Gå til innhold

Hvorfor avlyser så mange daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann på 25 år, og forsøker å date via Tinder og andre apper. Strategien min er å sende dem en melding først, og så ha en samtale på ca. 5 meldinger frem og tilbake før jeg spør dem om de vil møtes. Hvis de sier ja så avtaler jeg konkret tid og sted og sier at vi kan holde kontakt på snap imens. Litt fordi det kanskje føles tryggere for dem på den måten siden de da får vite etternavnet mitt og har kontaktinfoen min utenom bare Tinder, men også fordi det er lettere å holde kontakt og kommunisere via snap. Der pleier jeg å holde kontakten ved å hovedsakelig sende snap frem og tilbake av hva jeg driver med (ofte jobb eller trening) eller selfies hvis de sender det. 

Det skjer dessverre svært ofte (4 ganger på rad nå) at mortparten avlyser daten. Man skulle nesten tro de finner en artikkel om at jeg er tidligere drapdsømt eller noe når de googler navnet mitt. Har noen tanker om hvorfor dette skjer så ofte, og kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje like ofte i fremtiden? Jeg skjønner at det å chatte litt lengre først kan være en idé, men hvor mange meldinger i så fall? Noe annet man kan gjøre?

Anonymkode: d8cbf...0f2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det samme som deg 3 ganger på rad, jeg går for å være ganske attraktiv og hyggelig og mennene blir kjempeglad når jeg takker ja. Så avlyser de rett før daten, enten avlyser de eller bare fjerner matchen uten å si ifra. Så nå har jeg deaktivert appen og håper å treffe noen irl i sommer. Jeg tror ikke det er noe galt med deg, tror det bare er kutyme på tinder dessverre. Det er ikke en app for følsomme mennesker som meg 😅

Anonymkode: f7c79...4d7

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, en liten ting jeg så nå som KAN ha noe med saken å gjøre. Mange jenter syns sikkert det er ok at du spør om snap, er jo tydelig du gjør det av omtenksomme grunner. Men jeg får kalde føtter når noen spør om snap før date grunnet dårlig erfaring med at de er useriøse da. Det er ikke sånn at jeg avlyser date hvis noen spør, men jeg liker ikke gi sosiale medier før treff. 

Anonymkode: f7c79...4d7

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg mange er skeptisk til date etter 5 meldinger, de fleste vil vel vite hvem de skal møte, noe man ikke gjør etter så få meldinger. Jeg har alltid snakket en del først, så jeg vet litt hva slags dame jeg skal møte, og ekstremt sjeldent noen har avlyst, noe som nok har litt å gjøre med at jeg inne inviterer før vi er tryggere på hverandre og jeg vet det er liten sjanse for avvisning 

Anonymkode: 0af03...34a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men, en liten ting jeg så nå som KAN ha noe med saken å gjøre. Mange jenter syns sikkert det er ok at du spør om snap, er jo tydelig du gjør det av omtenksomme grunner. Men jeg får kalde føtter når noen spør om snap før date grunnet dårlig erfaring med at de er useriøse da. Det er ikke sånn at jeg avlyser date hvis noen spør, men jeg liker ikke gi sosiale medier før treff. 

Anonymkode: f7c79...4d7

Jeg har alltid lagt til damene på snap før vi møtes, så kan ikke si jeg har Intrykk av at det er vanlig å være skeptisk til snap 

Anonymkode: 0af03...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bare flere på blokka..helt vanlig i dag å spille på flere hester...

Anonymkode: f53da...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være de fulgte «rådet» til hu derre dating eksperten på TV2? Jeg har selv opplevd at daten avlyser rett før 2 ganger i år. Tidligere har jeg aldri opplevd en avlyst date.

Anonymkode: c3c54...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

når de googler navnet mitt.

Hva kommer om de googler navnet ditt?

Anonymkode: 4c195...330

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan tenke meg mange er skeptisk til date etter 5 meldinger, de fleste vil vel vite hvem de skal møte, noe man ikke gjør etter så få meldinger. Jeg har alltid snakket en del først, så jeg vet litt hva slags dame jeg skal møte, og ekstremt sjeldent noen har avlyst, noe som nok har litt å gjøre med at jeg inne inviterer før vi er tryggere på hverandre og jeg vet det er liten sjanse for avvisning 

Anonymkode: 0af03...34a

Både jeg og venninner med erfaring fra tinder har foretrukket å bli spurt ut raskt. 

Anonymkode: f7c79...4d7

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan det være de fulgte «rådet» til hu derre dating eksperten på TV2? Jeg har selv opplevd at daten avlyser rett før 2 ganger i år. Tidligere har jeg aldri opplevd en avlyst date.

Anonymkode: c3c54...1c6

Hva slags råd var det?

Anonymkode: f7c79...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva kommer om de googler navnet ditt?

Anonymkode: 4c195...330

Profiler til LinkedIn, Facebook og Instagram. Ingenting øyvekkende på noen av dem.

Anonymkode: d8cbf...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dameme fra Tinder finner garantert en sjekkere mann de vil knulle/date før datoen du har avtalt date på. Unngå tinder.

Anonymkode: 99887...bfd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Både jeg og venninner med erfaring fra tinder har foretrukket å bli spurt ut raskt. 

Anonymkode: f7c79...4d7

Ikke min erfaring ihvertfall, de jeg har møtt har satt pris på å bli litt kjent først. Er nok derfor jeg aldri har hatt en dårlig date gjennom tinder, visste hva jeg gikk til, og selv om det ikke ble full klaff hver gang, så var det alltid hyggelig. Jeg tviler sterkt på at jeg hadde hatt så gode erfaringer med tinder om jeg hadde spurt folk ut etter ti minutter 

Anonymkode: 0af03...34a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig du har en bagasje som er offentlig å finne på Google, eller Facebook . Eller en lokalavis? Eller du har lavere utdanning enn de tenkte?

Anonymkode: 43b1e...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt at ved å gi all info på forhånd finner ultra picky damer noe de ikke liker på forhånd. Du ødelegger mystikken.

Anonymkode: 99887...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse profilene du har. Har du en jente bestevenn og dere er bare såååå nææær❤️❤️❤️

Anonymkode: 43b1e...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De dameme fra Tinder finner garantert en sjekkere mann de vil knulle/date før datoen du har avtalt date på. Unngå tinder.

Anonymkode: 99887...bfd

Sjekkere?? 

Anonymkode: 8020b...f7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri møtt en mann etter 5 meldinger, men jeg hadde ikke sagt ja heller, da

Anonymkode: d2154...05e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 setninger ca? Du burde heller bli litt kjent så du er sikker på at det er seriøse damer

Anonymkode: 84c48...3ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har møtt har jeg chattet med i en uke før evt date. Kjenner på hvordan chatten flyter og at vi har felles interesser og at det flyter naturlig. Ikke delt Snap eller messenger.

Ble noen kaffedates, noen litt mer seriøse og så møtte jeg kjæresten❤️ 

 

Anonymkode: 2620a...523

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...