AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Del Skrevet 20. juni Det er så mange sinte mennesker på dette forumet. Folk som skriver stygge ting (kaller folk dum, nek eller andre ting), tar på vei og tolker alt i verste mening og generelt er utrolig frekk i kjeften. Blir man sur av å henge på forum, eller hva er greia? Det er litt uforståelig, for jeg har hengt på babyverden en del det siste året også, og der er alle så veldig hyggelige med hverandre. Anonymkode: 98950...117 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Del Skrevet 20. juni Fordi kun de mest ulykkelige/mislykkede samles her inne. Anonymkode: c890c...e0b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 20. juni #3 Del Skrevet 20. juni Jeg tror det er fordi man sitter trygt bak et tastatur og kan kaste all eder og galle man egentlig vil kaste på verden ut til dette forumet, folk har en mulighet til å vise seg frem fra sin verste side uten konsekvenser. Jeg innbiller meg at de mest sinte/sure/slemme her inne, mest sannynlig er de som ikke mestrer livet så innmari godt ellers i livet og synes det er godt å blåse ut til andre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Del Skrevet 20. juni Jeg blir ganske sur av å sitte for mange timer på kvinneguiden, ja. Det er så mange dumme spørsmål, dumme svar, irriterende mennesker. Det er en destruktiv atferd jeg har, at jeg sitter her å scroller til det har ødelagt dagen. Anonymkode: 0cba3...96d 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi kun de mest ulykkelige/mislykkede samles her inne. Anonymkode: c890c...e0b Jeg er ikke hverken ulykkelig eller mislykket,men jeg forstår hva du mener. Det skjer noe med folk når de kan være anonyme. Selv de som har en profil velger jo innimellom å poste innlegg som anonym bruker. Anonymkode: efdd0...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 20. juni #6 Del Skrevet 20. juni Altfor mange meggete folk her. Bedrevitere som opptrer som moralens voktere uten å ha selvinnsikt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke hverken ulykkelig eller mislykket,men jeg forstår hva du mener. Det skjer noe med folk når de kan være anonyme. Selv de som har en profil velger jo innimellom å poste innlegg som anonym bruker. Anonymkode: efdd0...2ad Det jeg mener er at de lykkelige ikke har behov for å diskutere på et forum som kvinneguiden. Anonymkode: c890c...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Del Skrevet 20. juni Fordi det er folk her inne uten et snev av empati eller forståelse for andre og etter en konstant strøm av dem, orker du ikke gå rundt grøten lengre. Jeg blir bitchy rundt bitchy folk. Anonymkode: 1a686...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Del Skrevet 20. juni Jeg har det veldig bra i mitt liv, men jeg merker at jeg har mindre og mindre tålmodighet med idioti. Som jeg synes det er mye av på forum. F.eks at man formulerer en tråd slik at man kan fiske etter de svar man vil ha: "Må ALLE reise tre uker til syden hvert år?!" Eller folk som ikke forstår at folk er forskjellige og kan ha andre preferanser enn seg selv. Eller folk som er så full av fordommer at de dømmer et kjønn, halve jordens befolkning, bare utfra egne negative erfaringer. Osv. Anonymkode: 4695c...a6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg blir ganske sur av å sitte for mange timer på kvinneguiden, ja. Det er så mange dumme spørsmål, dumme svar, irriterende mennesker. Det er en destruktiv atferd jeg har, at jeg sitter her å scroller til det har ødelagt dagen. Anonymkode: 0cba3...96d Ja! Som jeg savner tiden før jeg fannt ut at kg ikke bare var legespørsmål og kjerrigråd, skulle ALDRI ha trykket på ikonet å sett de andre trådene 😭😭 Er så lei av megselv for å klikke inn her, på se og hør wtf, og alt annet bortkastet tid og drama uten grunn, og bare oppspinn påfunnet for å ragebaite folk. Blir så lei av mennesker som et resultat, ikke snille, triste ting og situsjoner, ønsker fortsatt andre godt. Men det er så mye drit, tror ikke jeg orker å høre ordet dating spesielt. Er så lei dating prat, vil avkoble hjernen og dra ut alt jeg har lest og få indre fred. Anonymkode: 1a686...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. juni #11 Del Skrevet 20. juni På et diskusjonsforum så vil man finne alle slags folk. Om man tar seg veldig nær av ting som skrives her inne, så er nok ikke dette et sted å være 😄 Men jeg opplever ikke folk som spesielt sure her inne 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. juni #12 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det jeg mener er at de lykkelige ikke har behov for å diskutere på et forum som kvinneguiden. Anonymkode: c890c...e0b Det er vel en litt lettvint konklusjon. Man kan leve et helt flott liv, men likevel la seg engasjere i diskusjoner på diverse fora. Jeg har alltid (sporadisk) brukt tid på debattforum siden internetts morgen fordi jeg synes det er interessant, irriterende, engasjerende, morsomt og alt mulig. Men det er nok mange som bruker forumet for å få ut egen frustrasjon og generell misnøye. Jeg er ikke alltid en solstråle selv, men i likhet med mange andre er det lett å la seg trigge av regelrett idioti og dermed føler behov for å påpeke dette. Hva folk vil karakterisere som idioti er jo selvsagt veldig individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Del Skrevet 20. juni Lett å være høy anonym. Det som skremmer meg ,er at det virker som de fleste har barn. Bare å tenke hvorfor man aldri får bukt med mobbing..gode læremestere. Anonymkode: 391cd...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Del Skrevet 20. juni Det er noen få som har som hobby å avspore, gjøre narr og plage andre. Det ser man når de henger seg opp i en filleting og ignorerer å svare på det tråden faktisk handler om. Heldigvis er det noen her inne som er ordentlige og reale som klarer å svare skikkelig uansett hva ts skulle finne på å skrive om. Anonymkode: 7d32b...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Del Skrevet 20. juni Karenguiden Anonymkode: 6e4bf...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Del Skrevet 20. juni Blir sure og frekke svar en negativ spiral? Jeg har besøkt KG i mer enn 15 år, men sjeldnere og sjeldnere med årene. Orker ofte ikke å logge inn en gang, når jeg ser hvor mye stygt andre skriver (og ikke bare til meg, blir nedstemt av poengløs hakking på andre brukere og). For rundt 15 år siden var det en del hyggelige folk her inne. Lurer på om miljøet her skremmer vekk en del sympatiske brukere, og så blir de frekke værende? Anonymkode: f8e8a...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solanum Skrevet 22. juni #17 Del Skrevet 22. juni Forumet er ikke aktivt moderert og har blitt et fristed for trolling og rage bait. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå