AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #41 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er du i tråden? TS søker åpenbart noen som ikke har trukket ned rullegardinen, låst døren og kastet nøkkelen… Anonymkode: fd574...a13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er av et behov for å høre at menn har lyst til å møte henne og at alt pratet om tenåringer ikke er ment fra alle menn. Anonymkode: 703f8...6ee Om dere leser flere innlegg i tråden, så vil dere se at det er flere her som sier at de er ferdige med menn. Men av en eller annen grunn, så var det tydeligvis veldig viktig å angripe meg, mens de andre fikk være i fred. Svaret på at TS sliter med å finne noen, kan nemlig være at mange kvinner i aktuell alder bare ikke er på markedet. Derfor er også slike svar relevante. Men slapp av, jeg forventer ikke at dere skal forstå det. Anonymkode: 576f9...570 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #42 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg er hjemme ☺️ Har nok med jobb og sønnen min, og når han sover kommer jeg meg uansett ikke ut Anonymkode: 3f95a...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #43 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Om dere leser flere innlegg i tråden, så vil dere se at det er flere her som sier at de er ferdige med menn. Men av en eller annen grunn, så var det tydeligvis veldig viktig å angripe meg, mens de andre fikk være i fred. Svaret på at TS sliter med å finne noen, kan nemlig være at mange kvinner i aktuell alder bare ikke er på markedet. Derfor er også slike svar relevante. Men slapp av, jeg forventer ikke at dere skal forstå det. Anonymkode: 576f9...570 Jeg er en kvinne på 30 som heller ikke er på markedet og har fortalt det i ulike settinger hvor noen har spurt, så forstår. Men siden du nevner, menn er sånn og sånn derfor vil jeg ikke, er det jo et ønske utifra misnøye med det du tror menn er, ikke ditt eget behov for å være alene, og da tolket jeg at du egentlig har et behov for at menn skal bry seg og sikkert også endre seg eller fortelle at de finner kvinner på egen alder attraktive. Anonymkode: 703f8...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #44 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er en kvinne på 30 som heller ikke er på markedet og har fortalt det i ulike settinger hvor noen har spurt, så forstår. Men siden du nevner, menn er sånn og sånn derfor vil jeg ikke, er det jo et ønske utifra misnøye med det du tror menn er, ikke ditt eget behov for å være alene, og da tolket jeg at du egentlig har et behov for at menn skal bry seg og sikkert også endre seg eller fortelle at de finner kvinner på egen alder attraktive. Anonymkode: 703f8...6ee Men om du ikke har det, så beklager jeg det. Trodde du ville menn skulle tenke over det å anse det som et tap. Anonymkode: 703f8...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #45 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 15.47): Jeg hadde et ufravikelig krav om å finne en kvinne som ikke baserte livet sitt på gamle eventyr, og helst tok avstand fra både religion, astrologi, og andre alternative ting. Nå sitter jeg her, med verste hallelujadamen, og har det egentlig veldig bra. Ufravikelig er bare veiledende. Anonymkode: b9c62...b09 Kloke ord. Det er bare dumt å være bastant. Det er mye godt i de aller fleste, om du bare er villig til å lete det fram. Anonymkode: 9d0a8...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #46 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om dere leser flere innlegg i tråden, så vil dere se at det er flere her som sier at de er ferdige med menn. Men av en eller annen grunn, så var det tydeligvis veldig viktig å angripe meg, mens de andre fikk være i fred. Svaret på at TS sliter med å finne noen, kan nemlig være at mange kvinner i aktuell alder bare ikke er på markedet. Derfor er også slike svar relevante. Men slapp av, jeg forventer ikke at dere skal forstå det. Anonymkode: 576f9...570 Fordi det var du som skrev mest dømmende, fordomsfullt og som skjærer alle over en kam. Altså omtrent halve populasjonen. Jeg har møtt kvinner som er spik spenna gærne, alt i fra sølvfoliehatt til mentale utfordringer. Men, jeg dømmer jo ikke alle kvinner utifra dette eller hva jeg leser på KG. Anonymkode: fd574...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 22. juni 2024 #47 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet dere menn egentlig hva dere vil? Først er det hundrevis av tråder om hvor stygge og grusomme kvinner blir med en gang de passerer 25. Verdiløst søppel, som ingen menn vil ha, og barn burde de i hvert fall ikke få, for de er alt for gamle. Og så skal plutselig jeg, som er 42, stille opp og føde barn 🙄 Anonymkode: 576f9...570 Jeg har aldri hevdet at jenter over 25 er verdiløst søppel. Poenget mitt var at kvinner i 40-årene også er rollemodeller for de som er yngre. En generell negativ holdning til familie, samboer og barn er ikke akkurat det i-land trenger for å beholde/øke fødselstallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #48 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fordi det var du som skrev mest dømmende, fordomsfullt og som skjærer alle over en kam. Altså omtrent halve populasjonen. Jeg har møtt kvinner som er spik spenna gærne, alt i fra sølvfoliehatt til mentale utfordringer. Men, jeg dømmer jo ikke alle kvinner utifra dette eller hva jeg leser på KG. Anonymkode: fd574...a13 Det å ha behov for å beskytte seg selv er ikke dømmende og fordomsfullt. I så fall er det dømmende og fordomsfullt å låse døren når man går hjemmefra også. Anonymkode: 576f9...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #49 Del Skrevet 22. juni 2024 Surpomp skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri hevdet at jenter over 25 er verdiløst søppel. Poenget mitt var at kvinner i 40-årene også er rollemodeller for de som er yngre. En generell negativ holdning til familie, samboer og barn er ikke akkurat det i-land trenger for å beholde/øke fødselstallet. Vet du hva? Jentene på 25 kunne ikke bry seg mindre om hva jeg gjør og ikke gjør. For dem er jeg jo en dinosaur. Og ofte så går også unge mennesker inne for å gjøre det motsatte av generasjonen før dem. Ikke sikkert det er så dumt at jeg velger et liv alene, skal du se... Anonymkode: 576f9...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 22. juni 2024 #50 Del Skrevet 22. juni 2024 Nå holder ikke jeg til Oslo, men jeg er på diverse apper og forum. Det er ikke så mange andre plasser hvor jeg kan finne folk. Mulig jeg prøver noe hobbykurs eller lignende igjen en gang.. prøvde et kurs for å se om jeg kunne være mer sosial, men de andre hadde jo mer angst enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 22. juni 2024 #51 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet du hva? Jentene på 25 kunne ikke bry seg mindre om hva jeg gjør og ikke gjør. For dem er jeg jo en dinosaur. Og ofte så går også unge mennesker inne for å gjøre det motsatte av generasjonen før dem. Ikke sikkert det er så dumt at jeg velger et liv alene, skal du se... Anonymkode: 576f9...570 Å gjøre det motsatte av foreldregenerasjonen skjer stort sett i opposisjonsalderen/puberteten. Når man kommer til «sjels år og alder» forholder man seg mer til opparbeidet ballast. Hvis denne består av generell negativitet til familieverdier og det motsatte kjønn, får det langsiktige konsekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #52 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men om du ikke har det, så beklager jeg det. Trodde du ville menn skulle tenke over det å anse det som et tap. Anonymkode: 703f8...6ee I den grad jeg i det hele tatt ønsker å oppnå noe, så er det at mann tenker seg litt mer om. De kan ikke sitte og spre kvinnehat og drive med aldersshaming det ene sekundet, og så lure på hvorfor kvinner vil være single det neste. Jeg er klar over at det sikkert ikke er de samme mennene, men det er likevel påfallende at flere menn har et behov for å sette meg på plass, mens de er usynlige i trådene hvor dårlige holdninger spres. For meg er det for sent. Om de vil ha flere kvinner på markedet, så kanskje et sted å begynne er at flere menn sier imot de som sprer kvinnehatet sitt hver sekund de får. Det er tross alt ikke jeg som sprer hat her, jeg reagerer på hat. Og det må også bra menn ta til seg. Når kvinner reagerer med å trekke seg bort, så har skaden alt skjedd. Ønsker de ikke den utviklingen, så får de trå til og si ifra til andre menn, sette ned foten der det er behov. Det er alt for lett å komme etterpå og klage på min reaksjon på hatet, og ikke gjøre noe med hatet, som jo er selve problemet. Anonymkode: 576f9...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirmione Skrevet 22. juni 2024 #53 Del Skrevet 22. juni 2024 🙋🏻♀️ Men stresser ikke. Brått møter jeg noen brått, brutalt og uventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #54 Del Skrevet 22. juni 2024 Surpomp skrev (7 minutter siden): Å gjøre det motsatte av foreldregenerasjonen skjer stort sett i opposisjonsalderen/puberteten. Når man kommer til «sjels år og alder» forholder man seg mer til opparbeidet ballast. Hvis denne består av generell negativitet til familieverdier og det motsatte kjønn, får det langsiktige konsekvenser. For når man er 25, har man kommet til sjels år og alder, selvfølgelig 🤦♀️ Anonymkode: 576f9...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 22. juni 2024 #55 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For når man er 25, har man kommet til sjels år og alder, selvfølgelig 🤦♀️ Anonymkode: 576f9...570 Noen før og noen etter. Å få egne barn er en vesentlig del av denne læringsprosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #56 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I den grad jeg i det hele tatt ønsker å oppnå noe, så er det at mann tenker seg litt mer om. De kan ikke sitte og spre kvinnehat og drive med aldersshaming det ene sekundet, og så lure på hvorfor kvinner vil være single det neste. Jeg er klar over at det sikkert ikke er de samme mennene, men det er likevel påfallende at flere menn har et behov for å sette meg på plass, mens de er usynlige i trådene hvor dårlige holdninger spres. For meg er det for sent. Om de vil ha flere kvinner på markedet, så kanskje et sted å begynne er at flere menn sier imot de som sprer kvinnehatet sitt hver sekund de får. Det er tross alt ikke jeg som sprer hat her, jeg reagerer på hat. Og det må også bra menn ta til seg. Når kvinner reagerer med å trekke seg bort, så har skaden alt skjedd. Ønsker de ikke den utviklingen, så får de trå til og si ifra til andre menn, sette ned foten der det er behov. Det er alt for lett å komme etterpå og klage på min reaksjon på hatet, og ikke gjøre noe med hatet, som jo er selve problemet. Anonymkode: 576f9...570 Jeg er enig I at det ødelegger mye, føler på det samme. Tenker at den rette mannen vil bli en trygg havn å møte på, men alt den negative gjør meg usikker på megselv og mindre engasjert til å orke å bli tilgjengelig, for orker ikke møte de folkene på ekte også. Men sånn er det, livet er kort og om vi vil ha noe, så må vi jo holde ut de negative aspektene på veien dit, som er alle de som er feil. For å være ærlig så vet ikke de gode mennene bestandig om dette en gang. Når jeg forteller folk hva jeg leser blir de overasket. Mannen din er ikke her, så vi kan liksom ikke legge skyld på han, for alt du vet kan det hende din fremtidige sier ifra også. Men i min erfaring med å si ifra til disse i årevis, så stopper de ikke uansett hva du kommer med av argumenter. Så til en grad begynner jeg å tenke at det er på tide å slutte å diskutere med dem selv om jeg kjenner et ansvar for å beskytte noen mot det de sier. Men på et punkt må vi velge vår egen mentale helse for å ha et godt liv også, å jeg trenger å ha fred fra nettet en stund før jeg kan møte noen tror jeg. Bare være uten alt det styret i tankene, å fokusere på min lille boble, for tiden går sinnsykt fort det er trist. Anonymkode: 703f8...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå