå) at mortparten avlyser daten. Man skulle nesten tro de finner en artikkel om at jeg er tidligere drapdsømt eller noe når de googler navnet mitt. Har noen tanker om hvorfor dette skjer så ofte, og kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje like ofte i fremtiden? Jeg skjønner at det å chatte litt lengre først kan være en idé, men hvor mange meldinger i så fall? Noe annet man kan gjøre? Anonymkode: d8cbf...0f2 Hei! 5 meldinger er for kort for min del. Da tenker jeg at jeg kjenner ikke personen godt nok for å velge bort venner, familie, jobb osv. Jeg kan gå med på det, men da må det være god oppfølging før daten der den som har invitert viser faktisk interesse for meg. Sendet melding, spør hvordan jeg har hatt det, sier at han ser fram til å treffe meg og høre om xxx. Sjekker at tidspunkt og sted passer fortsatt, osv. Betrygger meg. Jeg gidder ikke å være en tilfeldig treff fordi daten ikke hadde noe bedre å gjøre. Tips til hva man kan spørre-si: «Jeg ser fram til å møte deg. Er det noe du vil vite om meg før vi treffes?» Det handler ikke om antall meldinger, men at du viser deg som en som bryr deg og er til å stole på. Og sjekk hva du har på Google, ja. Anonymkode: d9b9f...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. juni 2024 #29 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er mann på 25 år, og forsøker å date via Tinder og andre apper. Strategien min er å sende dem en melding først, og så ha en samtale på ca. 5 meldinger frem og tilbake før jeg spør dem om de vil møtes. Hvis de sier ja så avtaler jeg konkret tid og sted og sier at vi kan holde kontakt på snap imens. Litt fordi det kanskje føles tryggere for dem på den måten siden de da får vite etternavnet mitt og har kontaktinfoen min utenom bare Tinder, men også fordi det er lettere å holde kontakt og kommunisere via snap. Der pleier jeg å holde kontakten ved å hovedsakelig sende snap frem og tilbake av hva jeg driver med (ofte jobb eller trening) eller selfies hvis de sender det. Det skjer dessverre svært ofte (4 ganger på rad nå) at mortparten avlyser daten. Man skulle nesten tro de finner en artikkel om at jeg er tidligere drapdsømt eller noe når de googler navnet mitt. Har noen tanker om hvorfor dette skjer så ofte, og kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje like ofte i fremtiden? Jeg skjønner at det å chatte litt lengre først kan være en idé, men hvor mange meldinger i så fall? Noe annet man kan gjøre? Anonymkode: d8cbf...0f2 Strategi og kvantitet. Tror mange gjør feil med det. Er kanskje umoderne med tror på det mer uventede og oppdage og utforske. Passer ikke med strategi og kvantitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #30 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg liker veldig godt å bli spurt ut tidlig. Å holde en samtale gående i evigheter uten å faktisk møtes, ser jeg på som bortkastet tid. Man blir bedre kjent over en kopp kaffe. Har også opplevd å ha god kjemi over melding med menn, men blitt skuffet når jeg faktisk møter dem og innser at kjemien ikke kan overføres til det virkelige liv. Når det kommer til å legge til folk på snap er jeg litt mer skeptisk. Jeg kan godt si ja til å legge hverandre til på snap, men snap er ganske upersonlig, og mange har en tendens til å ta særdeles lite flatterende selfier av seg selv og/eller bedrive selvskryt på et nivå jeg ikke er komfortabel med. Så av erfaring foretrekker jeg å møtes først, og om det går bra, la kommunikasjon gå over melding en stund før man går over på sosiale medier. Anonymkode: 09a30...fab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #31 Del Skrevet 21. juni 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker veldig godt å bli spurt ut tidlig. Å holde en samtale gående i evigheter uten å faktisk møtes, ser jeg på som bortkastet tid. Man blir bedre kjent over en kopp kaffe. Har også opplevd å ha god kjemi over melding med menn, men blitt skuffet når jeg faktisk møter dem og innser at kjemien ikke kan overføres til det virkelige liv. Når det kommer til å legge til folk på snap er jeg litt mer skeptisk. Jeg kan godt si ja til å legge hverandre til på snap, men snap er ganske upersonlig, og mange har en tendens til å ta særdeles lite flatterende selfier av seg selv og/eller bedrive selvskryt på et nivå jeg ikke er komfortabel med. Så av erfaring foretrekker jeg å møtes først, og om det går bra, la kommunikasjon gå over melding en stund før man går over på sosiale medier. Anonymkode: 09a30...fab Er så enig med deg! Når han spør om å møtes etter et par dager fremfor uker føler jeg fyren er handlekraftig og interessert. Også enig med at det er mer komfortabelt med snap etter daten og ikke før. Hadde du vært mann hadde vi sikkert kommet godt overens på tinder 😆 Anonymkode: f7c79...4d7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #32 Del Skrevet 21. juni 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Ofte er det en test for å se hvordan du reagerer på avvisning. Blir du stille og sur og blokkerer vet de at det var rett å avlyse. Om du er snill og forståelsesfull når du svarer så får du en ny mulighet. Jeg pleier å sile ut ustabile mannfolk på den måten Anonymkode: f6dbf...ae7 Hva er riktig måte å reagere på da? Hvis de avlyser uten noen god grunn og ikke foreslår nytt tidspunkt så tolker jeg det som at de ikke er interessert, og pleier bare å reagere med "OK" eller tommel opp eller lignende. Anonymkode: d8cbf...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 21. juni 2024 #33 Del Skrevet 21. juni 2024 Sender du dickpics eller hinter om sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #34 Del Skrevet 21. juni 2024 2 minutter siden, BobbySocks said: Sender du dickpics eller hinter om sex? Nei. Anonymkode: d8cbf...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #35 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg har slettet folk fra snap etter en tid fordi når de har tatt selfie så har de ikke lignet på bildene sine. Sletter ikke med engang etter så det skjønner at det er pga bildet, men lar det går en dag eller to. Anonymkode: f4312...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. juni 2024 #36 Del Skrevet 21. juni 2024 Tenk litt mindre samlebånd-strategi og se an med hver enkelt kontakt hva som er naturlig å spørre om og foreslå når. Fem meldinger, foreslå date, utveksle snap er ingen "one size fits all"-løsning, både mennesker og relasjoner er forskjellige. For en del er det nok enklere (særlig hvis de oppfatter deg som i overkant på) å si ja til et konkret date-forslag og så avlyse senere, heller enn å avvise i utgangspunktet. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er riktig måte å reagere på da? Hvis de avlyser uten noen god grunn og ikke foreslår nytt tidspunkt så tolker jeg det som at de ikke er interessert, og pleier bare å reagere med "OK" eller tommel opp eller lignende. Anonymkode: d8cbf...0f2 Og hvis den eneste responsen jeg fikk på en avvlysning var en tommel opp ville jeg neppe sett noen grunn til å ta noe initiativ til noe mer kontakt... De fleste vil jo helst bli møtt med et minimum av engasjement og og interesse, eller i det minste litt normal høflighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel2018 Skrevet 21. juni 2024 #37 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva er riktig måte å reagere på da? Hvis de avlyser uten noen god grunn og ikke foreslår nytt tidspunkt så tolker jeg det som at de ikke er interessert, og pleier bare å reagere med "OK" eller tommel opp eller lignende. Anonymkode: d8cbf...0f2 Samme her, jeg tolker det som at de har mistet interessen og gjør ikke noe med det. Jeg tenker at avlyser de og vil møtes igjen, så forslår man et nytt tidspunkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #38 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva slags råd var det? Anonymkode: f7c79...4d7 Å avlyse daten rett før for å teste reaksjonen til den man møter. Anonymkode: c3c54...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #39 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg hadde aldri møtt noen etter 5 meldinger . Lyser lang vei at du da bare er ute etter en ting. Anonymkode: d47a6...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. juni 2024 #40 Del Skrevet 21. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er mann på 25 år, og forsøker å date via Tinder og andre apper. Strategien min er å sende dem en melding først, og så ha en samtale på ca. 5 meldinger frem og tilbake før jeg spør dem om de vil møtes. Hvis de sier ja så avtaler jeg konkret tid og sted og sier at vi kan holde kontakt på snap imens. Litt fordi det kanskje føles tryggere for dem på den måten siden de da får vite etternavnet mitt og har kontaktinfoen min utenom bare Tinder, men også fordi det er lettere å holde kontakt og kommunisere via snap. Der pleier jeg å holde kontakten ved å hovedsakelig sende snap frem og tilbake av hva jeg driver med (ofte jobb eller trening) eller selfies hvis de sender det. Det skjer dessverre svært ofte (4 ganger på rad nå) at mortparten avlyser daten. Man skulle nesten tro de finner en artikkel om at jeg er tidligere drapdsømt eller noe når de googler navnet mitt. Har noen tanker om hvorfor dette skjer så ofte, og kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje like ofte i fremtiden? Jeg skjønner at det å chatte litt lengre først kan være en idé, men hvor mange meldinger i så fall? Noe annet man kan gjøre? Anonymkode: d8cbf...0f2 Siden det du gjør her ikke fungerer, kanskje du burde prøve å endre litt på strategien din. Ikke spør om date etter 5 meldinger, men hold samtalen gående i et par dager slik at dere klarer å bygge opp mer felles verdier, rekker å kjenne på kjemien og lager dere noe å prate videre om på date. Samt at du ikke spør om Snap, men forholder deg til appene inntil videre. Snap kan du spørre om etter date, eller vente på at hun spør deg. For øvrig er bildechat en stor felle, og særlig selfies. Èn ting er hva du sender bilde av, men også hvordan du sender, og nårtid og hvor ofte du sender. Faktisk lettere å la være med Snap. Greit nok at du skal være frampå, men det er kanskje det som er problemet ditt her, at du er for frampå. Og tvinger ting fram for tidlig. Som igjen gir kalde føtter og gjør det enkelt å avslå deg. Husk for øvrig på at du er ikke alene mann på disse appene, og mange har nok flere samtaler og dater pågående, så det er ikke sikkert at det er deg det er feil med. Det er lavterskel for dumping, ghosting og uhøflighet på datingsmarkedet. Endret 21. juni 2024 av Bombasi 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå