Gå til innhold

Leverer posten pakker flere ganger om dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får estimert levert to pakker i posten i dag. Den ene har allerede blitt levert i postkassen, men den andre er ikke kommet enda. Den som ikke har kommet skal også leveres til postkasse. Kan den fortsatt komme i dag, eller betyr det at den kommer i morgen?

Begge er med Posten.

Anonymkode: caac3...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det samme leverandør på begge? Posten, Postnord og Helt hjem leverer på forskjellige tider.

Hvis det er samme som skal levere begge kan det bety at det ikke var plass til den andre i postkassen, så du får melding når budet har levert den til utleveringssted (Post i butikk e.l). Eller at den kommer i morgen eller over helga.

Anonymkode: ec49d...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig postbud kommer kun annen hver dag, og de er ikke flere ganger på samme rute. 
Så hvis du fikk en pakke med vanlig postbud i dag, og den andre skal leveres med vanlig postbud, så kommer den i så fall på tirsdag.  

Men posten/bring leverer også pakker utenom med vanlig postrute. 
 

Anonymkode: 62dfb...ed2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg sett posten komme kjørende både 2 og 3 ganger i løpet av en dag. Spredt utover dagen. Første runde var vanlig postgang, og runde 2 og 3 antar jeg var pakkelevering.  

Anonymkode: 7fce8...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vanlig postbud kommer kun annen hver dag, og de er ikke flere ganger på samme rute. 
Så hvis du fikk en pakke med vanlig postbud i dag, og den andre skal leveres med vanlig postbud, så kommer den i så fall på tirsdag.  

Men posten/bring leverer også pakker utenom med vanlig postrute. 
 

Anonymkode: 62dfb...ed2

Stemmer. Vanlig postombæring går annenhver dag men hvis pakken/brevet/hva nå enn det er er bestilt med f.ex "levering på dør" så leveres den med egen budbil fra Posten/Bring og ikke fra den vanlige postombæringsbilen (eller sykkel eller firhjuling eller hva de nå enn bruker hos TS).

Får periodevis et par sånne på døra her selv pga jobb og har bedre erfaring med den leveringsmetoden enn vanlig postombæring. Men etter hva jeg har sett så er det ikke det billigste transporttilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...